Guest bombel198 Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Witam. od kiedy zakupiłem maxi, ciagle mam z nią jakieś problemy, tym razem skatałem ja lekko na śniegu, i przestało dzialać wspomaganie, także nielekko steruje mi sie tym niemalże dwutonowym kolosem, tym bardziej że jedna reke mam w szynie postanowilem ze nie bede juz jej wiecej przeciazal, jak da sie to jakos naprawic, tanim kosztem. Od dłuższego czasu w zbiorniczku z plynem od wspomagania, brakowalo plynu, tzn. bylo ze dwa cm ponizej normy, ale wszystko bylo ok, do czasu gdy pojezdzilem sobie po takim placu, zaraz po tym wspomka nie dzialala na niskich obrotach, dopiero lapala przy okolo 2500obr/nim pojezdzilem troche i przestala dzielac kompletnie. sprawdzalem czy pasek sie nie ślizga, ale nie, pompa jest napedzana prawidlowo. plyn uzupelnilem, i wciaz nic. Stojac przodem do samochodu, pod maska po lewej stronie za amortyzatowem mamy pewien odpowietrznik, czy to jest od wspomagania? Prosze o rady... Moge wam wyslac link z filmikiem, to zobaczycie po czym przestalo mi dzialac wspomaganie P.S. moja MAXI szykuje do sprzedaży... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 teraz to możesz sobie już tylko pompę wymienić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Od dłuższego czasu w zbiorniczku z plynem od wspomagania, brakowalo plynu, tzn. bylo ze dwa cm ponizej normy, ale wszystko bylo ok Ten płyn smaruje układ, jak sam się przekonałeś jest on bardzo przydatny, jak nie niezbędny! do prawidłowego działania układu. Chyba najtaniej będzie kupić używkę z rozbitka na alledrogo. Kto bogatemu zabroni aaaa i bym zapomniał koniecznie dolej oleju do silnika! (silnik też się psuje bez niego! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 po co, lepiej przepałować na sucho to się wszystko dobrze podociera. ps. płyn nie jest do chłodzenia tylko jest niezbędny do działania układu wspomagania, gdyż masz tam wspomaganie hydrauliczne a nie elektryczne. a jak pompa chodzi na sucho (ponieważ płyn ten odpowiada również za smarowanie pompy, podobnie jak w pompie paliwa) to skutki możemy zobaczyć powyżej. jak miałeś za niski poziom płynu i upalałeś lacze gdzie jak wiadomo są dość wysokie obroty silnika, waliłeś kierą po oporach więc w skrajnych momentach brakowało płynu w układzie i zaowocowało to tym czym powinno. swoją drogą bardzo dobrze, może to nauczy Cię myślenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lego Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 zejdźcie z chłopaka,bo każdemu może się zdarzyć bombel198 niestety :/ pompa do wymiany i pamiętaj o takim stanie płynu jak się należy bo takie 2cm poniżej normy dla pompy to rzeźnia :zly: i pompa robi z płynu pianę więc nie załatwiłeś jej podczas szaleństw tylko był to proces długofalowy. A jak już wszystko doprowadzisz do ładu to pedał w podłogę :diabel2: ,dwójeczka :028: i szaleństwa nie śniegu do pełnego opanowania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert1234 Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 zejdźcie z chłopaka,bo każdemu może się zdarzyć bombel198 niestety :/ pompa do wymiany i pamiętaj o takim stanie płynu jak się należy bo takie 2cm poniżej normy dla pompy to rzeźnia :zly: i pompa robi z płynu pianę więc nie załatwiłeś jej podczas szaleństw tylko był to proces długofalowy. A jak już wszystko doprowadzisz do ładu to pedał w podłogę :diabel2: ,dwójeczka :028: i szaleństwa nie śniegu do pełnego opanowania daj znac jak ci sie uda zalatwic ta pompe gdzie ja kupiles i koszty z tym zwiazane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest psubrat Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Ja kupiłem za 200 zł od kolegi z listy, co prawda trochę cieknie ale nie zakładam, że sprzedawca o tym wiedział Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bombel198 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 HAHA!!! Pompa sprawna, płyn byl do wymiany, a ze byly mrozy (i jeszcze sa) to przymarzlo gdzieś, zrobiła się bryła lodu i nie działało... Wspomka już działa, ale nie jest super... albo mi sie wydaje... moze musze