Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

king cab 2,5 zmiana silnika na mocniejszy


Guest maniek98
 Share

Recommended Posts

Guest maniek98

witam posiadam od nie dawna king cap z silnikiem 2,5 diesel jest zbyt slaby bo wstawilem 31 calowe kola czy ktos juz znienial silnik w takim modelu na mocniejszy dieslowski i czy duzo przeróbek jest ?? nie ukrywam ze chciał bym wstawic taki silnik zeby nie bylo zadnych przerobek pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

witam posiadam od nie dawna king cap z silnikiem 2,5 diesel jest zbyt slaby bo wstawilem 31 calowe kola czy ktos juz znienial silnik w takim modelu na mocniejszy dieslowski i czy duzo przeróbek jest ?? nie ukrywam ze chciał bym wstawic taki silnik zeby nie bylo zadnych przerobek pozdrawiam

Kolego ....

To nie kwestia zmiany motorka ...

Po wymianie kół na większe powinieneś wymienić też przełożenia w mostach na wolniejsze

Oblicz % różnicę w wielkości kół .... zobaczysz ile straciłeś procentowo mocy

Tą różnicę możesz wyrównać poprzez zmianę przełożeń ;)

Koszt takiej operacji wacha się od 3 do 6 tyś pln-ów

Link to comment
Share on other sites

Guest maniek98

tak tylko właczajac tak zwanego żółwia i wierzdzajac pod jaka kolwiek większą górkę na drugim czy pierwszym biegu nie daje rady nie ma sil a zmiana motora z większą iloscia koni bedzie silniejszy, tak mi sie wydaje ze bedzie lepiej wymieniajac silnik np. z terrano 2.7TDI który ma o 50 koni wiecej, tylko nie wiem czy on pasuje?

Link to comment
Share on other sites

Właśnie chodzi o przełożenia ... musisz go maksymalnie zwolnić

... ale patrząc na Twoje autko mam radę

Daj sobie spokój z motaniem tego samochodu

 

jeszcze jedno pytanko ....

Jakim budżetem dysponujesz :?:

Link to comment
Share on other sites

Guest maniek98

juz bylem w terenie i to auto dobrze daje sobie rade jestem zadowolony z niego tylko jest niski bo wjerzdzajac w wieksza koleine wiesza sie a pod gorke muli sie a kwota jaka chce przeznaczyc to ok 7tys ze zmiana silmika i podniesieniem

Link to comment
Share on other sites

Musisz wiedzieć że największy problem jest z motaniem niezależnego zawieszenia

Jak już się uparłeś to zmień przełożenia na jak wolniejsze i podnieś budę

Najgłupszym pomysłem jest wymiana silnika w twoim autku ....

Zastanów się czy nie lepiej sprzedać autko , dołożyć te 7 tyś i nie zakupić czegoś na dwóch mostach

Tanie są Samuraje ... bardzo dzielnie dają sobie radę w terenie ;)

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Jak to się mówi każdy kij ma dwa końce. Kolega z przełożeniami ma rację. Ale wracając do słabo jakościowo wykonanego 2,5 ( strzelające korbowody), dość interesująco zapowiadała by się próba podmienienie silnika. I to nie tylko chodzi o Kolegę który zmienił koła ale ja sam bez wymiany kół dla bezpieczeństwa coś bym podmienił mając na myśli silnik.

Link to comment
Share on other sites

Tak tak ....

Wymienić silnik , wywalić niezależny zawias .... wrzucić most , przełożenia itd

 

Nie prościej nie motać starego autka tylko kupić coś konkretnego

 

Brutalne ale prawdziwe .... z gów... a bata nie ukręcisz :D

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się, że moje auto nie jest tak strasznie stare bo ma zaledwie 3,5 roku. A jeżeli sprzedam jeszcze dobry silnik (nie wiedzieć dlaczego te silniki tak wysoko stoją, bo do d-40 można kupić za połowę). To bez dopłaty może wyjść coś dobrego i oryginalnego. A ciekawy jestem ile ma twój latek drogi OFF-ROADER.

Link to comment
Share on other sites

A ciekawy jestem ile ma twój latek drogi OFF-ROADER.

