Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Kontrolka (chyba)check engine taki maly silniczek


Guest Arti86

Recommended Posts

Mam problem dlatego ze ta kontrolka miga a silnik nie chce sie odpalic raz mialem tak ze za 10 zakreceniem kluczyka wkoncu odpalil a za godzine tego samego dnia ze 30 razy probowalem i nic prosze pomozcie co to moze byc mowia mi ze albo pompa paliwowa albo filtr paliwa zapchany albo co gorsze niedaj borze rozrzad blagam pomozcie

Link to comment
Share on other sites

Guest Mlody666

Najlepiej zacząć sprawdzać po kolei od najtańszych spraw. Z okazji mrozów możliwe ze w filtrze odłożyła się parafina i dlatego problem z odpalaniem. Może lałeś jakieś "lewe" paliwo.

Co do rozrządu to podaj przebieg i info kiedy był robiony - niedawno wymieniałem u siebie i koszt nie jest taki straszny - rozrząd na allegro (NSK+Mitsuboshi) 255 złotych z wysyłką plus 200 zł robocizna.

Co do pompy paliwa to nie wiem. Teoretycznie powinno być ją trochę słychać - zwłaszcza jak rozłoży się tylna kanapę. No chyba ze masz na myśli pompę wtryskowa to wtedy już kaplica - regeneracja min 1500 złotych - ale to mało prawdopodobne w naszych autach.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Mi przychodzi do głowy jeszcze jedna sprawa - może szwankować NATS. Nie wiem jakie są objawy bo nigdy nie próbowałem uruchamiać swojej Almy z czegoś w stylu kluczyka serwisowego ale nigdy nie wiadomo.

Link to comment
Share on other sites

Bylem u Mechanika zaplacilem 150 zlotych i chyba tylko przetkal wezyk od paliwa pod siedzeniami ale do jechalem pod stacje posiedzialem chwile u znajomych i po 20 minutach znowu to samo nie odpala znowu kontrolka check engine

 

[ Dodano: Sob 17 Sty, 2009 10:39 ]

Najlepiej zacząć sprawdzać po kolei od najtańszych spraw. Z okazji mrozów możliwe ze w filtrze odłożyła się parafina i dlatego problem z odpalaniem.

Czy wymiana filtra paliwa pomogła by? jak myslisz ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Mlody666

Zależy kiedy ostatnio był wymieniany. Ja osobiście jak kupiłem to od razu wymieniłem filtry. Pojeździłem niecały rok i jak wpadło mi trochę kasy to wymieniłem rozrząd, w międzyczasie były jeszcze paski od klimy, pompy wody i alternatora. To są rzeczy które po kupieniu dla pewności trzeba wymienić. Jeżeli pali się check na stałe najlepiej jedz najpierw na komputer, będziesz wiedział co daje zły sygnał do jednostki sterującej - co jest do naprawy.

Link to comment
Share on other sites

Zależy kiedy ostatnio był wymieniany. Ja osobiście jak kupiłem to od razu wymieniłem filtry. Pojeździłem niecały rok i jak wpadło mi trochę kasy to wymieniłem rozrząd, w międzyczasie były jeszcze paski od klimy, pompy wody i alternatora. To są rzeczy które po kupieniu dla pewności trzeba wymienić. Jeżeli pali się check na stałe najlepiej jedz najpierw na komputer, będziesz wiedział co daje zły sygnał do jednostki sterującej - co jest do naprawy.

Myslisz ze warto wydac 210 zlotych na komputer w nissanie bo inni biora 70 80 ale nie maja do mojego kostki

Link to comment
Share on other sites

Guest Mlody666

Trzeba poszukać tańszego machera. Dobry elektromechanik ma kostkę do wszystkiego - ja na szczęście takiego znalazłem. W ASO byłem raz na podpięciu pod komputer i nie udało im się tego zrobić za co zapłaciłem 150 złotych i od tej pory ich unikam. ASO omijaj z daleka!!!

Link to comment
Share on other sites

dziekuje wam obu koledzy okazalo sie ze to wina kluczyka poniewaz mialem dorabiany w scyzoryku i najwidoczniej immobiliser tam sie musial przesunac tylko tak minimalnie ze kontrolka od immo gasla a nie dzialal dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...