Guest maciek gaweda Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Witam. Jestem nowym użytkownikiem NISSANA PRIMERY KOMBI, najprawdopodobniej model P11. Pisze najprawdopodobniej bo jeszcze nie znam się na tych oznaczeniach nissanow. Jest to model z 99 roku po liftingu. Silnik 1,8 benzyna +gaz. Auto uzytkuje od miesiąca i jestem zalamany. Bardzo sie cieszylem na zakup tego auta ponieważ słyszałem o nim same dobre opinie. A teraz jestem zalamany. Wczesniej uztkowalem fordy i to przede wszystkim w dieslu wiec na benzyniakach znam się slabo, na zagazowanych jeszcze mniej, a na nissanach w ogole. Krotko mówiąc to moje modeno 1,8 td 90KM to przy nim demon prędkości. Opisze teraz usterki jak najbardziej czytelnie, ale ponieważ jestem świeży to wybaczcie bledy. 1. Objawy występujące zarówno na gazie jak i na banzynie: a. Bardzo malo mocy (nie wiem jak to auto powinno się zbierac od dolu ale powyżej 3,5 tys obrotow zaczyna się jakby dlawic, objaw ten wystepuje przed wszystkim na wyzszych biegach i cieplym silniku, wiem ze auto jest ciezkie i nie wymagam od niego cudow ale max 140 km/h na autostradzie i to z gorki to troche malo nie uwazacie? Na 4 biegu przy 80km/h nie mam co marzyc o przyspieszeniu pod gorke) b. Wchodzenie na obroty przy wbijaniu biegow ( niewazne czy auto jedzie i zmieniam biegi czy stoje na luzie i wbijam bieg, obojetnie który, obroty skacza do gory nawet o 1000/1500 obr.) c. Zawieszanie się obrotow ( po zdjęciu obojetnie którego biegu i wrzuceniu na luz czasami obroty zawieszaja się na tej prędkości obrotowej z którego biegu zrzucałem, dopiero po chwili się uspokajają) d. Ogromne spalanie ( dojeżdżam do pracy 80% autostrada i spalanie wynosi 14l benzyny i 16 l gazu na setke, 140km/h nie przekraczam bo nie mogę:/) e. Podczas przyspieszania drżenie drazka skrzyni biegow (szczególnie przy wiekszych prędkościach, mianowicie przyspieszajac od 80km/h do 120km/h drazek drzy, po osiągnięciu 120km/h i utrzymywaniu stalej prędkości drazek przestaje drzec. Podczas hamowania zadnych objawow drzenia) f. Dziwny halas spod maski na zimnym silniku podczas krecenia kierownica. g. Podczas jazdy przy lekkim popuszczaniu lub dodawaniu gazu na biegu szarpie autem 2. Objawy występujące na gazie: a. Mala moc (jw.) b. Wchodzenie na obroty przy wbijaniu biegow(jw.) c. Zawieszanie się obrotow(jw.) d. Ogromne spalanie(jw.) 3. Objawy występujące na benzynie: a. Mala moc(jw.) b. Wchodzenie na obroty przy wbijaniu biegow(jw.) c. Zawieszanie się obrotow(jw.) d. Spalanie:/ e. Skakanie obrotow ( bardzo często, czesciej niż zawieszanie, przy zdejmowaniu biegu, obojętne którego, i wrzucaniu na luz obroty przez dluzsza chwile skacza od 1000 do 3000 na zimnym silniku i od 1000 do 2000 na cieplym, dopiero po dłuższej chwili się stabilizuja) f. 1200 obr/min na luzie ( na cieplym silniku to chyba za duzo prawda??) W aucie zostaly wymienione wszystkie filtry i plyny. Oprocz tego uszczelki pod kolektorem dolotowym i przpustnica oraz jest nowa przeplywka. Caly samochod zostal przejrzany prze zaufanego mechanika, który naprawde potrafi robic cuda z samochodami o których w serwisach sie nie snilo. Elementy zawieszenia i układu hamulcowego sa w jak najlepszym porzadku. Auto była podlaczane pod kompa i nie wyrzucil zadnych bledow, chociaż wiem ze kompy wszystkiego nie wylapia. Ogolnie bardzo to auto mi się podoba wiec chciałbym nim pojeździć , ale na razie tylko spedza mi sen z powiek. Jeśli możecie to pomozcie koledzy. Pozdrawiam maciek gaweda otagowałem za Ciebie następnym razem zamknę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Witam. Jestem nowym użytkownikiem NISSANA PRIMERY KOMBI' date=' najprawdopodobniej model P11. Pisze najprawdopodobniej bo jeszcze nie znam się na tych oznaczeniach nissanow. Jest to model z 99 roku po liftingu. Silnik 1,8 benzyna +gaz. [/quote']Prawdopodobnie jest to model P11.144, np. taki?: Auto uzytkuje od miesiąca i jestem zalamany. Bardzo sie cieszylem na zakup tego auta ponieważ słyszałem o nim same dobre opinie. A teraz jestem zalamany. no to obys nie zmienił zdania. Miałem Forda i VW' date=' wolałem Forda w sumie, ale oba to były złomy . Wygląda na to jednak, że ktoś Ci sprzedał zwłoki niestety. 