Dwa lata ....

Wymiana motorka tak ale w miarę świeżym aucie a nie w starociu

Koszty bardzo wysokie ... skóra nie warta wyprawki :D

Sam szukam nowego 4.2 TD

Link to comment
Share on other sites

A wpakować starszego typu 2.7 TD i cieszyć się życiem. Tylko silnik ze skrzynią. Bo reduktory to one chyba mają takie same.

 

 

Taka moja polemika :D

Link to comment
Share on other sites

a czy nie lepsze jest jednak zmotane na hard niezalezne przednie zawieszenia od mostu, ktory jak by nie bylo nie zapewnia takiego przeswitu jak niezalezne??

Link to comment
Share on other sites

Dochodząc do rozważania o takich przeróbkach to już lepiej kupić samurajka i go porządnie zmotać niż pchać kupe kasy w coś co i tak się do ekstremu nie będzie za bardzo nadawało.

Link to comment
Share on other sites

a czy nie lepsze jest jednak zmotane na hard niezalezne przednie zawieszenia od mostu, ktory jak by nie bylo nie zapewnia takiego przeswitu jak niezalezne??

Niezależne zawieszenie jest bardziej podatne na uszkodzenia ...

... i most na dużych kołach ma znacznie większy prześwit

Trzeba zadać sobie pytanie po co liftujemy ...

Zeby wrzucić większe koła które dają prześwit

Link to comment
Share on other sites

a czy nie lepsze jest jednak zmotane na hard niezalezne przednie zawieszenia od mostu, ktory jak by nie bylo nie zapewnia takiego przeswitu jak niezalezne??

Niezależne zawieszenie jest bardziej podatne na uszkodzenia ...

... i most na dużych kołach ma znacznie większy prześwit

Trzeba zadać sobie pytanie po co liftujemy ...

Zeby wrzucić większe koła które dają prześwit

wiadomo ze most mocniejszy, ale to samo auto na takich samych kolach bedzie moglo miec wiekszy przeswit jednak przy niezaleznym zawieszeniu ;)
Link to comment
Share on other sites

Guest maniek98

z malego pytamia wychodzi bezsensowna kłótnia chodz pomocna ale jesli ktos ma sentyment do takiego auta a sam nie ma za duzego pojecia to pomóżcie :) chcialbym wymienic silnik na cos mocniejszego ale zeby bylo jak najmniej przeróbek pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Wymień ten silnik i zdaj relację jaka to rewelacja :diabel2:

Link to comment
Share on other sites

tylko ze moje zapytanie bylo o jaki tam pasuje silnik

Powinien podejść każdy od 2.5 do 2.7

Mogą się różnić obudową sprzęgła

Link to comment
Share on other sites

może zamiast wymieniać silnik, podkręć to co masz. Jakiś chip, większa, lub dodatkowa turbosprężarka? oczywiście koniecznie przełożenia tak czy inaczej...

 

Napisze jeszcze tylko coś co może się wydać niepoważne, ale myślę że jednak warte zastanowienia.

Jak byłem u znajomych we francji widziałem mocno przysposobioną off-roadowo D40 z instalacją... nitro! firmy ZEX (do diesli), na ebay-u i czasem na allegro można znaleźć takie cuda...

Oczywiście trzeba się liczyc ze znacznie zwiększonym zużyciem silnika, no i trzeba znaleźć odpowiedni warsztat który pomontuje to wszystko, bo jeżeli jeszcze chodzi o turbosprężarki i chip to nie powinno być problemu to z nitro trzeba by uderzyć do jakiegoś ostro tuningowego warsztatu gdzie mogą się trochę dziwnie patrzeć na ubłoconego potworka na 31 calowych gumach :)

Link to comment
Share on other sites

No cóż...

Jak mawiają "nieważne kiedy umierasz, ale ważne w jakim stylu" ;P

A podobno im nowsze d22 tym silnik bardziej się sypie (w np300 podobno można już częściowo niesprawnym z salonu wyjechać) ja mam d22 z 2003r i mam tylko chip'a który daje mi łącznie 185Koni i jak narazie wszystko działa, aczkolwiek przebieg dopiero 106tyś...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...