Guest mwka Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Witam, choć to mój pierwszy post, to już mam do Was olbrzymią prośbę. Czy mógłby ktoś, zrobić zdjęcie blokady skrzyni biegów w notku? Tak, żeby dało się zobaczyć gdzie dokładnie ten bolec będzie wchodził? To dla mnie ważne, bo w moim poprzednim aucie, było to prawie w podłodze - BARdzo nie wygodne. Jak jest w notkach? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 utrudniają i to bardzo, w przeciwieństwie do tych pseudo blokad zakładanych na kierownicę i pedały, choć i to pomaga. jak zapewne wiesz a jeżeli nie wiesz to Cię informuję, nie ma samochodu którego nie dało by się otworzyć, odpalić i odjechać. wszystko tylko kwestia czasu a tego jak się kradnie nie ma za wiele, więc każde zabezpieczenie które powoduje wydłużenie tego czasu jest skuteczne. ps.łatwiej obejść alarm (bo system antynapadowy nie ma tu nic do rzeczy, ale powiedzmy że i to wliczamy w cenę) niż blokadę skrzyni biegów, która jak wspominałem wcześniej też jest jak najbardziej do obejścia. tak z ciekawości powiem że wejście do samochodu bez bicia szyby itd. zwykle zajmuje nie więcej niż 5s. wejście z odjechaniem w najlepiej zabezpieczonych samochodach (bez zbytniego uszkadzania ich) w 99% przypadków zajmuje do 5 min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Macie rację koledzy,nie ma zabezpieczenia od złodzieja jak upolują to i na lawetę wezmą.Ja straciłem dwa samochody,jednego wogóle nie zobaczyłem,ale że było konkretne ubezpieczenie nie straciłem na tym,a drugi maluch(tylko ciiiiiii!!!)miałem założony własnej roboty automat(oprócz alarmu)wstrzykujący po jakimś czasie silny gaz łzawiący,który się sprawdził ,także zabezpieczenia jak ktoś chce niech zakłada,na niewiele się zdadzą.Najlepsze są nietuzinkowe własne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mwka Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Ja się chyba na blokadę chce zdecydować, ale nie wiem dokładnie w którym miejscu, jak nisko nad podłoga się ją montuję. A to dla mnie ważne, bo jeśli jej zakładanie będzie gimnastyką, to dziękuję. Dlatego proszę, czy ktoś może taką fotkę zrobić? I powiedzcie o co z tym systemem antynapadowym chodzi? Co to jest? pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mwka Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Ale jak dokładnie działa ten system antynapadaowy? Elektroniczny czujnik, który jeśli nie jest aktywowany, to odcina prąd np do pompy paliwa? Słyszałem, że elektroniczne zabezpieczenia dość łatwo złodzieje obchodzą ... pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
medyk Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 jeżeli masz Note na gwarancji to nie możesz instalować blokady skrzyni ponieważ NISSAN nie zezwala na takowy montaż.Też chciałem aby serwis mi ją zainstalował i taką otrzymałem odpowiedż...Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Medyk,nie wiem jak twoje spostrzeżenia mają się do całości ,ale przy kupnie właśnie w salonie pan proponował mi założenie blokady na skrzynie,więc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
medyk Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 no widzicie...A ja chciałem i mi odmówiono,że FIRMA NISSAN nie zezwala........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Czy mógłby ktoś, zrobić zdjęcie blokady skrzyni biegów w notku? Tak, żeby dało się zobaczyć gdzie dokładnie ten bolec będzie wchodził? mam blokadę (chyba Gerdy) bolec wychodzi na stronę pasażera (tuż pod plastikową obudową środkowego tunelu, pod dźwigną zmiany biegów) a ponieważ fotele są dość wysoko posadowione, nie ma problemu z jej obsługą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 system antynapadowy nie ma nic wspólnego z alarmem, jak sama nazwa wskazuje jest to system antynapadowy. działa to na tej zasadzie że masz gdzieś zazwyczaj ukryty mikrowłącznik. po rozbrojeniu