Guest kbdesign Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Witam serdecznie, jestem tu nowy ale nie pierwszy raz zaglądam. poprostu mam większy problem po raz pierwszy, a do rzeczy... chodzi o gaźnik, nikt niechce się podjąć regeneracji a podczyszczanie czy wymiana przewodów hmm niestety to już nie ten etap, Jestem ze śląska jeśli znalazłby się ktos kto poleciłby jakiegoś magika, albo oststecznie wymiane na "nowy"gaźnik to bedę wdzięczny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Witaj kbdesign, spróbój w jakiś sposób określić objawy złej pracy gaziora i na pewno coś znajdziesz na ten temat używając opcji SZUKAJ a jeśli nie znajdziesz to wtedy pisz jak te objawy wyglądają,bedziemy radzić.Niestety mam trochę za daleko do Ciebie żeby podjechać i pokukać pod machę,ale możemy wspólnymi siłami coś pokombinować :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kbdesign Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 witam i dzięki za zainteresowanie, powiem szczeże jestem indolentem motoryzacyjnym w kwestii jak to wsio działa "wrzuć monete i jedzie ?czary?", coprawda jestem inżynier ale budowlany , gdybym miał miejsce to bym sobie dłubał ale niestety, wychodzę z założenia ze sa tacy co wiedza i onie robią. a co do obiawów, to chodzi właśnie o wolne obroty, dojeżdżam do skrzyzowania, hamuje w zasadzie silniekiem ale jak się zatrzymuje całkiem to gaśnie i trzeba go cały sza podkręcać na obrotach i to takie dziwne hamulec gaz hamulec gaz. Natomiast jak rano odpali to chodzi ładnie (choć nie zawsze) do momentu a potem znowy zaczyna swoje. Mehchanik ustawiał obroty i jest ok do pierwszego przegazowania, mówi ze jakaś krzywka się gnie :?: (nieznam się na tym) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Jak odpalisz zimnego to chodzi na ssaniu automatycznym,jak się rozgrzeje to na wolnych dawkę paliwa powinna podawać dysza wolnych obrotów,która współpracuje z selenoidem ( elektrozawór iglicowy) powinno być na nim napięcie po włączeniu stacyjki.Jeśli nie ma to obieg wolnych obrotów jest nieczynny.Spróbuj włączyć zapłon i odpinając kostkę selenoidu i wpinając ją powinno być słychać delikatne "klik",jeśli słychać to zawór pracuje ,ale zawalona jest dysza wolnych,a jeśli nie słychać to sprawdź napięcie pomiędze przewodem elektrozaworu a masą .Jeśli napięcie jest a nie słychać "klik" to selenoid do wymiany ,a jeśli nie ma napięcia to przerwa w instalacji. Jeden z przewodów idzie do tej czarnej puszki,to jest spirala ssania automatycznego.Interesuje nas ten drugi przewód.Nieraz zdaża się że styki w kostce sa zaśniedziałe starczy przeczyścić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geniula1 Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Mam pytanie alfabox0266. Skąd Ty masz zdjęcie mojego gaźnika ?? Nawet ja nie mam tego zdjęcia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Mam pytanie alfabox0266. Skąd Ty masz zdjęcie mojego gaźnika ?? Nawet ja nie mam tego zdjęcia Chłopie przesłałeś mi kiedyś cały komplet,jak szukałem podciśnień i trzymam je do dzisiaj,uratowały niejednemu nerwy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Witam serdecznie, jestem tu nowy ale nie pierwszy raz zaglądam.poprostu mam większy problem po raz pierwszy, a do rzeczy... chodzi o gaźnik, nikt niechce się podjąć regeneracji a podczyszczanie czy wymiana przewodów hmm niestety to już nie ten etap, Jestem ze śląska jeśli znalazłby się ktos kto poleciłby jakiegoś magika, albo oststecznie wymiane na "nowy"gaźnik to bedę wdzięczny. skad jestes konretnie? i jaki masz silnik? masz lpga czy benzyne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kbdesign Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Jestem z rudy śląskiej, silnik 1.2 z katalizatorem [ Dodano: Sob 20 Gru, 2008 08:10 ] a cha zapomniałem, na benzynie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 szkoda ja z chelmka kolo oswiecimia. Daleko mamy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_09 Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 może masz za mały poziom paliwa w gażniku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.