Guest mbit Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 silnik 2.2D zauważyłem ostatnio że na wyższych obrotach płyn z chłodnicy zostaje wypchany do zbiorniczka wyrównawczego ale później nie wraca z powrotem do niej dziwne jest to że nie widać ewidentnego bombelkowania tylko podniesienie się stany w zbiorniczku wyrównawczym .Po wypchnięciu słabiej grzeje nagrzewnica wewnętrzna .Korek w chodnicy sprawdzając wizualnie jest ok gumki są nie popękane a elementy ruchome (nie poblokowane) Pierwszą moją sugestią było uszkodzenie uszczelki pod głowicą ale czy na pewno wydaje mi się że wytwarzało by się większe ciśnienie i czuć było spaliny z chłodnicy. Temperatura na wskaźniku jest prawidłowa a samochód nagrzewa się też w nie za długim czasie . Proszę o pomoc . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lego Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 sprawdź przewód od chłodnicy do zbiorniczka. Jeżeli jest w nim dziurka ,albo źle zaciśnięty na końcach to nawet nie widać jak cieknie płyn,ale za to jak silnik ostygnie i chce zaciągnąć płyn to zasysa powietrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mbit Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 zrobiłem uszczelkę pod głowicą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.