Guest maniek98 Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 witam posiadam od nie dawna king cap z silnikiem 2,5 diesel jest zbyt slaby bo wstawilem 31 calowe kola czy ktos juz znienial silnik w takim modelu na mocniejszy dieslowski i czy duzo przeróbek jest ?? nie ukrywam ze chciał bym wstawic taki silnik zeby nie bylo zadnych przerobek pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 witam posiadam od nie dawna king cap z silnikiem 2,5 diesel jest zbyt slaby bo wstawilem 31 calowe kola czy ktos juz znienial silnik w takim modelu na mocniejszy dieslowski i czy duzo przeróbek jest ?? nie ukrywam ze chciał bym wstawic taki silnik zeby nie bylo zadnych przerobek pozdrawiam Kolego .... To nie kwestia zmiany motorka ... Po wymianie kół na większe powinieneś wymienić też przełożenia w mostach na wolniejsze Oblicz % różnicę w wielkości kół .... zobaczysz ile straciłeś procentowo mocy Tą różnicę możesz wyrównać poprzez zmianę przełożeń Koszt takiej operacji wacha się od 3 do 6 tyś pln-ów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniek98 Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 tak tylko właczajac tak zwanego żółwia i wierzdzajac pod jaka kolwiek większą górkę na drugim czy pierwszym biegu nie daje rady nie ma sil a zmiana motora z większą iloscia koni bedzie silniejszy, tak mi sie wydaje ze bedzie lepiej wymieniajac silnik np. z terrano 2.7TDI który ma o 50 koni wiecej, tylko nie wiem czy on pasuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Właśnie chodzi o przełożenia ... musisz go maksymalnie zwolnić ... ale patrząc na Twoje autko mam radę Daj sobie spokój z motaniem tego samochodu jeszcze jedno pytanko .... Jakim budżetem dysponujesz :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniek98 Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 juz bylem w terenie i to auto dobrze daje sobie rade jestem zadowolony z niego tylko jest niski bo wjerzdzajac w wieksza koleine wiesza sie a pod gorke muli sie a kwota jaka chce przeznaczyc to ok 7tys ze zmiana silmika i podniesieniem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Musisz wiedzieć że największy problem jest z motaniem niezależnego zawieszenia Jak już się uparłeś to zmień przełożenia na jak wolniejsze i podnieś budę Najgłupszym pomysłem jest wymiana silnika w twoim autku .... Zastanów się czy nie lepiej sprzedać autko , dołożyć te 7 tyś i nie zakupić czegoś na dwóch mostach Tanie są Samuraje ... bardzo dzielnie dają sobie radę w terenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wukor Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Witam Jak to się mówi każdy kij ma dwa końce. Kolega z przełożeniami ma rację. Ale wracając do słabo jakościowo wykonanego 2,5 ( strzelające korbowody), dość interesująco zapowiadała by się próba podmienienie silnika. I to nie tylko chodzi o Kolegę który zmienił koła ale ja sam bez wymiany kół dla bezpieczeństwa coś bym podmienił mając na myśli silnik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Tak tak .... Wymienić silnik , wywalić niezależny zawias .... wrzucić most , przełożenia itd Nie prościej nie motać starego autka tylko kupić coś konkretnego Brutalne ale prawdziwe .... z gów... a bata nie ukręcisz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wukor Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Wydaje mi się, że moje auto nie jest tak strasznie stare bo ma zaledwie 3,5 roku. A jeżeli sprzedam jeszcze dobry silnik (nie wiedzieć dlaczego te silniki tak wysoko stoją, bo do d-40 można kupić za połowę). To bez dopłaty może wyjść coś dobrego i oryginalnego. A ciekawy jestem ile ma twój latek drogi OFF-ROADER. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 A ciekawy jestem ile ma twój latek drogi OFF-ROADER. Dwa lata .... Wymiana motorka tak ale w miarę świeżym aucie a nie w starociu Koszty bardzo wysokie ... skóra nie warta wyprawki Sam szukam nowego 4.2 TD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 A wpakować starszego typu 2.7 TD i cieszyć się życiem. Tylko silnik ze skrzynią. Bo reduktory to one chyba mają takie same. Taka moja polemika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wukor Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 a ile on ma koników Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 a czy nie lepsze jest jednak zmotane na hard niezalezne przednie zawieszenia od mostu, ktory jak by nie bylo nie zapewnia takiego przeswitu jak niezalezne?