Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

GAŹNIK DO K10


Guest kbdesign
 Share

Recommended Posts

Guest kbdesign

Witam serdecznie, jestem tu nowy ale nie pierwszy raz zaglądam.

poprostu mam większy problem po raz pierwszy, a do rzeczy...

chodzi o gaźnik, nikt niechce się podjąć regeneracji a podczyszczanie czy wymiana przewodów hmm niestety to już nie ten etap,

Jestem ze śląska jeśli znalazłby się ktos kto poleciłby jakiegoś magika, albo oststecznie wymiane na "nowy"gaźnik to bedę wdzięczny.

Link to comment
Share on other sites

Witaj kbdesign, spróbój w jakiś sposób określić objawy złej pracy gaziora i na pewno coś znajdziesz na ten temat używając opcji SZUKAJ a jeśli nie znajdziesz to wtedy pisz jak te objawy wyglądają,bedziemy radzić.Niestety mam trochę za daleko do Ciebie żeby podjechać i pokukać pod machę,ale możemy wspólnymi siłami coś pokombinować :one:

Link to comment
Share on other sites

Guest kbdesign

witam i dzięki za zainteresowanie,

powiem szczeże jestem indolentem motoryzacyjnym w kwestii jak to wsio działa "wrzuć monete i jedzie ?czary?", coprawda jestem inżynier ale budowlany :), gdybym miał miejsce to bym sobie dłubał ale niestety, wychodzę z założenia ze sa tacy co wiedza i onie robią. a co do obiawów, to chodzi właśnie o wolne obroty, dojeżdżam do skrzyzowania, hamuje w zasadzie silniekiem ale jak się zatrzymuje całkiem to gaśnie i trzeba go cały sza podkręcać na obrotach i to takie dziwne hamulec gaz hamulec gaz. Natomiast jak rano odpali to chodzi ładnie (choć nie zawsze) do momentu a potem znowy zaczyna swoje. Mehchanik ustawiał obroty i jest ok do pierwszego przegazowania, mówi ze jakaś krzywka się gnie :?: (nieznam się na tym)

Link to comment
Share on other sites

Jak odpalisz zimnego to chodzi na ssaniu automatycznym,jak się rozgrzeje to na wolnych dawkę paliwa powinna podawać dysza wolnych obrotów,która współpracuje z selenoidem ( elektrozawór iglicowy) powinno być na nim napięcie po włączeniu stacyjki.Jeśli nie ma to obieg wolnych obrotów jest nieczynny.Spróbuj włączyć zapłon i odpinając kostkę selenoidu i wpinając ją powinno być słychać delikatne "klik",jeśli słychać to zawór pracuje ,ale zawalona jest dysza wolnych,a jeśli nie słychać to sprawdź napięcie pomiędze przewodem elektrozaworu a masą .Jeśli napięcie jest a nie słychać "klik" to selenoid do wymiany ,a jeśli nie ma napięcia to przerwa w instalacji.

 

e50a4440e4ec9bf8m.jpg

 

Jeden z przewodów idzie do tej czarnej puszki,to jest spirala ssania automatycznego.Interesuje nas ten drugi przewód.Nieraz zdaża się że styki w kostce sa zaśniedziałe starczy przeczyścić.

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie alfabox0266. Skąd Ty masz zdjęcie mojego gaźnika ?? Nawet ja nie mam tego zdjęcia

Chłopie przesłałeś mi kiedyś cały komplet,jak szukałem podciśnień i trzymam je do dzisiaj,uratowały niejednemu nerwy :D

Link to comment
Share on other sites

Witam serdecznie, jestem tu nowy ale nie pierwszy raz zaglądam.

poprostu mam większy problem po raz pierwszy, a do rzeczy...

chodzi o gaźnik, nikt niechce się podjąć regeneracji a podczyszczanie czy wymiana przewodów hmm niestety to już nie ten etap,

Jestem ze śląska jeśli znalazłby się ktos kto poleciłby jakiegoś magika, albo oststecznie wymiane na "nowy"gaźnik to bedę wdzięczny.

skad jestes konretnie? i jaki masz silnik? masz lpga czy benzyne?
Link to comment
Share on other sites

szkoda ja z chelmka kolo oswiecimia. Daleko mamy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...