woro_woro Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Witam, Dzis po raz pierwszy po czyszczeniu wtryskow i wymianie gumek w reduktorze zatankowalem gazik. Przejechalem 330km w ciagu ok 10h, srednia predkosc 32km/h, 8km do pracy i z powrotem, czasem wyjazd po zakupy itd. Weszlo 33l - spalanie 10l gazu. Przed czyszczeniem bylo nawet 13l. Mojej instalce stuknelo 60kkm wiec wymienilem gumki reduktora. Ale skoro juz sie zabralem za robote, to i go porządnie wyczyscilem i listwe wtryskow i same wtryski. Poprawa jest natychmiast widoczna! Jak czyscilem? - poniewaz benzyna ekstrakcyjna nie szlo usunac tego szlamu, wrzucilem elementy metalowe po prostu do miednicy z goraca woda i ludwikiem . Pozniej ladnie je osuszylem na kaloryferze i gitara. Co ciekawe po ponownym montazu silnik pracuje rowniutko, check sie nie zaswiecil, mimo, ze nie regulowalem instalki. Powinienem to mimo wszystko zrobic? Acha, zaznaczam, ze nie jezdze po emerycku. Takze polecam wszystkim, ktorym spalanie wzroslo ostatnimi czasy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mdzalewscy Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 po czyszczeniu wtrysków większość z nich wymaga kalibracji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sarkas01 Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Zwracam się z zapytaniem do doświadczonych użytkowników instalacji brc, którzy kupili zestaw regeneracyjny do reduktora brc genius 1200 i sami dokonali regeneracji. ponieważ prawdopodobnie kończy mi się reduktor (ok 90 tys. km) chciałbym zregenerować reduktor, za nowy wołają ponad 600zl, czy może ktoś dać wytyczne czy ten zabieg zda egzamin czy raczej nic nie da, oraz ewentualny dokładny opis jak to zrobić. z góry dzięki za wszelkie sugestie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.