1. Objawy występujące zarówno na gazie jak i na banzynie: a. Bardzo malo mocy (nie wiem jak to auto powinno się zbierac od dolu ale powyżej 3,5 tys obrotow zaczyna się jakby dlawic, objaw ten wystepuje przed wszystkim na wyzszych biegach i cieplym silniku, wiem ze auto jest ciezkie i nie wymagam od niego cudow ale max 140 km/h na autostradzie i to z gorki to troche malo nie uwazacie? Na 4 biegu przy 80km/h nie mam co marzyc o przyspieszeniu pod gorke) b. Wchodzenie na obroty przy wbijaniu biegow ( niewazne czy auto jedzie i zmieniam biegi czy stoje na luzie i wbijam bieg, obojetnie który, obroty skacza do gory nawet o 1000/1500 obr.) c. Zawieszanie się obrotow ( po zdjęciu obojetnie którego biegu i wrzuceniu na luz czasami obroty zawieszaja się na tej prędkości obrotowej z którego biegu zrzucałem, dopiero po chwili się uspokajają) d. Ogromne spalanie ( dojeżdżam do pracy 80% autostrada i spalanie wynosi 14l benzyny i 16 l gazu na setke, 140km/h nie przekraczam bo nie mogę:/) Jak dla mnie to wszystko wskazuje na partaczy gazowników, którzy popierdzielili instalacje, i niestety bez zaufanego i dobrego speca wiele nie zdziałasz, ja po gazownikach przez rok dochodziłem dlaczego samochod sie zachowuje źle. Ale da rade e. Podczas przyspieszania drżenie drazka skrzyni biegow (szczególnie przy wiekszych prędkościach' date=' mianowicie przyspieszajac od 80km/h do 120km/h drazek drzy, po osiągnięciu 120km/h i utrzymywaniu stalej prędkości drazek przestaje drzec. Podczas hamowania zadnych objawow drzenia) f. Dziwny halas spod maski na zimnym silniku podczas krecenia kierownica. [/quote'] Poduszki silnika, rozrząd, wywalone zawieszenie (końcówki/lub drążki) i milion innych rzeczy. Opisz dokładniej dziwny hałas a. Mala moc (jw.) zła regulacja gazu' date=' uszkodzenie instalacji, komputer silnika w trybie awaryjnym, uszkodzony tps lub przepływka (TPS może nie dac objawów jako błąd kompa) b. Wchodzenie na obroty przy wbijaniu biegow(jw.) TPS, Przepływomierz, zwalony komputer silnika i inne c. Zawieszanie się obrotow(jw.)jw.d. Ogromne spalanie(jw.)jw Oprocz tego uszczelki pod kolektorem dolotowym i przpustnica oraz jest nowa przeplywka. po co? - uszczelka pod przepustnicą źle zamontowana = lewe powietrze i połowa twoich problemów znaleziona. Nowa przepływka? ze sklepu? (z częściami różnymi zamiennik czy nówka oryginalna)' date='używka? Caly samochod zostal przejrzany prze zaufanego mechanika, który naprawde potrafi robic cuda z samochodami o których w serwisach sie nie snilo. To czemu nie zdiagnozował przypadłości? Ogolnie bardzo to auto mi się podoba wiec chciałbym nim pojeździć ' date=' ale na razie tylko spedza mi sen z powiek. Jeśli możecie to pomozcie koledzy. [/quote'] do puki nie normalnie to proponuje środki nasenne [ Dodano: Pon 15 Gru, 2008 11:28 ] wyjaśnij po co miałeś wymienianą przepływkę, i uszczelki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciek gaweda Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Uszczelki i przeplywke mialem wymieniona poniewaz mechanik zdiagnozowal ze auto strzelilo z gazu i mial racje. ogladalem uszczelki i byly rozerwane. uszczelki