Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K10] problem ze ssaniem chyba


Guest lukaszenko
 Share

Recommended Posts

Guest lukaszenko

witam mam taki problem jakiego na forum nie mogłem znaleźć otóż ssania jakby wogóle nie ma a wszystko wydaje się być w porządku klapka ssania się zamyka na zimnym i powoli otwiera się do pozycji w pełni otwartej i samochód ciężko pali ledwo zapala panowie proszę was o pomoc

Link to comment
Share on other sites

Guest lukaszenko

silnik 1.2 bez gazu teraz jak jest troche mniejszy mroz to pali ale nie chce sam pracowac na wolnych obrotach jak jest zimny musze go na gazie podtrzymywac az sie troszke zagrzeje a przepustnica ssania dziala jak powinna

Link to comment
Share on other sites

czy przed odpalaniem naciskasz do pelna 4 razy gaz? czy podczas odpalania wciskasz gaz? czy odpala ci za pierwszym czy podejmujesz wiele prob?

Link to comment
Share on other sites

lukaszenko, sprawdź wężyki podciśnień czy gdzieś nie łapie lewego powietrza.

Poza tym możesz lekko podnieść obroty ssania.

3a232940e07fc4a6m.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest lukaszenko

Tak wciskam gaz 4x odpala odrazu ale niema ssania i po chwili gaśnie śrubka od regulacji obrotow ssania nie podwyższa obrotow jak silnik sie nagżeje to chodzi równo obroty okolo 1000.

Link to comment
Share on other sites

śrubka od regulacji obrotow ssania nie podwyższa obrotow

Regulacja dziala przed przegazowaniem.Spróbuj obrócić ją lekko w prawo przed odpaleniem i zobacz czy jest różnica,jeśli nie ma to jeszcze podkręć.

Odpalaj bez dodawania gazu bo naciśnięcie gazu przy odpalaniu uwalnia zapadkę podnoszącą wolne obroty.

Link to comment
Share on other sites

Guest lukaszenko

wielki dzieki panowie dziala tylko ze dwa razy zalapal i zgasl a za trzecim razem chodzil i było było ssanie i potem powoli obrotyh spadaja pomalu i jak sie silnik troszke nagrzeje to chodzi na jakies 900 obr.

Link to comment
Share on other sites

tylko ze dwa razy zalapal i zgasl a za trzecim razem chodzil

Cofa ci się paliwo przed pompą.Zobacz czy wężyk przed pompą nie jest uszkodzony i nie załapuje powietrza.Jeśli wężyk jest OK to załóż zaworek zwrotny przed pompą.

http://moto.allegro.pl/item529517820_zawor...wa_8_10_mm.html

Lub podobny :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...