Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N14] pompa paliwa??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Guest Szeryf
 Share

Recommended Posts

Guest Szeryf

demontowałem dzisiaj zbiornik paliwa żeby wymienić przewody hamulcowe

(tył)... założyłem go ponownie i już autko nie chciało odpalić!! wachę najpierw spuściłem (ok 8L a drugie tyle jeszcze zostało), i nie pompuje paliwa pompa.To znaczy cośtam słychać ale nie daje paliwa do przewodu.

Czy ona jest do wymiany? szlahg mnie trafi jak tak...

Link to comment
Share on other sites

czasami sie zdaża ze nie może zassac i trzeba jej pomóc jakims domowym sposobem tak zeby paliwo było jak najbliżej pompy i ew zalac na tłoczeniu

Link to comment
Share on other sites

Guest Zetek

Żeby miała łatwiej do zaciągnięcia najlepiej mieć więcej paliwa a 8 litów to mało. Proponuję wlać jakieś 10 litórw jeszcze, żeby było jej łatwiej bo jak się zapowietrzy to potem jej trudniej.

Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

mi to się bardzo często zdarza...

Jak wyjerzcze cale paliwo i w baku bedzie sucho to musze zalać ponad 10litrów zeby odpalilo, jak zaleje 5 to d*pa, 8 d*pa 9 d*pa, musi byc 10 z kawaleczkiem wtedy pompa raz dwa sie odpoweitrza i tloczy paliwko.

Link to comment
Share on other sites

Guest ROBAS

U mnie poniżej 5l. -lipa. piątka wystarcza żeby zassało- potem można trochę pojezdzić . dolej na wszelki wypadek 10l. i dopiero sprawdź.

Link to comment
Share on other sites

Guest Zetek

Kiedyś jeszcze miałem przypadek , gdy podczas zakładania baku wąż paliwowy się zagiął w jedenym miejscu i też paliwo nie leciało.

Link to comment
Share on other sites

Jak się przewody odwrotnie pdoalczy to ona zaciaga z przedu - kolega jak robil instalacje do GOLFA I z wsadzonym VR6 włąsnie miał cos takeigo zamienoine bieguny.

 

Tutaj jest inny przypadek z tego co wiem pompa niestety do wymiany bo pali bezpeiczniki...

Link to comment
Share on other sites

Guest Szeryf

niestety pompa robiła zwarcie... stanęła i d*pa... do wymiany... nawet 20L nie pomogło a tylko rozładowałem akumulator... no nic to Panowie dziękuję!!!!

Link to comment
Share on other sites

Chyba jestes zadowolony z tej na która dałęm ci namiar ?

Link to comment
Share on other sites

coś mnie sluchy doszly ze masz pompe 8 barowa od przemka - serjo?

Nierozdmuchało Ci to przewodów ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Szeryf

ona nie moze mieć ośmiu barów choćby właśnie dlatego że by mi przewody rozje...ło. A ja przewód paliwowy do silnika mam podłączony bez cybanta nawet hehehe

Link to comment
Share on other sites

Guest ROBAS

Znaczy się bez opaski zaciskowej??? To rzeczywiście mocna była :wink:

Jak kiedyś poluzowałem opaskę już po ostygnięciu silnika to jak pierd... paliwko to przez 2 dni jeszcze ten zapach czułem na sobie i w samochodzie.

Link to comment
Share on other sites

to ciekawe ile ona wali ?

Seryjna wali srednio 2,5 bara i w piku dochodzi do 3 barów...

Link to comment
Share on other sites

Guest ROBAS

Chyba masz taki trójnik z manometrem- sprawdzimy przy okazji. Na 100% nie jest oryginalna- jakaś mniejsza gabarytowo i nie układa się w tej puszce tak jak powinna. Po przekręceniu kluczyka słychać ja #-o jakby samolot lądował :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...