Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

W którym miejscu jest blokada


Guest mwka
 Share

Recommended Posts

Witam, choć to mój pierwszy post, to już mam do Was olbrzymią prośbę. Czy mógłby ktoś, zrobić zdjęcie blokady skrzyni biegów w notku? Tak, żeby dało się zobaczyć gdzie dokładnie ten bolec będzie wchodził? To dla mnie ważne, bo w moim poprzednim aucie, było to prawie w podłodze - BARdzo nie wygodne. Jak jest w notkach?

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

utrudniają i to bardzo, w przeciwieństwie do tych pseudo blokad zakładanych na kierownicę i pedały, choć i to pomaga. jak zapewne wiesz a jeżeli nie wiesz to Cię informuję, nie ma samochodu którego nie dało by się otworzyć, odpalić i odjechać. wszystko tylko kwestia czasu a tego jak się kradnie nie ma za wiele, więc każde zabezpieczenie które powoduje wydłużenie tego czasu jest skuteczne.

 

ps.łatwiej obejść alarm (bo system antynapadowy nie ma tu nic do rzeczy, ale powiedzmy że i to wliczamy w cenę:)) niż blokadę skrzyni biegów, która jak wspominałem wcześniej też jest jak najbardziej do obejścia. tak z ciekawości powiem że wejście do samochodu bez bicia szyby itd. zwykle zajmuje nie więcej niż 5s. wejście z odjechaniem w najlepiej zabezpieczonych samochodach (bez zbytniego uszkadzania ich) w 99% przypadków zajmuje do 5 min.

Link to comment
Share on other sites

Macie rację koledzy,nie ma zabezpieczenia od złodzieja jak upolują to i na lawetę wezmą.Ja straciłem dwa samochody,jednego wogóle nie zobaczyłem,ale że było konkretne ubezpieczenie nie straciłem na tym,a drugi maluch(tylko ciiiiiii!!!)miałem założony własnej roboty automat(oprócz alarmu)wstrzykujący po jakimś czasie silny gaz łzawiący,który się sprawdził :D,także zabezpieczenia jak ktoś chce niech zakłada,na niewiele się zdadzą.Najlepsze są nietuzinkowe własne!

Link to comment
Share on other sites

Ja się chyba na blokadę chce zdecydować, ale nie wiem dokładnie w którym miejscu, jak nisko nad podłoga się ją montuję. A to dla mnie ważne, bo jeśli jej zakładanie będzie gimnastyką, to dziękuję. Dlatego proszę, czy ktoś może taką fotkę zrobić? I powiedzcie o co z tym systemem antynapadowym chodzi? Co to jest?

 

pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi

Link to comment
Share on other sites

Ale jak dokładnie działa ten system antynapadaowy? Elektroniczny czujnik, który jeśli nie jest aktywowany, to odcina prąd np do pompy paliwa? Słyszałem, że elektroniczne zabezpieczenia dość łatwo złodzieje obchodzą ...

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

jeżeli masz Note na gwarancji to nie możesz instalować blokady skrzyni ponieważ NISSAN nie zezwala na takowy montaż.Też chciałem aby serwis mi ją zainstalował i taką otrzymałem odpowiedż...Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Medyk,nie wiem jak twoje spostrzeżenia mają się do całości ,ale przy kupnie właśnie w salonie pan proponował mi założenie blokady na skrzynie,więc?

Link to comment
Share on other sites

no widzicie...A ja chciałem i mi odmówiono,że FIRMA NISSAN nie zezwala........

Link to comment
Share on other sites

Czy mógłby ktoś, zrobić zdjęcie blokady skrzyni biegów w notku? Tak, żeby dało się zobaczyć gdzie dokładnie ten bolec będzie wchodził?

mam blokadę (chyba Gerdy) bolec wychodzi na stronę pasażera (tuż pod plastikową obudową środkowego tunelu, pod dźwigną zmiany biegów) a ponieważ fotele są dość wysoko posadowione, nie ma problemu z jej obsługą