pozakladal dobrze bo przy tym bylem. na benzyniakach za bardzo sie nie znam ale ogolnie konstrukcje i grzebanie przy silniku nie sa mi obce. problem owszem zdiagnozowal nastepujaco: poradzil zeby jechac do tlumikarza zeby wywalic kata bo najprawdopodobniej jest zapchany. z tego co mowil to sonda w tym silniku jest jedna przed katem. mowisz o tps-ach, coz to takiego??, komputerze itd. co mam z tym zrobic? znasz moze kogos w lodzi kto sobie z tym poradzi??? czy potrzebny jest spec typowo od nissana?? jesli chodzi o zawieszenie to jest w dobrym stanie. laczniki, drazki, wachacze i wszystkie inne elementy byly sprzwdzone we wszystkie strony. moje ulica dojazdowa do domu nadaje sie do tego idealnie:( lepiej niz szarpaki. piszesz ze wkrecanie na obroty przy wbijaniu biegow ma zwiazek z przeplywka kompem lub tps-em?? bardziej podejrzewalem jakies uszkodzenie mechaniczne niz elektroniczne. Czy wizyta w jakims serwisie nissana pomoze czy tylko naciagna mnie na kase?? instalke gazowa zamierzam wymienic na nowa wiec tak naprawde zalezy mi na tym zeby doprowadzic auto do porzadku na benzynie a pozniej pojade do porzadnych gazownikow zeby mi zalozyli nowa instalke. czy jakies resety, bo o tym juz sie doczytalem, pomoga cos czy lepiej nie kombinowac i jechac do porzadnego serwisu?? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 no ja to rozumiem tak ze jak wciskasz sprzęgło to rosną obroty jak zmieniasz biegi. TPS to czujnik położenia przepustnicy - jest w przepustnicy - jeśli się go źle złoży, nie zahaczy sie odpowiednio to efektem są za wysokie obroty, podbijanie obrotów na sprzęgle i wysokie spalanie. Strzał wywalił uszczelki? owszem widziałem takie cuda, ale przy okazji rozerwało też pół przepustnicy i pękł metalowy kolektor Taki strzał równie dobrze mógł skrzywic przesłone w przepustnicy i jest uchylona ciągle stąd problemy. Ogólnie jest to dla mnie dośc "szemrane". Jak wymienialiście przepływkę i uszczelke to pewnie rozbieraliście tps - mógł nie wejsc na swoje miejsce. To nie będzie błąd komputera. Komputer silnika czyli ECU steruje wszystkim - można go łatwo ukatrupic przez gazowników. U mnie tak było właśnie, Musiałem wymienic, bo gazownicy tak puscili kable ze sie zwierały ze sobą i dostawał tak pokręcone dane, że szlag go trafił. Zapchany kat? - silnik sie dusi, nie ma siły jechac, to czuc. Sam kat lub rura przed nim może sie robic czerwona podczas jazdy. - możliwe, ale nie obstawił bym tego. Ogólnie obroty by Ci spadały i by sie dławił. Jaki masz przebieg? Ja mam u siebie 250tys z czego 150 na lpg i kat jeszcze jest cały, w dużo starszym aucie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciek gaweda Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 A jest tak: wciskam sprzeglo nic sie nie dzieje, wbijam bieg obroty podskakuja o srednio 1000 i wracaja na miejsce. i tak z kazdym biegiem. czujnik przepustnicy jest zalozony dobrze bo sam go zakladalem i uwazalem. skladalem pompe lucasa w mondeo 1,8 td, kto widzial to wie o co chodzi, wiec nauczylem sie empirycznie co sie dzieje jak sie zlozy niedokladnie. jaki byl koszt wymiany komputera?? i czy chodzi o fizyczna wymiane jednostki czy o wymiane oprogramowania?? szczerze to nie sprawdzalem czy klapka w przepustnicy jest prosta. moj blad. przebieg mam 180 tysi. hm...,nie wiem co jeszcze moglbym dodac zeby bylo jasniej. nic mi do glowy nie przychodzi. moze w miare rozwijania tematu jeszcze na cos wpadne co moglo by cie naprowadzic. