Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

tryb [sport] w automacie


robert1234
 Share

Recommended Posts

witam.

 

o ile bylem wstanie zauwazyc roznice w trybie [zima] a [a/t] (rusza sie z dwojki) to nie wiem o co chodzi z tym trybem [sport] w automatycznej skrzyni biegow.

 

przelaczalem toto na panelu i powiem szczerze ze jakos nie moge wychwycic roznic w dzialaniu skrzyni.

 

o co z tym chodzi? komus udalo sie to rozszyfrowac?

Link to comment
Share on other sites

Sport zmienia charakterystyke biegow na dluzsze bardziej przeciaga

 

no wlasnie jakos tego nie zauwazylem. a testowalem ten tryb dosc obficie drapiac sie po glowie o co w nim chodzi.

Link to comment
Share on other sites

Jadac spokojnie 80km/h na a/t wcisnij na 3/4 pedal gazu.... zauwaz jak zredukuje bieg.... potem zrob to samo na trybie sport... Moim zdaniem szybciej redukuje biegi i skrzynia jest bardziej 'nadpobudliwa'.

Link to comment
Share on other sites

Jadac spokojnie 80km/h na a/t wcisnij na 3/4 pedal gazu.... zauwaz jak zredukuje bieg.... potem zrob to samo na trybie sport... Moim zdaniem szybciej redukuje biegi i skrzynia jest bardziej 'nadpobudliwa'.

 

a jezdzicie na [at] czy [sport]? :>

Link to comment
Share on other sites

Guest dosiateh

ja prubowalem i na tym i na tym , kumpel ma altezze i jak sie scigalismy to na a/t szlismy w miare rowno a jak drugi raz dalem na sport to nie mial startu, na sporcie zmienia agresywniej i na wiekszych obrotach, skrzynia dobiera taki bieg zeby tracic jak najmniej obrotów, tyle ze wtedy mi wypala tyle paliwa ze wiele nie pojezdze, przy spokojnej jezdzie prawie nie ma roznicy ale jak docisniesz to zdecydowanie lepiej sie zbiera.

Link to comment
Share on other sites

Nie tylko dluzej ciagnie biegi, bo to czasem ciezko wyczuc, ale tez pozniej wrzuca wyzsze przy zwalnianiu.

Link to comment
Share on other sites

Nie tylko dluzej ciagnie biegi, bo to czasem ciezko wyczuc, ale tez pozniej wrzuca wyzsze przy zwalnianiu.

 

mozna toto przelaczac np. w trakcie ciśnięcia w pedał gazu?

Link to comment
Share on other sites

ja tam nie ryzykowalem i przelaczalem tylko na puszczonym

 

przypuszczam ze mozna przelaczac przy deptaniu. w koncu biegami steruje komputer, ktory napewno ma zaprogramowana idiotoodpornosc uzytkownika.

 

ja przelaczalem [at] [zima] w trakcie.

Link to comment
Share on other sites

no ja uwielbiam jezdzic na trybie sport jezeli mam wyprzedzac kilka aut pod rzad...

tak jak przedmowcy napisali dluzej przeciaga biegi bardziej agresywniej mozna jezdzic :-), rowniez fajnie sie jezdzi latem po szosach, gdzies gdzie jest duzo zakretow w lesie itp.

 

z tego co na lotnisku jezdzilem na sporcie to depczac i szalejac na maxa to spalanie bylo ~14-15l wiec nie tak tragicznie

 

rowniez co zaobserwowalem na autostradzie jadac na a/t ciagnol do 200 i dalej nie chcial

dopiero jadac na sporcie to przy 200 km/h wrzucal ostatni bieg i dociagnolem go do ~230 przy ~4000 obr/min i mysle ze gdyby nie samochody blokujace droge ciagnol by dalej bo pedalu nie mialem jeszcze w podlodze :)

 

tyle co zauwazylem w swojej maxi :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...