Guest Qszi Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Witam. Jestem nowym klubowiczem więc proszę o pomoc... Szukałem na forum, ale nie znalazłem nic podobnego do mojego problemu. Otóż ostatnio jak jechałem swoją primerką 2.0 16v slx na LPG (II gener.) nagle zaczął mi się dusić aż mi zgasł. Chciałem go odpalić ale miał straszne problemy kręcił i kręcił ani na benzynie ani na gazie, po chwili powoli zebrał się na obroty i chodził (na benzynie) no to jadę dalej przełączam na gaz i znowu się dusi ale oczywiście przełączyłem na benzynę żeby mi nie zgasł. Na drugi dzień auto znowu ładnie chodzi na benzynie i gazie, zgasiłem go po 30min odpaliłem i jadę na LPG i znowu dławi się!. Nie wiem co mu jest nigdy sie tak nie zachowywał niby dobrze a jak go szczeli to ni chu chu. Jak na gazie się dławi próbuje mu depnąć ale strasznie przerywa aż gaśnie. Jak zajechałem pod dom to na postoju też mi tak robił na LPG nie można dać gazu bo się dusi przerywa a bez gazu od razu gaśnie. Może ktoś miał taki problem i wie jak go rozwiązać co jest przyczyną?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek_S Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Jak Ci sie zacznie dlawic to podnies maske i sprawcz czy Ci parownik nie zamarza jesli bedzie oszroniony znaczy ze masz uklad chlodzenia zapowietrzony i trzeba odpowietrzyc, a jesli parwonik jest cieply to szczerze nie mam pomylow Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 a ja mam bo przechodziłem i przez takie cuda. elektrozawór się zatarł i się blokuje. diagnoza - do wymiany. po wymianie jak ręką odjął. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Elektrozawór można rozebrać i wyczyścić. Sam kiedyś czyściłem. Jeśli się zasyfił to zmień stacje tankowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek_S Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 albo moze byc jesli juz mowa o elektrozaworze - co jest tez prawdopodbne - jakis zly styk - konektory przeczyscic od elektryki gazu.. moze faktuycznie brudny albo elektrycznie nielaczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qszi Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 OK dzięki koledzy... Jutro się temu przyjże bo dzisiaj nie mam czasu... Jak by co to dam znać A tankuje na Orlenie - to powinien być dobry Gaz / chociaż kto to wie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puchaczz Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 a może nie masz gazu ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qszi Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Nie no gaz jest .... Jak nie mam gazu to mam inne objawy nie ma mocy poprostu (ale mam wskażnik gazu więc wiem ile mam ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 miałem to samo nagle zdychał a za chwile jechał dalej Cewka z zaworu na parowniku po czyszczeniu pojeżdziłem jeszcze tydzien potem zdechła cewka 30 zł ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.