Guest kamrob Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 (maxima a33) Auto przestało pewnego dnia kręcić więc mechanik wymienił szczotki w rozruszniku no i lipa po jego ingerencji rozrusznik kręci ale bez gazu nie da rady odpalić. Czy możliwe jest że czegoś nie podłączył. Wczesnej też był problem ale nie aż do tego stopnia. Pomocy!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 aby dostac sie do rozrusznika musial sciagnac prawie caly uklad do;otowy. calkiem mozliwe ze czegos nie podpiol. przed przepustnica masz 2 czujniki. pierwszy to czujnik temp powietrza a drugi to przeplywka. sprawdz czy sa podpiete. druga sprawa to taka ze w a33 silniczek krokowy jest razem z przepustnica. tam tez sprawdz czy wszystko jest podpiete. druga opcja to ze masz nieszczelny uklad dolotowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kamrob Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Odwiedziłem serwis to powiedzieli mi że trzeba przeprogramować komputer (ustawić jałowe obroty) bo przy odłączaniu akumulatora na dłuższy czas kasuje się pamięć (jest to możliwe?) kazali mi jeszcze sprawdzić czy paliwo się nie cofa postawić na górce i spróbować odpalić. Wydaje mi się że jeżeli byłaby to wina paliwa to coś by się działo podczas jazdy a on jeździ ślicznie i przyspiesza jak trzeba. Dziwi mnie tylko jeden przewód gumowy od frontu silnika po prawej stronie. Idzie do góry zakręca na dół i kończy się zgrubieniem mechanik mówił że jakiś rodzaj odpowietrzenia a mi to wygląda na niepodpięty przewód czy jest takie coś??? jak będzie trzeba to mogę załączyć fote. Z góry dziękuje VQPower Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 jesli jest to gumowy przewod o srednicy zew. ok 7-8mm to jest to odpowietrzenie skrzyni biegow. i nie daj sobie wczisnac bajki ze komputer traci pamiec przy odpietym akumulatorze. ja bym sprawdzil czy skladajac auto wszystko podpieli jak trzeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert1234 Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 jesli jest to gumowy przewod o srednicy zew. ok 7-8mm to jest to odpowietrzenie skrzyni biegow. i nie daj sobie wczisnac bajki ze komputer traci pamiec przy odpietym akumulatorze. ja bym sprawdzil czy skladajac auto wszystko podpieli jak trzeba u mnie byl wyciagany rozrusznik, wiec akumulator musial byc odlaczony. pokasowaly sie tylko dane dotyczace spalania. nic w komputerze sie nie rozprogramowalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dosiateh Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 nie daj sie wciagnac w zabawy z komputerem, ja mialem to samo i sie dałem i koles po rozebraniu mi polowy auta stwierdzil ze ECU jest padniete i zeby kupic nowego kompa. tak naprawde to spruboj zrobić to co mnie pomogło,sprawdz czy masz mase podpiętą do silnika a nawet jak masz to jeszcze podepnij gruby kabel(właściwie trzy) do minusa na akumulatorze i do głowic silnika (obu), oraz skrzyni biegów, autko jak nie paliło (kręcił silnikiem ale nie odpalał) tak zapaliło na początku za drugim trzecim razem a potem to juz tylko dwa razy przekrecił rozruszinkiem i juz grał jak ta lala. serio posprawdzaj czy podpieli wszystkie masy,do silnika,rozrządu i do rozrusznika i czy nic nie jest zasniedziałe.przed awarią tez mi starsznie cięzko odpalał.daj znac czy pomogło (sposób sprawdzony;) ) a kompem sie nie przejmuj, moja stala prawie miesiac bez akumulatora i nic sie mu nie stalo. [ Dodano: Czw 01 Sty, 2009 07:59 ] a tym gumowym przewodem też sie nie przejmuj, tak jak mowiVQPower, jest to tylko odpowietrzenie skrzyni.tez sie nad nim głowiłem dosyć długo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest psubrat Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 koleżko, daj znać jaki finał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kamrob Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Problem odpalania zlikwidowany wina oczywiście mechanika źle złożony dolot. Teraz borykam się z innym problemem który mnie szokuje i to poważnie!!!! Moja maxi zaczęła siorbać paliwo jak ciężarowa. Tankuje za 60 zł i przejeżdżam ok 70 km i to naprawdę staram się nie gazować (Silnik 2.0 automatyczna skrzynia). Przed awarią rozrusznika paliła max. 13-14 po mieście średnia 100km (z gazem wbijanym w podłogę) a na trasie 7 teraz po mieście pali 20 Nie wiem co mam robić byłem dzisiaj w serwisie na diagnostyce zrobili reseta przeprowadzili kilka testów i powiedzieli że wszystko jest ok ale chyba d*pa bo po paru kilometrach komp zaczął pokazywać 24 l na 100 potem spad na 19 nie wiem co może być w serwisie powiedzieli że gdyby mechanik czegoś nie podłączył to by wywaliło to na kompie. Proszę o pomoc może ktoś to już przechodził z góry dziękuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 mowilem ze cos nieposkladane jak trzeba!! to ze teraz wiecej pali moze z pogoda zwiazane, komp nie pokazal bledow? moze wszystkie czujniki podpiete ale nie wsadzone do dolotu tam gdzie powinny sie znajdowac.? czy filtr powietrza jest dobrze wsadzony? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dosiateh Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Weź do jakiegoś znajomego mechanika i niech posprawdza czy wtryski pracuja jak należy bo może ci sie jeden nie domykać.a czujeś ze ci silnik ciezej chodzi?moze to być też sonada ale to by ci wyszło na diagnostyce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kamrob Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 zero błędów wszystkie parametry idealne. Jutro pojadę do mojego mechanika (dzisiaj wraca z gór po sylwestrze) . Posprawdzamy wszystko, najlepiej chyba będzie rozebrać to co było ściągane i zobaczymy co poprzednik namącił. Odezwę się jutro dzięki i pozdrawiam. [ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 20:36 ] Wszystko podłączone tak jak powinno być!!!! Które z czujników odpowiadają za ilość spalanego paliwa i czy możliwe jest że na diagnostyce mogło nie pokazać uszkodzonych czujników? [ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 20:38 ] Wszystko podłączone tak jak powinno być!!!! Które z czujników odpowiadają za ilość spalanego paliwa i czy możliwe jest że na diagnostyce mogło nie pokazać uszkodzonych czujników? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.