Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

GAŹNIK DO K10


Gość kbdesign
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, jestem tu nowy ale nie pierwszy raz zaglądam.

poprostu mam większy problem po raz pierwszy, a do rzeczy...

chodzi o gaźnik, nikt niechce się podjąć regeneracji a podczyszczanie czy wymiana przewodów hmm niestety to już nie ten etap,

Jestem ze śląska jeśli znalazłby się ktos kto poleciłby jakiegoś magika, albo oststecznie wymiane na "nowy"gaźnik to bedę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kbdesign, spróbój w jakiś sposób określić objawy złej pracy gaziora i na pewno coś znajdziesz na ten temat używając opcji SZUKAJ a jeśli nie znajdziesz to wtedy pisz jak te objawy wyglądają,bedziemy radzić.Niestety mam trochę za daleko do Ciebie żeby podjechać i pokukać pod machę,ale możemy wspólnymi siłami coś pokombinować :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i dzięki za zainteresowanie,

powiem szczeże jestem indolentem motoryzacyjnym w kwestii jak to wsio działa "wrzuć monete i jedzie ?czary?", coprawda jestem inżynier ale budowlany :), gdybym miał miejsce to bym sobie dłubał ale niestety, wychodzę z założenia ze sa tacy co wiedza i onie robią. a co do obiawów, to chodzi właśnie o wolne obroty, dojeżdżam do skrzyzowania, hamuje w zasadzie silniekiem ale jak się zatrzymuje całkiem to gaśnie i trzeba go cały sza podkręcać na obrotach i to takie dziwne hamulec gaz hamulec gaz. Natomiast jak rano odpali to chodzi ładnie (choć nie zawsze) do momentu a potem znowy zaczyna swoje. Mehchanik ustawiał obroty i jest ok do pierwszego przegazowania, mówi ze jakaś krzywka się gnie :?: (nieznam się na tym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpalisz zimnego to chodzi na ssaniu automatycznym,jak się rozgrzeje to na wolnych dawkę paliwa powinna podawać dysza wolnych obrotów,która współpracuje z selenoidem ( elektrozawór iglicowy) powinno być na nim napięcie po włączeniu stacyjki.Jeśli nie ma to obieg wolnych obrotów jest nieczynny.Spróbuj włączyć zapłon i odpinając kostkę selenoidu i wpinając ją powinno być słychać delikatne "klik",jeśli słychać to zawór pracuje ,ale zawalona jest dysza wolnych,a jeśli nie słychać to sprawdź napięcie pomiędze przewodem elektrozaworu a masą .Jeśli napięcie jest a nie słychać "klik" to selenoid do wymiany ,a jeśli nie ma napięcia to przerwa w instalacji.

 

e50a4440e4ec9bf8m.jpg

 

Jeden z przewodów idzie do tej czarnej puszki,to jest spirala ssania automatycznego.Interesuje nas ten drugi przewód.Nieraz zdaża się że styki w kostce sa zaśniedziałe starczy przeczyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie alfabox0266. Skąd Ty masz zdjęcie mojego gaźnika ?? Nawet ja nie mam tego zdjęcia

Chłopie przesłałeś mi kiedyś cały komplet,jak szukałem podciśnień i trzymam je do dzisiaj,uratowały niejednemu nerwy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, jestem tu nowy ale nie pierwszy raz zaglądam.

poprostu mam większy problem po raz pierwszy, a do rzeczy...

chodzi o gaźnik, nikt niechce się podjąć regeneracji a podczyszczanie czy wymiana przewodów hmm niestety to już nie ten etap,

Jestem ze śląska jeśli znalazłby się ktos kto poleciłby jakiegoś magika, albo oststecznie wymiane na "nowy"gaźnik to bedę wdzięczny.

skad jestes konretnie? i jaki masz silnik? masz lpga czy benzyne?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...