Guest dzakall Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Witam.Moja almerka przekroczyła 200tyś. jaki proponujecie olej do silnika 2.0 diesel 96r.Z góry dziękuje za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wik Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Witam. najpierw poczytaj forum bo jest o tym temacie napisane pełno, a polecają tutaj olej valvoline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mbr Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Ogolnie wydaje mi sie, ze nie ma sensu wogole pisac czegokolwiek na forum. Przeciez odpowiedzi zawsze są stałe, użyj wyszukiwarki... wiec chyba to idzie w kierunku tego, ażeby forum umarło i nikt nie pisał zadnych tematów:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Faras77 Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Mbr masz rację,zwłaszcza taki Bombel zamykajacy nietóre tematy i do rozwinięcia w 100 %, niestety nie grzeszy inteligencją i zapomina, że człowiek to społeczna istota i nie jest sam na tym świecie i ktoś może mieć inne zdanie.Proponuje w tym Bomblu wymienić "geny" stworzyć bąbla np na wodzie.Pozdrawiam wszystkich forumowiczów, którzy mają dobro w komunikowaniu sie wzajemnym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mlody666 Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 a ja akurat w temacie zamykanie powtarzających się tematów Bombla popieram. I tak na forum jest burdel a gdyby nie zamykał powtórek to był by jeszcze większy Zawsze łatwiej jest napisać coś co już było ale potem ciężko znaleźć coś na forum, a odświeżenie tematu o oleju to akurat mały wysiłek:P Co do oleju to jak nie bierze i wcześniej nie lałeś mineralnego to półsyntetyk będzie najlepszy, firmę wybierz sobie sam:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADAM85 Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Sam mam 1,4 benzynę, ale polecam olej TEXACO. Pozdrówki!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Faras77 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 W cęści masz racje młody666.Ale należy pamiętać,że tematy tzw "świerze" mają większe powodzenie w czytaniu ich,a także większą twórczość-więcej jest wpisów.Czyli uważam by była większa przepływowość naszych myśli i wiedzy jest korzystne odnawianie tematów.Oczywiście pisząc to mam na uwadze dalszy rozwój tego forum. Bez przesady bałagan w intermnecie nie grozi-są wyszukiwarki-jak sami dość często upominacie tym, którzy o tym zapomieli bądź idą na łatwiznę.Mam Almerę 2,2 2000 DI-proponuje tani Lotos półsyntetyk 10-40.Narazie w lato i zimę wszystko ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotruś pan Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 A ja po prostu napisze tak a po co zmieniać olej jeżeli nie widać i nie słychać żadnych niemiłych efektów moja alme ma już 300 tyś i dalej jeżdzi na tym samym oleju co na początku różnicy nie widać więc po co zmieniać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mdzalewscy Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 A ja po prostu napisze tak a po co zmieniać olej jeżeli nie widać i nie słychać żadnych niemiłych efektów moja alme ma już 300 tyś i dalej jeżdzi na tym samym oleju co na początku różnicy nie widać więc po co zmieniać a no po to, że czasami trzeba d*pę pudrem posypać. ile jest postów tego typu "mam N14 1.4 i jaki dobry olej wlać" odp. 1 "zalałem Valvoline i wyraźniejsz szybciej sie zbiera" odp. 2 "zalałem texaco i uwżam że to przedłuży życie mego S14 z przebiegiem 108tyś km sprowadzonego od niemca dziadka 85-letniego. itd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dzakall Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Jestem kilka dni na tym forum i coraz bardziej żałuje że zapisałem się do tego klubu.Ilekroć człowiek chciałby się coś dowiedzieć dostaje reprymendę od tak zwanych "starych wyjadaczy" którzy chyba już zjedli zęby na przeglądarce Google bo tylko odsyłają do wiadomości z internetu lub każą szukać w postach gdzie jest i tak, taki burdel że sami nie wiedzą o co chodzi .Moim zdaniem jeśli nie masz ochoty pomóc to po prostu odpuść sobie głupie uwagi i płytkie żarty zrozumiałe tylko w twym i tak ograniczonym środowisku :fuckyou: . Pozdrowienia dla tych którzy jednak postanowili poświecić chwilę i doradzić bez głupich uwag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mdzalewscy Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Jestem kilka dni na tym forum i coraz bardziej żałuje że zapisałem się do tego klubu.Ilekroć człowiek chciałby się coś dowiedzieć dostaje reprymendę ..... jesteś nowy, masz pierwszy awatar po nickiem "nie bić jestem nowy", na innych forach pierwszym avaterem pod nazwą jest "zanim zadasz pytanie, poszukaj odpowiedzi" jeśli masz problem ze znalezieniem odpowiedzi to mi napisz, ja CI pomogę i wkleję tu linki, ja lubię pomagać ludziom i z miłą chęcią zamiast CIebie uszyję funkcji szukaj Witaj na forum ps. o ile pojawił tu się sarkazm ze strony tkz. starych, o tyle posługiwanie się fuckyou przez nowego, jest pomyśl czym ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotruś pan Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 dzakall - nie przejmuj sie w każdej społeczności jest grupa ludzi mądżących sie masz pytanie wal zawsze ktoś ci odpowie a przycinkami sie nie przejmuj pogadają i przestaną a ty bedziesz wiedział co chcesz mimo wszystko nasza społeczność składa sie z ludzi którzy chca pomóc jak najlepiej potrafią Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herson Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 A ja po prostu napisze tak a po co zmieniać olej jeżeli nie widać i nie słychać żadnych niemiłych efektów moja alme ma już 300 tyś