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 koszt wymiany mojego kompa to ok. 100zł. Fizycznie. Jak bym wczesniej zgrał pamięc gdzies na kompa to bym pewnie nie wymieniał tylko wprogramował na nowo stare ustawienia. Pompy w Mondeo znam, są gorsze Sam mam maszyne do sprawdzania pomp w warsztacie Nie jedną sie robiło A te czasy jazdy na oranżadzie:P nie mam więcej pomysłów. Skoro sie to robi po wbiciu biegu to juz zupełnie nie wiem... może ktos inny ma jakis pomysl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piterP11sz-n Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Wiatam ! Mam podobny problem tyle ze w silniku ga16de. Objawy sa takie ze przy starcie zimnego silnika mam bardzo wysokie obroty ok 2 tys , potem przy jezdzie na rozgrzanym silniku jak wcisne sprzeglo to obroty spadaja do ok 1200 potem rosna na 1500 i bardzo powoli spadaj do 1000 na chwile sie tam zawieszaja, a pozniej spadaja na 850. Niedawno czyscilem przepustnice, krokowca, i przepływke, nie ruszalem czujnika polozenia przepustnicy , podlaczylem sie diagiem do komputera napiecie na przeplywce 1,65 V wiec z tego co wyczytalem na forum jest ok wiec to nie to, sada lambda pracuje w odpowiednim zakresie 0,1-1V krokowiec otwarty na 10%, FICD tez dziala poprawnie obroty rosna jak uruchamia sie pompa wspomagania lub klima. Nie wiem natomiast jakie powinne byc prawidlowe odczyty z czujnika połozenia przepustnicy. Koledzy POMOCY, bo nie da sie tak jezdzic tym autem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 masz wysokie obroty, zamkniętą przepustnice i krokowiec otwarty tylko w 10%? Troche to nie możliwe. Może raczej w 10% zamkniętą to by sie dało zrozumiec. Jesli rzeczywiscie tak jest to jakimś cudem mieszanka przedostaje sie przez przepustnice inną drogą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Archie Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Nie wiem natomiast jakie powinne byc prawidlowe odczyty z czujnika połozenia przepustnicy. Koledzy POMOCY, bo nie da sie tak jezdzic tym autem. Z tego co wiem, to wskazania TPS przy silniku 2.0 powinny byc w zakresie 0,4V do 4V (mysle, ze w 1.6 nie powinny sie roznic). Ja u siebie przy zamknietej przepustnicy mam ustawione na 0,37V, wtedy tez jest wykrycie sygnalu 'Closed TPS'. TPS powinien miec charakterystyke liniowa, wprost proporcjonalna do otwarcia przepustnicy (czyt. nacisniecia pedalu gazu). Byc moze masz zapaskudzony TPS, wtedy robi sie meksyk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ice Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Uszczelki i przeplywke mialem wymieniona poniewaz mechanik zdiagnozowal ze auto strzelilo z gazu i mial racje. ogladalem uszczelki i byly rozerwane. uszczelki pozakladal dobrze bo przy tym bylem. na benzyniakach za bardzo sie nie znam ale ogolnie konstrukcje i grzebanie przy silniku nie sa mi obce. problem owszem zdiagnozowal nastepujaco: poradzil zeby jechac do tlumikarza zeby wywalic kata bo najprawdopodobniej jest zapchany. z tego co mowil to sonda w tym silniku jest jedna przed katem Jesci to jest model P11.144 a na to wyglada to masz 2 sondy i zapali sie check. Piszesz ze wkrecanie na obroty przy wbijaniu biegow ma zwiazek z przeplywka kompem lub tps-em?? bardziej podejrzewalem jakies uszkodzenie mechaniczne niz elektroniczne. Wywal gas, sprawdz przepływke. Po co ci gas w samochodzie który pali normalnie 7,5l na 100. Czy wizyta w jakims serwisie nissana pomoze czy tylko naciagna mnie na kase?? instalke gazowa zamierzam wymienic na nowa wiec tak naprawde zalezy mi na tym zeby doprowadzic auto do porzadku na benzynie a pozniej pojade do porzadnych gazownikow zeby mi zalozyli nowa instalke. czy jakies resety, bo o tym juz sie doczytalem, pomoga cos czy lepiej nie kombinowac i jechac do porzadnego serwisu?? pozdrawiam Wywal gas, jedz na diagnostyke do nissana i napisz co ci