Guest speedboat Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 sie ma no panowie . potrzebuje porównać alme mojej dziewczyny (2.2di, 2000r, 200000km)z analogicznym wozem.auto jest po pełnej regeneracji pompy wtryskowej i mam wrażenie ze troche słabiej sie zbiera w porównaniu z tym co było przed naprawą.turbina zaczyna jakby za późno ciagnać.potrzeba kogos z surową almą bez chipa najlepiej z okolic kalisza(wielkopolskie) albo starachowic(świetokrzyskie) lub piotrków tryb.nie chce mi sie wydawac kasy na servis bo pewnie nic nie wykaże.mechanik który naprawiał auto był kompletnym głupkiem wiec reklamacja nie wchodzi w gre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Faras77 Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Nawet jeśli to jest fakt,że mechank jest nic nie wart jako fachowiec-na pewno nie można go nazywać "głupkiem"-troszeczkę kultury proszę i chyba nie tylko ja. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario632 Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 No ja ci nie pomoge bo z mazowieckiego jestem, ale mi zaczyna ciagnac od 2100obr a wczesniej jest mul Link to comment Share on other sites More sharing options...
frezeer Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 pozbadz sie kata a zacznie ciagnac od niecalych 1800 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario632 Posted December 26, 2008 Share Posted December 26, 2008 Ja Juz dawno wywalilem kata a roznicy prawie nie zauwazylem( przeplywke tez mam nowa wiec chyba tylko chip by pomogl, chociaz z tygo silnika ciezko wyciagnac dodatkowe koniki) Ps. A moze ktos i u mnie wymienial pompe wtr. wczesniej i dlatego tak jest, wcale bym nie narzekal:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest speedboat Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 U mnie też zaczyna ciągnąć przy ok 2100 obrotach-wygląda na to że taka uroda tego auta.mierźi mnie jeszcze w tym wozie jazda po rondach i skrzyżowaniach bo na dwójce przy minimalnej prędkosci motor nie daje rady a na pierwszym biegu znowu troche wyje, w końcu nie wiem na którym biegu się toczyć-tak źle i tak niedobrze. Kata nie wyciagam bo już mam dość roboty przy tym samochodzie-wymiana pompy wyczerpała moją cierpliwość i kase Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.