i dalej jeżdzi na tym samym oleju co na początku różnicy nie widać więc po co zmieniać a no po to, że czasami trzeba d*pę pudrem posypać. ile jest postów tego typu "mam N14 1.4 i jaki dobry olej wlać" odp. 1 "zalałem Valvoline i wyraźniejsz szybciej sie zbiera" odp. 2 "zalałem texaco i uwżam że to przedłuży życie mego S14 z przebiegiem 108tyś km sprowadzonego od niemca dziadka 85-letniego. itd... poryczałem się :509: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mlody666 Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Co do odsyłania do istniejących tematów to nie rozumiem oburzenia autora tematu. Przeciez to normalne że jak już o czymś jest to nie ma sensu pisać od nowa o tym samym i robić bałagan. A potem się nie podoba bo ciężko coś wyszukiwarka znaleźć. Po drugie to schowaj tego fuckera bo to po pierwsze hamstwo a po drugie to tak się za pomoc nie dziękuje. Szukałeś pomocy to ją dostałeś i o co chodzi ?? Po drugie to chyba nic dziwnego że jest dużo różnych opinii zwłaszcza na tak prosty temat jak olej. Każdy leje jaki mu pasuje albo na jaki go stac i się tym chwali normalka. To co powinieneś wlac zalezy od stanu silnika i od tego co było wcześniej lane: Silnik ok wczesniej lany syntetyk -> lej syntetyk Silnik ok wczesniej nie wiadomo co lane -> lej połsyntetyk Silnik srednio zuzyty wczesniej co lane już jest nie ważne -> półsyntetyk Silnik zuzyty wcześniej lane co kolwiek -> lej mineralny Co do marki to już wedle uznania. A no i jeszcze :fuckyou: - jak kuba bogu tak bóg kubie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotruś pan Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Wiecie co zakończmy juz ten ironiczny temat i przypomnijmy sobiejak każdy z nas zaczynał? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Faras77 Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Piotrusiu Panie masz racje w sprawie zakończenia wzajemnych insynuacji...ale nie wiesz jak to jest jak oczekujesz odpowiedzi na zadane pytanie...a np. Bombel zamyka temat i go wyciepuje...bedę się trzymał moich racji, temat odświerzony jest lepszy niż stary..ot i co.Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert1508 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Mam pytanko związane z wymianą oleju, ile kosztuje filtr oleju w ASO, a ile kosztują zamienniki i jakich marek warto kupić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADAM85 Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 w serwisie nie wiem - ale coś koło 38-45 zł dobry zamiennik koło 20 ja brałem nipparts - biało niebieski kartonik - puszka czarna, zafoliowana. Może być mann, ale on będzie kosztował koło 25 zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mlody666 Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 a ja mam Filtrona i nie narzekam Filtrów jest spory wybór akurat i ceny stosunkowo przystępne. Na pewno nie jechał bym z wymianą oleju do ASO bo to delikatnie rzecz ujmując nie ma sensu. Ja wymieniałem w norauto - niespełna 5 litrów castrola (tyle wchodzi do ropniaka), filtr filtron, wymiana (grastis ), rurka jakaś od obiegu oleju bo pękła (gratis) - w sumie 140 złotych, albo 130 dokładnie nie pamiętam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 a ile kosztują zamienniki i jakich marek warto kupić? http://sklep.intercars.com.pl -> mann, knecht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert1508 Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 A czy w zestawie jest uszczelka? Mi w ASO gość zaśpiewał 7funtów. Oczywiście w UK. I mam pewność że będzie pasował. Tu wszystkie części dobierają najpierw pytając o numer rejestracyjny, mając go odrazu mają muner samochodu i juz po nim numer pasującej części. Szybko i sprawnie. I 7funtów; to dla mnie śmieszne pieniądze. Teraz musze tylko jeszcze olej zakupic i wymiana. Planuje zakup Castrol Magnatec GTX 10W40, co powiecie na ten olej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mlody666 Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Jaką markę oleju wybierzesz to juz tylko twoja sprawa. Większość forumowiczów zapewne podpowie Ci valvoline bo najczęściej jest polecany w tych tematach na tym forum Obecnie w markowych olejach moim zdaniem już takich różnic w jakości nie ma - no chyba ze kupujesz jakaś taniochę marki tesco 50/50 wymieszana z wodą A co do problemów jakiś z wymianą to zrobi Ci to każdy warsztat - nie ma tu filozofi to tylko wymiana oleju która robi praktycznie każdy użytkownik (no chyba ze jest jednym z tych którzy o losie uważają ze nie trzeba :zdziw:) wiec każdy macher gdziekolwiek zrobi to bez problemy. Zwłaszcza ze piszemy o zwykłej almerze a nie o GTR albo innym rzadko spotykanym cudzie techniki. Proste jedziesz do warsztatu prosisz o wymianę oleju na taki i taki i po góra 15 minutach wracasz do domu i nei ma po co z tego robić zagadnienia :sylwester: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest logis Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Planuje zakup Castrol Magnatec GTX 10W40, co powiecie na ten olej? Tu bym się zastanowił. Spotkałem się z wieloma negatywnymi ocenami Magnateca,ale twój wybór. Filtr polecam KNECHT,najczęściej dawany na 1 montaż przez fabryki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitram Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 POCZYTAJ TU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert1508 Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Mam do wyboru: Mobil 1 - Mobil Super S 10W-40, 5l Shell Helix Plus 10W40, 5l Castrol Magnatec 10W40 4l Castrol GTX 10W40, 4l. Tylko takie są u mnie dostępne. I nie wiem który wybrać, lecz skłaniam się ku Mobilowi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.