Guest mpmtk Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Witam wszystkich. Mam Almerę N15 sedan '98, w której namiętnie coś mi wali-dobija na nierównościach. Wymienione zostały w nim amoryzatory na gazowe i dalej jest to samo. Koło zapasowe jest dokręcone, destka maskująca nie pracuje. Dzieje się tak nawet kiedy jest obciążony i na tyle i w bagażniku. Mechanik mówi mi, że mam radio podgłośnić. Macie jakieś pomysły? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejwra Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Cześć, Ja mam 3D i mam to samo coś stuknie przy podjazdach, skręcie na podjezdzie itp. Jest to problem z mocowaniem belki skrętnej. Albo przy amortyzatorze w belce albo przy łączeniu ramion z belką - nie wiem czy dobrze się wyraziłem. Są to te ramiona od budy w stronę tyłu samochodu i dochodzące do belki. Tam są gumowe tuleje w miejscu łączenia budy z ramieniem. Koszt wymiany nie duży a gumy polecam kupić w nissanie oryginalne jakieś grosze wyjdą. Jak dam rade to jutro wrzucę obraz z nissan fast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mpmtk Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 maciejwra, maciejwra, Wielkie dzięki za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wojcio:) Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 witajcie:) posiadam almere 5D z 95r z silnikiem 1.6SR i czy przy niecałych 150 tys km przebiegu to jest mozlewe ze tylne amorki mi siadły?? Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejwra Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 w PL możliwe ja swoje po 160k KM wyminiłem na świeci się nadawały tylko, kupiłem Bilstainy oryginalne polecam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tombolot Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 A ja u siebie wymieniłem gumy i nic to nie dało - dalej są stuki amorki zdrowe, poduszki górne też, guma wymieniona.......chyba pozostaje podgłaszać radio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejwra Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Ale jakie gumy? ja też wymieniałem górne mocowanie amorów! Mówię o gumach tulejach na belce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przempu Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Witam. ja mam N15, 1.6 SR i mam to samo Najbardziej to słychac np przy przejezdzaniu przez spiących. Wtedy to nawet jest takie "ŁUP". Jak jest bagażnik obciązony to jest jakby lepiej. Ja stawialem poczatkowo na amorki, ale sprawdzane ostatnio i jest 75%, wiec wszystko OK. Dobrze ze poruszyłes ten temat. maciejwra prozse wrzuc zdjątko z Fasta! A propos jaki to problem, zeby to wymianic?? Jakie koszty?? Rozbieranie zawieszenia jakos?? pozdrawiam przempu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejwra Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 z belka nie ma problemu, jedynie więcej śrub do odkręcenia. i dokładnie tak przempu pisał jak się dociąży to jest spoko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przempu Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 maciejwra a czy mógłbyś powiedziec ile płaciłes za te elementy gumowe w nissanie i czy trzeba bylo czekac jakos na te czesc?? z gory dzieki pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejwra Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Ja wymieniałem tylko mocowanie amortyzatorów, bo tak jak napisałem wcześniej myślałem że to jest przyczyną stuków, za 4 gumy zapłaciłem jakieś 30 PLN w Nissanie na Pułwskiej, jak zobaczę w Faście co jest do wymiany przy belce, podjadę i zapytam jaki koszt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wojcio:) Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Ja uzytkuje go od poczatku wrzesnia a w polsce jest jakos od 10 sierpnia 2008r. a co do tych Bilstain to jak sie zachowuja na dołkach?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bandi_n15 Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 witajcie:)posiadam almere 5D z 95r z silnikiem 1.6SR i czy przy niecałych 150 tys km przebiegu to jest mozlewe ze tylne amorki mi siadły?? Pozdro ja musiałem wymienić po 105 tyś. na śląsku dziura obok dziury. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejwra Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Proszę zdjęcie tylnego zawieszenia [ Dodano: Nie 18 Sty, 2009 18:10 ] Ja uzytkuje go od poczatku wrzesnia a w polsce jest jakos od 10 sierpnia 2008r.a co do tych Bilstain to jak sie zachowuja na dołkach?? Ja mam twarde zawieszenie wiec nie powiem przy normalnych sprezynach....ale jak dla mnie to sa za miekkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tusiek Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 witam mam podobnie w mim swierzym GTi znaczy sie jak skrecam tylko w w lewo to mi wali no i jeszcze przy paleniu gumy :] to prawa strona mi wli z tylu... ale musle ze to moze byc cos z mocowaniem tlumika... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bandi_n15 Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Koszt wymiany nie duży a gumy polecam kupić w nissanie oryginalne jakieś grosze wyjdą. można kupić gumowe tuleje w serwisie nissana? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piramida Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Witam, miałem to samo z tyłu, mechanik wymienił amorki oraz całe górne mocowanie amorków i jeszcze wstawił mi nowe blachy, które są nad mocowaniem górnych amorków i wszystkie stuki ustąpiły, po prostu te stare blachy były już zardzewiałe i nie spełniały swojej roli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mlody666 Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Z tego co mowił mi koleś z ASO od części gdy kupowałem zaślepkę znajdującą się przy termostacie to do N15 są wszystkie części jeszcze u nich dostępne. Zwłaszcza gumowe elementy. Mowił też ze sporo ludzi robi u nich N15 (głównie starsze dziadki którzy kupili auta w salonach) ale jest ich sporo. Jeżeli szukasz jakiejś pierdoły i nie ma w necie to będzie w ASO P.S. Typ twierdził ze jest jeszcze sporo części do SUNNEGO a to z racji tego ze wiele elementów jest pokrewnych jeszcze w N16 (co mnie zdziwiło) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.