powiedzieli. Wtedy zaradzimy cos wiecej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciek gaweda Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Witam. Tak jak mowilem mam zamiar wywalic ta instalacje ktora jest i ewentualnie zalozyc nowa sekwencje. Powiem szczerze ze szukalem tej drugiej sondy i znalezc nei moglem, dlatego stwierdzilem ze ma jedna. Mechanik tez nie znalazl. Jesli jest ta druga to gdzie ona sie znajduje?? Naczytalem sie juz sporo postow i z tego co zauwazylem to wiekszosc problemow objawia sie miganiem "check engine", a moj jezdzi tragicznie a ani na gazie ani na benzynie nie miga kontrolka. Czyzbym mial zupelnie trafionego kompa, ktory juz w ogole nie zczytuje sygnalow z czujników?? Czyscilem TPS'a taki ustrojstwem w sprayu do czyszczenia gazników a pozniej wymoczylem w benzynie, wiec mysle ze jesli byl zapaskudzony to juz teraz nei jest, niestety zadnych zauwazalnych objawow poprawy. Sprawdzalem tez czy przesłona w przepustnicy jest prosta no i jest!! Dzisiaj jestm umowiony na diagnostyke wiec jesli zdaze to wieczorkiem dam znac co w trawie piszczy. pozdrawiam kolegow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Archie Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Czyscilem TPS'a taki ustrojstwem w sprayu do czyszczenia gazników a pozniej wymoczylem w benzynie, wiec mysle ze jesli byl zapaskudzony to juz teraz nei jest, niestety zadnych zauwazalnych objawow poprawy. Sprawdzalem tez czy przesłona w przepustnicy jest prosta no i jest!! Dzisiaj jestm umowiony na diagnostyke wiec jesli zdaze to wieczorkiem dam znac co w trawie piszczy. pozdrawiam kolegow To przydaloby sie jeszcze pomierzyc napiecia na TPS. Ew. opornosc. Ale jak jedziesz na diag, to moze cos bedzie wiadomo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piterP11sz-n Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Sprawdzilem wczoraj opornosc na TPS'ie i wyszly jakies cuda, wyniki roznia sie od tych zamieszczonych w ksiazce Haynes'a wypruje znowu przepustnice wyczyszcze to ustrojstwo i wyreguluje rezystencje zeby bylo tak jak napisane jest w ksiazce. Zobaczymy co bedzie, zmierze tez napiecia wedlug danych Archie'go. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Archie Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Sprawdzilem wczoraj opornosc na TPS'ie i wyszly jakies cuda, wyniki roznia sie od tych zamieszczonych w ksiazce Haynes'a wypruje znowu przepustnice wyczyszcze to ustrojstwo i wyreguluje rezystencje zeby bylo tak jak napisane jest w ksiazce. Zobaczymy co bedzie, zmierze tez napiecia wedlug danych Archie'go. Pozdrawiam Haynes klamie W moim przypadku opornosc dla TPS'a 2.0 byla taka jak dla 1.6 (wg haynes'a). W kazdym razie najlepiej mierzyc napiecie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pen Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Wiatam ! Mam podobny problem tyle ze w silniku ga16de. Objawy sa takie ze przy starcie zimnego silnika mam bardzo wysokie obroty ok 2 tys , potem przy jezdzie na rozgrzanym silniku jak wcisne sprzeglo to obroty spadaja do ok 1200 potem rosna na 1500 i bardzo powoli spadaj do 1000 na chwile sie tam zawieszaja, a pozniej spadaja na 850. Niedawno czyscilem przepustnice, krokowca, i przepływke, nie ruszalem czujnika polozenia przepustnicy , podlaczylem sie diagiem do komputera napiecie na przeplywce 1,65 V wiec z tego co wyczytalem na forum jest ok wiec to nie to, sada lambda pracuje w odpowiednim zakresie 0,1-1V krokowiec otwarty na 10%, FICD tez dziala poprawnie obroty rosna jak uruchamia sie pompa wspomagania lub klima. Nie wiem natomiast jakie powinne byc prawidlowe odczyty z czujnika połozenia przepustnicy. Koledzy