odpowietrzyć i bedzie git Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 HAHA!!! Pompa sprawna, płyn byl do wymiany, a ze byly mrozy (i jeszcze sa) to przymarzlo gdzieś, zrobiła się bryła lodu i nie działało... Wspomka już działa, ale nie jest super... albo mi sie wydaje... moze musze odpowietrzyć i bedzie git to widze ze chyba przy robieniu pompy wody zrobiles tez i wspomaganie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bombel198 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 to widze ze chyba przy robieniu pompy wody zrobiles tez i wspomaganie i gaz podłaczyłem... wymienilem węże od wody, bo bylo kilka przeciekow... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jacob_USA Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 jak autko teraz smiga to dlaczego chcesz sie go pozbywac ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bombel198 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 jak autko teraz smiga to dlaczego chcesz sie go pozbywac ?? myslalem dzis nad tym dlugo... i jeszcze nie wiem co zrobie... wiem ze to wyjatkowe autko... szkoda mi go sprzedawac... jak narazie nie sprzedaje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest robertj25 Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Witam chciałbym odświeżyć nieco temat bo mam pewien problem.Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem maxi z 98r.Wczoraj zauważyłem pewien problem, mianowicie jakoś tak dziwnie "przeskakuje" kierownica podczas skrętu i tak jakby głośno pracowała pompa płynu w zbiorniczku jest o 1cm mniej niż stan minimalny, pasek prawie nowy czyżby pompa kończyła swoją żywotność Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest don_martinez Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Witam chciałbym odświeżyć nieco temat bo mam pewien problem.Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem maxi z 98r.Wczoraj zauważyłem pewien problem, mianowicie jakoś tak dziwnie "przeskakuje" kierownica podczas skrętu i tak jakby głośno pracowała pompa płynu w zbiorniczku jest o 1cm mniej niż stan minimalny, pasek prawie nowy czyżby pompa kończyła swoją żywotność Pompę sprawdź tak czy inaczej ale pojedź do fachowca, żeby obejrzał maglownicę - to również może powodować Twoje problemy. W razie czego, regeneracja magla nie jest zabójcza dla portfela a różnica odczuwalna. Przerabiałem temat u siebie, gdy miałem Maxi. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 (edited) Jak masz za mało płynu do wspomagania to go dolej! Edited November 20, 2009 by ulisses Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest robertj25 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Pompę sprawdź tak czy inaczej ale pojedź do fachowca, żeby obejrzał maglownicę - to również może powodować Twoje problemy. W razie czego, regeneracja magla nie jest zabójcza dla portfela a różnica odczuwalna. Przerabiałem temat u siebie, gdy miałem Maxi. Pozdrawiam A znasz jakiegoś konkretnego fachowca w lublinie jak coś to proszę o namiary A i jeszcze jedno to"przeskakiwanie" to trwa przez kilka sekund po odpaleniu silnika później nie robi się tak tylko pompa głośno chodzi przy skręcaniu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest don_martinez Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 A znasz jakiegoś konkretnego fachowca w lublinie jak coś to proszę o namiary A i jeszcze jedno to"przeskakiwanie" to trwa przez kilka sekund po odpaleniu silnika później nie robi się tak tylko pompa głośno chodzi przy skręcaniu Jest facet w Płouszowicach - to na wylocie z Lublina na Nałęczów. Po prawej stronie drogi - nazywa się to chyba LS Leader Service - zajmuje się regeneracja maglownic i zawieszeń - polecam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest robertj25 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Jest facet w Płouszowicach - to na wylocie z Lublina na Nałęczów. Po prawej stronie drogi - nazywa się to chyba LS Leader Service - zajmuje się regeneracja maglownic i zawieszeń - polecam. No to wiem gdzie to jest dzięki kolego za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.