alarmu (jeżeli takowy posiadasz), uruchomieniu samochodu i zamknięciu drzwi, masz jakiś określony czas (zwykle jest to 30s, 1 min.) na przyciśnięcie tego guzika, w innym wypadku po tym czasie system taki w zależności od tego do czego został podłączony odcina dopływ paliwa, zapłon itd oraz jeżeli jest taka funkcja uruchamia sygnały świetlne i dźwiękowe jak to jest zazwyczaj w przypadku działania alrmu. Czemu to ma służyć, ano temu, że dajmy na to stoisz na światłach, podbiega typ, wysadza Cię z samochodu, silnik przecież uruchomiony, kluczyki w stacyjce, pilot od alarmu razem z kluczykami (ewentualny chip zbliżeniowy czyli potoczna pastylka jakie były kiedyś stsosowane w immobiliserach i októrych wspomina kolega wyżej, również) wsiada i odjeżdża. Z tym że on nie wie że masz system antynapadowy a nawet gdyby wiedział to nie ma czasu szukać mikrowłącznika. Po powiedzmy 30s czy minucie samochód zostaje unieruchomiony i włączone sygnały (świetlne i dźwiękowe). Czemu taki czas czyli te 30s, minuta, czy dwie. Służyć to ma temu żeby złodziej zdążył odjechać na tyle dużą i bezpieczną odległość że jak przyjdzie mu do głowy wrócić do właściciela i "zapytać" go gdzie jest taki włącznik to właściciel ma czas się ewakuować i wezwać ewentualną pomoc, a czas nie jest znowu na tyle długi żeby gdzieś daleko odjechał więc stosunkowo łatwo odnaleźć samochód. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mwka Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 mam blokadę (chyba Gerdy) bolec wychodzi na stronę pasażera (tuż pod plastikową obudową środkowego tunelu, pod dźwigną zmiany biegów) Dzięki za konkretną odpowiedź, czyli bolec wchodzi w wykładzinę tuż pod plastikową obudową? No to w takim razie nie jest tak źle. pozdrawiam ps Czy te wszystkie usterki z tematu TTTM poważnie się pojawiają w prawie każdym notku? Wygląda to strasznie, nijak się ma do japońskiej jakości Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
medyk Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 niech jeszcze poprawia obsługę klienta przez sprzedawców PO KUPNIE SAMOCHODU... Potem jesteś już NATRĘTEM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdn Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Wracając do blokady - ja mam bearlocka, założonego przez serwis z ich inicjatywy. bolec jest na stronę pasażera, na sporej wysokości już przez plastik tunelu (nie wykładzinę). Obsługuje się wygodnie, zapięcie bez użycia klucza, potrzebny jest tylko do odblokowania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mwka Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 bolec jest na stronę pasażera, na sporej wysokości już przez plastik tunelu (nie wykładzinę). No to widzę, dwie wersje: w wykładzinę i plastik. Chyba się zdecydowałem, w warsztacie będę marudził, że chce wysoko zamontowaną w plastiku:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Czy te wszystkie usterki z tematu TTTM poważnie się pojawiają w prawie każdym notku? Wygląda to strasznie, nijak się ma do japońskiej jakości na szczęście nie w każdym, mnie dotychczas dokuczał jedynie piszczący pasek napędu osprzętu, po regulacji na razie cisza oraz nieprzyjemny zapach z klimy po 1,5 roku jej eksploatacji (problem usunięto podczas przeglądu) więc jak na niemal trzy lata eksploatacji (nie licząc 2 spalonych żarówek H4) jest nieźle Moja blokada została założona w salonie przed kupnem (wytargowałem ją i była mi potrzebna głównie do ubezpieczenia auta w firmie którą wybrałem (konieczne dwa niezależne zabezpieczenia) stosuję ją niezbyt często, ale w tym aucie jest mało kłopotliwa w obsłudze, nowa, zanim się wypracuje sprawia trochę problemów, potem jest ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 od 2,5 roku przerobiłem prawie chyba 10 sztuk pasków widać miałeś pecha - ja cały czas jeżdżę na tym samym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.