DezMond Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Dzisiaj zajechalem na stacje zatankowac na mega oparach (wlalem 59.79l ), wszystko elegancko dzialalo. Po ruszeniu zauwazylem, ze wspomaganie chodzi , ale jakby na pol gwizdka, dzialac dziala, ale to nie jest to samo co bylo wczesniej. Mial ktos juz taki problem, albo wie jak go rozwiazac?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARY Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Sprawdzałeś poziom oleju we wspomaganiu??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DezMond Posted January 9, 2009 Author Share Posted January 9, 2009 No wlasnie nie za bardzo mam jak, bo ciemno, ale dzieki za sugestie, jutro obejrze, pierwsza wskazowka juz jest . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARY Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Jeżeli nie masz możliwości sprawdzenia pod maską - czyli naocznie możesz w inny sposób.... Odpal auto i pokręć kierownicą, jeżeli każdy ruch kierownicą będzie powodował jakiś opór a do tego będziesz słyszał takie specyficzne "jęczenie" to znaczy że oleju brak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 przecież napisał że powoduje opór. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DezMond Posted January 9, 2009 Author Share Posted January 9, 2009 "jeczenia" nie ma, sprawdzilem z latarka przed chwila stan oleju - w normie, chyba, ze stracil swoje wlasciwosci przy tych mrozach. Przejechalem sie przed chwila odpalilem, krece w miejscu wszystko gra, ledwo ruszylem dalej pol wspomagania, zadnych odglosow nie slychac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majkel. Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Prawdopodobnie musisz się przygotować na regeneracji pompy.. Są to typowe objawy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DezMond Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 Jakie koszty?? Juz pada przy przebiegu 74tys? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest soda Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Zły stan oleju też może być przyczyną. Proponowałbym najpierw wymienić olej i sprawdzić pasek zanim zlecisz regenerację ewentualnie wymianę pompy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest prot7 Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Witam. U mnie było podobnie, wymieniłem płyn i pomogło. Płyn był bardzo gęsty i pompa miała cięzko zwłaszcza na zimnym silniku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DezMond Posted January 11, 2009 Author Share Posted January 11, 2009 No wlasnie jutro przymierzam sie do przeplukania ukladu wspomagania i zobaczymy czy pomoze. [ Dodano: Wto 13 Sty, 2009 13:54 ] Przeplukany uklad, nowy olej, wszystko wrocilo do normy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klimoo Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 U mnie pojawil sie problem wlasnie takiego jeczenia przy kreceniu kierownica.wspomagani e dziala moze troche slabiej alw dziala.. czym to moze byc spowodowane.plyn w zbiorniczku jest!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Faras77 Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Może stary płyn w układzie wspomagania i wobec tego trzeba go wymienić. W zbiorniku jest wystarczająca ilość ale w środku może być już zużyty. :> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest soda Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 U mnie pojawil sie problem wlasnie takiego jeczenia przy kreceniu kierownica.wspomagani e dziala moze troche slabiej alw dziala.. czym to moze byc spowodowane.plyn w zbiorniczku jest!! Jakbyś przeczytał ten temat w całości nie zadawałbyś głupich pytań. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sqdk Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 A jak wygląda procedura wyminy oleju i jaki najlepiej zastosować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest geloN15 Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 moze pasek tylko do naciagniecia ja mam to samo tylko w N15 czasem przeskakuje mi kierownica naciagnelem pasek ale i tak do wymiany nmam pasek pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonhart Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 (edited) Odświeżę temat, w jaki sposób wymienia się płyn w układzie wspomagania kierownicy?Czy potrzebne są jakieś specjalne narzędzia? Czy jest to skomplikowane? Jaki płyn/olej należy kupić i w jakiej ilości? Almera 1.5, 90KM, 2000 r. Znalazłem filmik instruktażowy: czy wg. was wymiana płynu w sposób podany w filmiku jest bezpieczna? Edited September 20, 2011 by Bonhart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.