POMOCY, bo nie da sie tak jezdzic tym autem. ja ma tak jak piszesz i wydaje mi się, że to jest ok. jak jest zimno - a teraz jest - to obroty na rozruchu sa więsksze. Zauwazyłem, ż ejak jest trochę cieplej to obroty sa mniejsze. A też miałem dwa miesiące temu czyszczony silniczek i przepustnice. A jak jest ciepły to owsze troche spada póxniej do góry i znowu spada, ale wydaje mi się, ze jest to normalne, bo obroty nie spadają nagle a tez samochód nie wyje. Po swietach będe jechał ok. 300 km non stop to moze coś się jeszzce przeczyści, przedmucha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciek gaweda Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Witam ponownie. Bylem na diagnostyce. Komputer nie pokazal zadnego bledu:( Pan fachowiec w garniturku powiedzial zeby odlaczyc, a najlepiej wywalic instalke gazu, przyjechac jeszcze raz i podlaczyc znowu, oczywiscie za kolejne 160 zyli, i jak to on powiedzial "nauczyc go oddychania od poczatku", co znaczy wgrac nowy program. Nie wiem czy mam mu wierzyc?! Kurcze auto jezdzi tragicznie a komp nie pokazuje zadnego bledu:( ktos mial juz cos podobnego??? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kurus89 Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 witam! mam problem z moim autkiem ;-/posiadam nissana primere p10 1.6 16v 94 rocznik auto sprawia sie bardzo dobrze jak na ten wiek.. pali od sztycha nie bierze oleju i z silnikiem jest niby wszystko oki.moj problem polega na tym iz samochod na gazie pali mi 14/15 litrow przy spokojnej jezdzie wczesniej było to 8/9 litrow gora teraz nie wiem co sie stało i do tego samochód prawie wogule nie ma przyspieszenia. na benzynie jest identycznie spalanie ma masakryczne a przyspieszenia zero... czy mozecie mi pomoc???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Witam ponownie. Bylem na diagnostyce. Komputer nie pokazal zadnego bledu:( Pan fachowiec w garniturku powiedzial zeby odlaczyc, a najlepiej wywalic instalke gazu, przyjechac jeszcze raz i podlaczyc znowu, oczywiscie za kolejne 160 zyli, i jak to on powiedzial "nauczyc go oddychania od poczatku", co znaczy wgrac nowy program. Nie wiem czy mam mu wierzyc?! Kurcze auto jezdzi tragicznie a komp nie pokazuje zadnego bledu:( ktos mial juz cos podobnego??? pozdrawiam khe khem, jak chcesz odczytać błędy to zajrzyj do działu zrób to sam na stronie głównej. Szkoda kasy, tym bardziej że 160zł to wyjątkowe przegięcie za diagnostyke. Kumpel bierze po 50zł i i tak ludzie sie krzywią. Odepnij przepływkę i zobacz co się stanie (może zaliczyć błąd - skasujesz tak jak napisane jest w instrukcji) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Archie Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Dokladnie tak. Ja sobie zlozylem kabelek i sam sobie diagnozuje autko. I co najzabawniejsze, w ASO chcieli 100 PLN tylko za ODCZYTANIE kodow bledow. A wystarczy, ze ktorys czujnik przeklamuje nieco i juz jest problem. Wystarczy zasyfiona przeplywka i juz sa kosmiczne objawy, a komputer bledu nie wskaze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ice Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Czy mi sie wydaje czy QG18DE ma juz OBD II i sam sobie tych kodów nie sczyta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Garfild83 Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Witam,a ja mam taki problem ,mam nissana p11 1.6 16v i przy zmianie biegów z 1-2 na niskich obrotach czuje jakąś blokadę(jakby nie chciało mi wyrzucić z tej jedynki)ale na wyższych obrotach nie ma tego problemu-mowa tu tylko o zmianie 1-2. Może to być już zajechana tarcza sprzęgłowa?? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.