Guest blady1 Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 na początku witam wszyskich w noym roku i życzę wszystkim bezproblemowej jazdy a teraz troszkę o problemir jaki mnie spotkal . Chcialem zrobić kulig z dziećmi po okolicy ale jak wyjechakem za dom to poczułem jak bym jechał wozem drabiniastym , spoglądam na zawieszenie i tu niespodzianka z lewej strony tył siedzi prawie na kole. Ruszam tyłen na boki i do góry ale nic twardy jak kamien , nie skrzypi nie trzeszczy a ruszyś nie idzie . Podnosze za nadkole i prawie z kołem podnoszę . odstawitylne zawieszeniłem auto na miejsce zaglądam po około 3 godzinach a tam stoi normalnie , tak jak zawsze saczynam ruszac na boki nie skrzypzam w dół a on usiadł i znowu tak sostał. Szukałem na forum ale takiego przypadku nie spotklem wiem że sprężyny pasuję od nuiry ale to chyba nie spręzyny ,proszę o pomoc i poradę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jswistow Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 kolega kiedys tak miał w punto,amortyzator zamarzł,wymienił i po problemie Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blady1 Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 amortyzator zamarzł myślałem ze takie cos nie może miec miejsca i że sprężyna ma taką siłę aby go wypchnąć . Ceny na allego konkretne może idzie coś dopasować i ciekawe co jest jeszcze potrzebne żeby to wymienić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jswistow Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 taki przypadek miał mój kolega,tez sie zdziwiłem a jednak,spróbuj potrzymać samochód gdzieś w cieple,zobaczysz co będzie,i się upewnisz czy na pewno to amortyzator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 U mnie zrobiło się dokładnie to samo , tyle że z prawej strony w mniejszym stopniu. Nie ma co kombinować tylko trzeba wymienić amory. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blady1 Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 no to wydatek kolejny ceny na allegro nie male . To auto to więcej uwagi potrzebyje od kobiety a kasuje jak żona z teściową razem . [ Dodano: Pon 05 Sty, 2009 17:20 ] a co jes jeszcze potrzebne aby to wymienić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Na pewno ścisk do sprężyn. Jak już będziesz wymieniał amory to warto od razu wymienić osłony amorów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blady1 Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 dzisiaj zamówie amorki + osłony + odoje i zastanawiam się czy zabraś cię samemu czy jechać do mechanika . Zobaczę jeszcze ile będzie sobie cenił mechnik . sprawdzałem u mnie ile kosztyja takie amorki i tutaj szok seny mają taki przedzial że usiadłwem od 750 do 250 za sztukę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 wymieniałem tak amorki w 100nx, zamarzły oba na tyle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Ja wymieniałem sam, bo krzyknęli mi za wymianę 100zł za sztukę. Nie ma wielkiej filozofii i spokojnie można to samemu zrobić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest samochodzik Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 no to wydatek kolejny ceny na allegro nie male . To auto to więcej uwagi potrzebyje od kobiety a kasuje jak żona z teściową razem . Ciężko się z tym nie zgodzić Części są drogie - ja wymieniłem sprzęgło i rozrząd i musiałem wydać na same części 1050 złociszy Na allegro mozna znalezć całość za ok 600 - 650 ale są to klamoty raczej z dolnej półki a ja celowałem lekko poniżej oryginału Co do tematu to też obstawiam amortyzator - miałem coś podobnego w scirocco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 samochodzik, to te sprzęgło co kupowałeś to chyba ze złota było . Ja w swojej 2,0 benzyna płaciłem za NKK 430 zł i to z linką sprzęgła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest samochodzik Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Za sprzęgło (tarcz , docisk , łożysko) do mojego diesla firmy LUK zapłaciłem 600,00 zł - nie wiem czy to dużo czy mało bo w sklepie kosztuje 750,00 Na allegro tej samej firmy znalazłem za 450,00 zł ale to zupełnie inny klamot chociaż by pasował Każdy ma swój sposób - jak dla mnie wolę dołożyć i mieć spokój na dłużej chociaż wiadomo pewności nie ma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zecikk Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 bylem wczoraj na przegladzie i niestety jeden amorek ma 68% ale drugi juz tylko 8% wiec wymiana kompletu nieunikniona. amorki jak patrzyłem od 135pln za jakas kamoke po prawie 400 za kayaby. generalnie pomyslałem ze skoro juz mam wydac tyle kasy to moze by zamowic sportowe amorki na tył. ma ktos moze namiar na taki zestawik?? bo na allegro znalazłtylko kompletny gwint eibaha za 3500pln Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.