Guest rav020 Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Witam jestem w trakcie dopracowywania mojej Primerki do igiełki Troche mnie bola zbyt wysokie obroty na jalowym...problem w tym ze silnik wogole nie reaguje na pokretlo od tego...co moze to blokowac? Z gory dzieki Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 jak zdejmiesz kabel z krokowca to silnik zgaśnie na wolnych obrotach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rav020 Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Hmmmm a tego nie wiem, ale sprawdze...a jesli zgasnie to co?? znaczy ze tak powinno byc chyba? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 jesli zgaśnie tzn. że cos jest nie tak z krokowcem. Jesli nie zgaśnie to znaczy że mieszanka przedostaje się inną drogą i podnosi obroty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Archie Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 1. Jak wysokie masz te obroty? 2. Tak jak napisal lisek, przedewszystkim trzeba sprawdzic szczelnosc dolotu. 3. Kontrolnie zerknij na TPS, czy ma odpowiednie napiecia, byc moze ma za wysokie i komputer nie dostaje informacji o zamknietej przepustnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rav020 Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Po odpalenie zimnego silnika, ma obroty rzedu 2000...za chwile schodzi do 1500...w dosc szybkim czasie nagrzewa sie i trzyma tak 1000...od kiedy troche pokrecilem pokretlem biegu jalowego...zauwarzylem ze schodzi nagrzany juz do 900...ucieszylem sie w zasadzie bo spalanie napewno spadlo...teraz tylko zmienic swiece i zaplon ustawic i powinien ladnie pracowac...napewno przejrze wszystko kolo przepustnicy i w koncu dojde co mu jest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 przepustnica gazu może ci się nie domyka - ona też ma regulację... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.