Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Szarpanie przy 3 tys. obr/min


mrozilla
 Share

Recommended Posts

Witam

Otóż mam taki problem, że przy około 3 tys. obr/min. tak jakby się dusił i nie da rady wejść na wyższe obroty i szarpie w tym momencie i tak się dzieje na praktycznie każdym biegu.

 

Co może być przyczyną i jak ją zniwelować...

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Czy po dłuższym postoju samochodu po zapaleniu sinika jest przez kilka minut lepiej ? Jesli tak to na 100% filtr paliwa - Filtr paliwa może być też w porządku a np masz skorodowany zbiornik paliwa i rdza lub brud przytkały smok> zdejmij korek z wlewu paliwa odłacz przewód paliwa przed filtrem i dmuchnij pompką lub kompresorem w zbiornik. Nie wiem jak to wygląda w terrano ale np w Iveco bardzo często były podobne objawy przy uszkodzeniu tej ręcznej pompki paliwa ( zasysała powietrze ) no ale wtedy sa też trudności z zapalaniem silnika. Ja bym postępował tak:

1 filtr paliwa 2 przedmuchanie zbiornika 3 próba zasilania silnika grawitacyjnie z butelki z pominięciem filtrów

Jęsli ta droga nie doprowadzi cię do sukcesu to do pompiarza bo bedzie to znaczyło że masz uszkodzoną pompe wtryskową

Oczywiście zakładam że nie grzebałeś na tyle głeboko by np przestawić pompę wtryskowa ?

Link to comment
Share on other sites

Guest bogdan815

witam

u mnie sie dzieje podobnie

tzn gdy samochod jest na luzie mozna dac obroty duze i jest ok. ale w czasie jazdy to powyzej 3 tys obrotow zaczyna przerywac i sie dusi

moze ktos miał cos podobnego?

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

ludzie !!! nauczcie sie raz w roku zmieniac filtry paliwa i wyróbcie sobie nawyk by mieć zawsze zapasowy filtr pod ręką, czasami wystarczy raz zatankować syf

Link to comment
Share on other sites

ja mialem cos podobnego - obrotow Ci nie powiem bo mam zajechany obrotomierz, ale dusil i szarpal powyzej 80km/.h na 4 biegu i mysle ze analogicznie na innuch. Mialem jakies paliwo po 2zl za litr. wyjechalem prawie wszystko i zatankowalem 30 litrow - od razu inaczej. sprobuj wyjechac co masz i zalej gdzie inndziej.

Link to comment
Share on other sites

Guest leśnik-szkółkar

zgadza sie silniki naszych tyrranków są bardzo wrazliwe na jakość paliwa, popytajcie tylko w serwisach większość problemów z silnikiem 2,7 to wynik tankowania gównianego paliwka - zapychają się filtry i siadają pompy wtryskowe.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest MichalGDA

potwierdzam jeździłem na lukoilu zwykłym teraz przezucilem sie na BP ultimate i nie ma zadnego problemu .... a tak swoja drogą polecam zielone z holowników - norweskie - bajka :)

Link to comment
Share on other sites

Guest bogdan815

witam

zmieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło dalej przerwa przy wyzszych obrotach,

wyjałem zbiornik paliwa oczysciłem go , wylałem paliwo , zalałem inne i dalej nic

zauwazyłem ze gdy zaczyna przerywac to wtedy zaczyna kopcic białym dymem, moze ktos cos poradzi????

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Kopci na biało z niespalonego paliwa, które się dostaje do wydechu.

 

Tylko teraz czy masz rozregulowaną pompę wtryskową, czy turbo niedomaga.

 

To już kwestia do diagnozy kolejnej.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...