Link to comment
Share on other sites

system antynapadowy nie ma nic wspólnego z alarmem, jak sama nazwa wskazuje jest to system antynapadowy. działa to na tej zasadzie że masz gdzieś zazwyczaj ukryty mikrowłącznik. po rozbrojeniu alarmu (jeżeli takowy posiadasz), uruchomieniu samochodu i zamknięciu drzwi, masz jakiś określony czas (zwykle jest to 30s, 1 min.) na przyciśnięcie tego guzika, w innym wypadku po tym czasie system taki w zależności od tego do czego został podłączony odcina dopływ paliwa, zapłon itd oraz jeżeli jest taka funkcja uruchamia sygnały świetlne i dźwiękowe jak to jest zazwyczaj w przypadku działania alrmu. Czemu to ma służyć, ano temu, że dajmy na to stoisz na światłach, podbiega typ, wysadza Cię z samochodu, silnik przecież uruchomiony, kluczyki w stacyjce, pilot od alarmu razem z kluczykami (ewentualny chip zbliżeniowy czyli potoczna pastylka jakie były kiedyś stsosowane w immobiliserach i októrych wspomina kolega wyżej, również) wsiada i odjeżdża. Z tym że on nie wie że masz system antynapadowy a nawet gdyby wiedział to nie ma czasu szukać mikrowłącznika. Po powiedzmy 30s czy minucie samochód zostaje unieruchomiony i włączone sygnały (świetlne i dźwiękowe). Czemu taki czas czyli te 30s, minuta, czy dwie. Służyć to ma temu żeby złodziej zdążył odjechać na tyle dużą i bezpieczną odległość że jak przyjdzie mu do głowy wrócić do właściciela i "zapytać" go gdzie jest taki włącznik to właściciel ma czas się ewakuować i wezwać ewentualną pomoc, a czas nie jest znowu na tyle długi żeby gdzieś daleko odjechał więc stosunkowo łatwo odnaleźć samochód.

Link to comment
Share on other sites

mam blokadę (chyba Gerdy) bolec wychodzi na stronę pasażera (tuż pod plastikową obudową środkowego tunelu, pod dźwigną zmiany biegów)

 

Dzięki za konkretną odpowiedź, czyli bolec wchodzi w wykładzinę tuż pod plastikową obudową? No to w takim razie nie jest tak źle.

 

pozdrawiam

ps

Czy te wszystkie usterki z tematu TTTM poważnie się pojawiają w prawie każdym notku? Wygląda to strasznie, nijak się ma do japońskiej jakości :(

Link to comment
Share on other sites

niech jeszcze poprawia obsługę klienta przez sprzedawców PO KUPNIE SAMOCHODU...

Potem jesteś już NATRĘTEM.....

Link to comment
Share on other sites

Wracając do blokady - ja mam bearlocka, założonego przez serwis z ich inicjatywy. bolec jest na stronę pasażera, na sporej wysokości już przez plastik tunelu (nie wykładzinę). Obsługuje się wygodnie, zapięcie bez użycia klucza, potrzebny jest tylko do odblokowania.

Link to comment
Share on other sites

bolec jest na stronę pasażera, na sporej wysokości już przez plastik tunelu (nie wykładzinę).

 

No to widzę, dwie wersje: w wykładzinę i plastik. Chyba się zdecydowałem, w warsztacie będę marudził, że chce wysoko zamontowaną w plastiku:)

Link to comment
Share on other sites

Czy te wszystkie usterki z tematu TTTM poważnie się pojawiają w prawie każdym notku? Wygląda to strasznie, nijak się ma do japońskiej jakości :(

na szczęście nie w każdym, mnie dotychczas dokuczał jedynie piszczący pasek napędu osprzętu, po regulacji na razie cisza oraz nieprzyjemny zapach z klimy po 1,5 roku jej eksploatacji (problem usunięto podczas przeglądu) więc jak na niemal trzy lata eksploatacji (nie licząc 2 spalonych żarówek H4) jest nieźle

Moja blokada została założona w salonie przed kupnem (wytargowałem ją :) i była mi potrzebna głównie do ubezpieczenia auta w firmie którą wybrałem (konieczne dwa niezależne zabezpieczenia) stosuję ją niezbyt często, ale w tym aucie jest mało kłopotliwa w obsłudze, nowa, zanim się wypracuje sprawia trochę problemów, potem jest ok

Link to comment
Share on other sites

od 2,5 roku przerobiłem prawie chyba 10 sztuk pasków

widać miałeś pecha - ja cały czas jeżdżę na tym samym :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...