Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Ubytki płynu z chłodnicy


Guest popo

Recommended Posts

Witam,

 

Mam problem po wymianie chłodnicy mam ubytki płynu, nie wiem skąd i wysoką temperaturę dzieje się tylko tak podczas jazdy strasznie się grzeje. W czasie postoju wszystko jest OK.

 

Za pomoc z góry dziękuje.

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli nie widać wycieków zewnętrznych to płyn najprawdopodobniej dostaje się do silnika.. Sprawdź czy zamiast oleju w silniku nie masz "kiślu"

Link to comment
Share on other sites

termostat i plyn byl wymieniany ?

w octavii jak wymienialem problem byl przy króćcach chlodnicy (zamiennik chlodnica + stare przewody) i uciekal plyn na dole chlodnicy.

Link to comment
Share on other sites

popo, Może to jest kwestia żle odpowietrzonego układu.Kiedy wymieniałeś chłodnicę,czy od tego czasu płynu ubywa cały czas równomiernie.Spróbuj dolewać do zbiorniczka wyrównawczego przed stygnięciem przez kilka dni.Ten stan może być przejściowy do zapełnienia układu.Zerknij na odpowietrzanie układu ,może to jest to ;)

I sprawdź to co pisał CHARY

Link to comment
Share on other sites

termostat i plyn byl wymieniany ?

w octavii jak wymienialem problem byl przy króćcach chlodnicy (zamiennik chlodnica + stare przewody) i uciekal plyn na dole chlodnicy.

 

Płyn termostat został stary

 

[ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 19:27 ]

popo' date=' Może to jest kwestia żle odpowietrzonego układu.Kiedy wymieniałeś chłodnicę,czy od tego czasu płynu ubywa cały czas równomiernie.Spróbuj dolewać do zbiorniczka wyrównawczego przed stygnięciem przez kilka dni.Ten stan może być przejściowy do zapełnienia układu.Zerknij na odpowietrzanie układu ,może to jest to ;)

I sprawdź to co pisał CHARY

głowica była planowana.

 

Czy może być to pęknięta głowica lub wyciek przez uszczelkę pod głowicą ? Wycieki są cały czas takie same około 1litra.Płyn dolewam już jakiś czas i nie ma wyników cały czas to samo.Wycieków świeżych nie widać. Dzieje się to tylko w czasie jazdy.

 

Może wiesz jak wyeliminować szarpanie po odpaleniu silnika przez parę minut jest dławienie dopiero po dodaniu gazu przestaje?

 

za odpowiedz z góry dzięki

Link to comment
Share on other sites

Spróbuj odpalić zimny na chwilkę ,później wykręć świece i sprawdź czy nie są zachlapane od płynu.Jeśli tak to może to być uszczelka,ale nie koniecznie pod głowicą .Mogła się przerwać uszczelka kolektora ssącego,on też ma kanały z płynem.Moja propozycja jest taka :sprawdź świece czy nie zachlapane ,spuść płyn ,odkręć kolektor ssący i najpierw sprawdź tam uszczelkę a może to być uszczelka nawet pod gaźnikiem,tam też sięga płyn.

f98e0a229687aa7cm.jpg

Lub pod podstawką gaźnika jest podobna sytuacja

602014ed429d65c0m.jpg

Najpierw te dwie rzeczy co są na fotkach

(cztery śruby M6 pod spodem " klucz 10tka")

 

[ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 20:14 ]

Może wiesz jak wyeliminować szarpanie po odpaleniu silnika przez parę minut jest dławienie dopiero po dodaniu gazu przestaje?

Temat regulacja gaźnika

Link to comment
Share on other sites

popo mowisz ze miales planowana glowice? kiedy? profesjonalny zaklad? uszczelka wymieniona na glowicy? jaki masz silnik? jaki przebieg? co sie dzieje jak auto chodzi ze zdjetym korkiem chlodnicy>? jak szybko sie nagrzewa? w procesie nagrzewania jakie sa rury do chlodnicy przy zatkanym korku <ich tekmperatura i twardosc> ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...