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Dochodząc do rozważania o takich przeróbkach to już lepiej kupić samurajka i go porządnie zmotać niż pchać kupe kasy w coś co i tak się do ekstremu nie będzie za bardzo nadawało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 a czy nie lepsze jest jednak zmotane na hard niezalezne przednie zawieszenia od mostu, ktory jak by nie bylo nie zapewnia takiego przeswitu jak niezalezne?? Niezależne zawieszenie jest bardziej podatne na uszkodzenia ... ... i most na dużych kołach ma znacznie większy prześwit Trzeba zadać sobie pytanie po co liftujemy ... Zeby wrzucić większe koła które dają prześwit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 a czy nie lepsze jest jednak zmotane na hard niezalezne przednie zawieszenia od mostu, ktory jak by nie bylo nie zapewnia takiego przeswitu jak niezalezne?? Niezależne zawieszenie jest bardziej podatne na uszkodzenia ... ... i most na dużych kołach ma znacznie większy prześwit Trzeba zadać sobie pytanie po co liftujemy ... Zeby wrzucić większe koła które dają prześwit wiadomo ze most mocniejszy, ale to samo auto na takich samych kolach bedzie moglo miec wiekszy przeswit jednak przy niezaleznym zawieszeniu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniek98 Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 z malego pytamia wychodzi bezsensowna kłótnia chodz pomocna ale jesli ktos ma sentyment do takiego auta a sam nie ma za duzego pojecia to pomóżcie chcialbym wymienic silnik na cos mocniejszego ale zeby bylo jak najmniej przeróbek pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Wymień ten silnik i zdaj relację jaka to rewelacja :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniek98 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 tylko ze moje zapytanie bylo o jaki tam pasuje silnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 tylko ze moje zapytanie bylo o jaki tam pasuje silnik Powinien podejść każdy od 2.5 do 2.7 Mogą się różnić obudową sprzęgła Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomekb Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 ja bym założył silnik z kamaza - oczywiście na pakę, a pod maską byłby zgrabny bagażnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qua-doW Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 może zamiast wymieniać silnik, podkręć to co masz. Jakiś chip, większa, lub dodatkowa turbosprężarka? oczywiście koniecznie przełożenia tak czy inaczej... Napisze jeszcze tylko coś co może się wydać niepoważne, ale myślę że jednak warte zastanowienia. Jak byłem u znajomych we francji widziałem mocno przysposobioną off-roadowo D40 z instalacją... nitro! firmy ZEX (do diesli), na ebay-u i czasem na allegro można znaleźć takie cuda... Oczywiście trzeba się liczyc ze znacznie zwiększonym zużyciem silnika, no i trzeba znaleźć odpowiedni warsztat który pomontuje to wszystko, bo jeżeli jeszcze chodzi o turbosprężarki i chip to nie powinno być problemu to z nitro trzeba by uderzyć do jakiegoś ostro tuningowego warsztatu gdzie mogą się trochę dziwnie patrzeć na ubłoconego potworka na 31 calowych gumach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wukor Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Kolego w D-22 silniczki przy normalnej mocy padają a co dopiero jak byś podkręcił. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qua-doW Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 No cóż... Jak mawiają "nieważne kiedy umierasz, ale ważne w jakim stylu" ;P A podobno im nowsze d22 tym silnik bardziej się sypie (w np300 podobno można już częściowo niesprawnym z salonu wyjechać) ja mam d22 z 2003r i mam tylko chip'a który daje mi łącznie 185Koni i jak narazie wszystko działa, aczkolwiek przebieg dopiero 106tyś... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wukor Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Ryzykant z Ciebie ja mam 2005 i 126 tyś, cały się lękam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.