Guest mpkupis48 Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 witam mam problem z silnikiem.podczas jazdy jak wcisnę sprzegło to silnik zejdzie do 1500 obrotów i tak utrzymuje się,jeżeli wyżucę na luz to obroty zawisną na1500,ale spadną szybciej niż na wysprzęglonym silniku,jednak to i tak trwa zbyt długo,co może być przyczyną? Muszę dodać,że w samochodzie jest założony gaz,gdzie były problemy z tym,że ciągle mi gasł po przeczyszczeniu przepustnicy przestał gasnąć,ale pojawił się w/w problem,silnik 1,8 benzyna rok prod.2001. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bodzió Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 witam mam problem z silnikiem.podczas jazdy jak wcisnę sprzegło to silnik zejdzie do 1500 obrotów i tak utrzymuje się,jeżeli wyżucę na luz to obroty zawisną na1500,ale spadną szybciej niż na wysprzęglonym silniku,jednak to i tak trwa zbyt długo,co może być przyczyną? Muszę dodać,że w samochodzie jest założony gaz,gdzie były problemy z tym,że ciągle mi gasł po przeczyszczeniu przepustnicy przestał gasnąć,ale pojawił się w/w problem,silnik 1,8 benzyna rok prod.2001. Nie do końca rozumiem to co napisałeś kolego ale chyba luz i wysprzęglony silnik to raczej to samo chyba jest bo silnik pracuje bez obciążenia z tym że przy wysprzęglonym silniku jest wrzucony bieg a na luzie go nie ma więc nie bardzo rozumiem co ma jedno do drugiego nie wiem może jeszcze nie do końca się obudziłem dlatego nie zrozumiałem tego co napisałeś :diabel2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mpkupis48 Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Może niezbyt mądrze napisane,ale poniekąd tak jest,a problem się zaczął gdy założyłem gaz wtedy samochod zaczął wariacje tz.w najmiej odpowiednich chwilach gasł co doprowadzało nas do szłu . Warsztat który zkładał nie mógł długo dojść do tego co się dzieje z silnikiem powymieniali prawie wszystko w instalacji gazowej na nowe a samochód jak gasł tak gasł,azdoszli do teg aby wyczyścić przepustnicę /skutkiem ubocznym mogło być,że obroty silnika rozregulują się i będzie trzeba jechć do serwisu na ponowne ustawienie/poniewarz jak już mówiłem mieliśmy dosyc wic się zgodziłem,po czyszczeniu auto już nie gaśnie,ale silnik się zawiesza na jakiś czas na w/w obrotach więc pojechałem do serwisu aby to wyregulować to powiedzieli,że komputer nic nie wskazuje,wręcz przeciwnie pokazuje ,że jest wszystko wporządku/chociaż nie zbyt chętnie chcieli sprawdzać poniważ jest założona instalacja gazowa/,teraz nie wiem czy mnie zbyli czy wina jest poi stronie gazowej,chociaż objawy są zarówno na gazie jak i na benzynie,ale już mam dosyć jazdy po warsztatach i szukania po omacku więc narazie jeżdżę tak jak jest,bo lepiej jak ma jakiś czas większe obroty,niż jak gsł,bo to było straszne.A co do tych wysokich obrotów to na wciśniętym sprzęgle utrzymują się dłużej niż jak odrazu wyrzucę na luz czas pracy na wyższych obrotach jest nieco krotszy pomimo,że niby to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Silas Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 gdyby była sama benzyna to powiedziałbym że moze silnik krokowy... a tak to cholera jedna wie... na gazie zupełnie sie nie znam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bodzió Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 napisz może skąd jesteś to łatwiej będzie Ci pomóc jak coś. Być może w pobliżu mieszka ktoś kto potrafi pomóc lub podać namiar na jakiś zakład lub fachowców potrafiących usunąć ten problem lub przynajmniej starać się pomóc. Gdybyś był z okolic Warszawy mógłbym Ci podesłać numer do dobrego fachury od gazu, naprawdę gość jest rewelacyjny. Na temat gazu i instalacji wie chyba wszystko. :diabel2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mpkupis48 Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Mieszkam w Łodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.