Guest MAXX Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 Witam Moj problem polega na tym że trzpień który przytrzymuje ramie chyba sie wyrobil i dostał mocnego luzu i objawia sie tym że wybił sie do gory i przy wycieraniu ramie mi trze o maske . Sprawa dotyczy tylko prawej wycieraczki . Czy musze wymieniać cały mechanizm wycieraczki czy tylko da sie dokupic czesc i wymienic ją . Cz mozna to dokupić od wersji angielskiej ? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sznurek Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 myślę że to http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ght=wycieraczki rozwiąże twój problem.. i dasz radę naprawić Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 myślę że to http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ght=wycieraczki rozwiąże twój problem.. i dasz radę naprawić sznurek niech się uczą szukać ,chyba potrafią . Ten temat był bardzo wałkowany Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomek Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 MAXX, sprawdź najpierw silniczek. U mnie był niedokręcony i też wycieraczki obcierały o maske. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 trzpień do wymiany http://moto.allegro.pl/item511760503_nissa...wy_orygina.html wymieniasz ten trzpień i wszystko będzie ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MAXX Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 dziekuje bardzo za odpowiedzi - jutro zabiore sie do pracy co do szukania wrzucielm problem na szukaj ale widocznie źle wppisywałem frazy pozdrawiam [ Dodano: Pon 29 Gru, 2008 11:44 ] Dziś rozebrałem osłone i wyjełem ten sworzeń .Wygląda to tak : Najbardziej mnie martwi jedna rzecz ponieważ na tym sworzniu nie ma luzów jako na samym sworzniu ( są minimalne tam gdzie są czerwone strzałki). Najwiekszy luż jest na połączenie tej " kulki " zaznaczonej na zielono z wejsciem na wysięgniku mechanizmu tzn jak dla mnie to albo kulko sie ta zurzyła i poprostu chodzi we wszystkie strony w tym wejsciu albo ta uszczelka jest moze jakaś zurzyta . Czy wogole tą kulke powinno się łatwo wyjmować z uchwytu który go trzyma na końcu ramienia bo jak dla mnie to troche za łatwo wyszło . Nie chciał bym kupić sworznia cąłego jak by sie okazałe ze uchwyt ktory go trzyma jest zły pozatym moj sworzej jest troche inny od tego co jest na zdjeciu gdyz moja blaszka jest pod koniec wygieta w dół Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piotrek nissan Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 ja dorobiłem sam taka tuleje z peksa tylko najpierw trochę trzeba rozwiercić a puzniej wcisnąć peksa oczywiście ze smarem trzyma już drugi rok i nadal nie ma luzu ( peks to rurka hydrauliczna z plastiku dostępna w każdym sklepie hydraulicznym) pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.