Guest rodent Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Witam.. zamierzam kupić w mniej lub bardziej odległej przyszłości pojazd terenowy. Zastanawiam się głównie nad: Nissan Patrol GR 2.8TD krótki, Jeep Cherokee XJ 4.0 lub Land Rover Discovery 2.5TD (lepiej Deffender krótki ale to już za drogo jak na mnie). O LR coś na tym forum przeczytałem..nic miłego..te silniki 2.5TD zdawały mi się, że są niezawodne. Cherokee prawdopodobnie nie ma ramy więc on tylko w ostateczności .. . no ale do tematu.. Przeglądając ogłoszenia spotkałem się tylko z Patrolami z homologacją na ciężarowe. .. Ta homologacja jest fabryczna ? I czy one są 2-osobowe ? jeśli tak to czy można zamontować pasy (chyba że mają) i kanapę i przerejestrować na np 4 osoby ? jaki to może być koszt ? wie ktoś coś na ten temat ? z góry dziękuję . Pozdraviam r. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 http://groups.google.com/group/pl.misc.sam...bbaa56d2fe0ff4d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rodent Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 aha dzięki. . mam nadzieję, że takie problemy to odosobniony przypadek .. . a Patrole krótkie mają coś z tyłu ? kanapę i miejsca na pasy (te z homologacją) czy już tak były fabrycznie zrobione że na 2 osoby ? bo po zdjęciach nie bardzo się można zorientować... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lysy76r Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Witam Ta sama buda co w osobowych. Na aledrogo jest gość co hienuje szybami, kanapami i innym dziadostwem do przeróbek na cywilną wersję. Uporać się z WK i motać. ot co Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sołtys Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Odkopię kotleta bo potrzebuję zdjęć mocowań pasów w krótkim GR Y60. Aktualnie mam w dowodzie 2 miejsca i zapis jako ciężarowy a w samochodzie wsadzone są 4 siedzenia i nie ma żadnej grodzi (co też jest powodem do czepiania się podczas kontroli). Chcę wbić w dowód te dwa dodatkowe fotele ale mam problem bo pasy zamontowane są nie w fabrycznych punktach kotwiczenia i do całej papierkologi potrzebuję dodać zdjęcia jak są one zamontowane (moje mocowanie choć solidne to według diagnosty nie przejdzie,bo nie fabryczne :/ a to właśnie fabryczne miejsce mam usunięte z nadkoli i nawet gdybym wspawał mocowanie to i tak niby mi tego nie uznają) - dlatego coś muszę wykombinować aby w WK się nie czepiali i na podkładkę potrzebuję fotkę oryginału (ale tak aby nie było widać fotela ) ... pomoże ktoś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.