matmas Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Witam, Dzis zdarzyło mi sie cos takiego: "Wrzuciłem" kierunkowskaz w lewo... i lampka kierunkowskazów na desce rozdzielczej miga dwa razy szybciej niż powinna, a same kierunkowskazy nie działają. W prawo - jest ok. Awaryjne - świeci tylko prawa strona. Czy ktoś może mi pomóc znaleźć przyczynę ? Szukałem bezpieczników, ale nie znalazłem... Z góry dzięki za pomoc! pozdrawiam M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 kontrolka miga szybciej właśnie dlatego że nie działa, nie działają kierunkowskazy. żaden po lewej stronie nie działa, przód, tył, bok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matmas Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 kontrolka miga szybciej właśnie dlatego że nie działa, nie działają kierunkowskazy. żaden po lewej stronie nie działa, przód, tył, bok? Dokładnie tak - cała lewa strona nie działa (przód, bok, tył), kontrolka miga 2 x szybciej. Prawa strona działa ok. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Jak to naprawić ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 sprawdź w skrzynce z bezpiecznikami w silniku. bezpiecznik F5, F10, F12. F5 jest 15A F10 10A, F12 10A. Wymień też jedną z żarówek żeby sprawdzić czy to napewno nie żarówki poszły, żadko się to zdarza żeby wszystkie na raz poleciały ale jest to możliwe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gajdek419 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 a może prosciej zacząć od sprawdzenia żarówek. W sumie to nic nadzwycajengo, że w tym samym momencie moga paść wszystkie. Potem dopiero sprawdziłbym bezpiecznik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matmas Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 a może prosciej zacząć od sprawdzenia żarówek. W sumie to nic nadzwycajengo, że w tym samym momencie moga paść wszystkie. Potem dopiero sprawdziłbym bezpiecznik. Bezpieczniki są ok. Żarówki wszystkie są ok. Sprawdzałem prawą stronę - po wyjęciu jednej żarówki, pozostałe świecą, chociaż też x2 szybciej. To pewnie coś z TCU... w poniedziałek wizyta w serwisie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Typowy objaw przerwanego obwodu.Jeżeli masz jakie kolwiek pojęcie to poradzisz sobie sam.Kierunkowskazy są podpięte na pewno pod jeden bezpiecznik, który jak się spali to padnie lewa i prawa strona.Na pierwszy rzut zajrzyj do kostki od przycisku awaryjnych. EDIT@ Jak masz serwisówkę to luknij do niej, tam powinien byc ładnie opisynay obwód kierunkowskazów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Kierunkowskazy są podpięte na pewno pod jeden bezpiecznik, który jak się spali to padnie lewa i prawa strona. według serwisówki kierunkowskazy są podpięte pod 3 bezpieczniki o których napisałem wcześniej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Kierunkowskazy są podpięte na pewno pod jeden bezpiecznik, który jak się spali to padnie lewa i prawa strona. według serwisówki kierunkowskazy są podpięte pod 3 bezpieczniki o których napisałem wcześniej No tak, moja nie uwaga.Czyli jeden jest główny, a dwa pozostałe odpowiadają za prawą i lewą strone.Pozosatje poczekac aż kolega dojdzie do przyczyny awarii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matmas Posted January 21, 2009 Author Share Posted January 21, 2009 No tak, moja nie uwaga.Czyli jeden jest główny, a dwa pozostałe odpowiadają za prawą i lewą strone.Pozosatje poczekac aż kolega dojdzie do przyczyny awarii. Już wszystko działa, ale po serwisie w ASO - za usługę skasowali 60pln i powiedzieli, że to nic wielkiego - kabel się zsunął lub przetarł... - nie było mnie przy tym więc szczegółów nie znam - podejrzewam że wystarczyło dociśnąć wtyczkę w TCU... Dzięki za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
el_conejo Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Witam Dzisiaj kolega zmienil mi lampy przednie na nowe i wszytsko gro tylko ze: kierunkowskazy zadzialaly i przestaly nic nie plumka, na desce cisza kierunkowskazy cisza, awaryjne cisza..... Co to moze byc?? Bezpieczniki ok a czy sa jakies przekazniki, bezpieczniki gdzies poza kabina ???? Prosze o szybka pomoc bo jezdzic nie moge!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 time control unit -regulator czasu Znajduje się w okolicy pedału gazu Diagnostykę masz w pliku el-414 a lokalizację w el 518 Zakładam że masz hathbacka bo w sedanie jest inaczej Jak nie masz manuala to pobierz z mojego chomika albo http://forum.nissank...rukcje-manuale/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
el_conejo Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Bardzo bardzo dziekuje ale jak wiesz bo romawialismy na ten temat jestem lakiem, debilem odnosnie samochodow... sorry I niestety musze Cie zmartwic mam sedana Czy bylbys tak uprzejmy i na Priva wyslal mi instrukcje dla DEBILA jak to zrobic, sprawdzic bo nie chce zasmiecac Pozdrawiam Kris Nie lubię cytatów poprzedzających post and_pec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Może bardziej leniuch niż debil motoryzacyjny Tu też się,przyda info dla potomnych W sedanie jest multi remote control unit i combination flasher unit Ta pierwsza jednostka odpowiada za same światła a za miganie ten flasher To jest przerywacz który znajduje się w okolicach pedału gazu. Trzeba go wyjąć i podłączyć odpowiednio do aku i żarówki która powinna migać Jak nie miga to do wymiany ściągnij manuala i zobacz jak. Mi się nie chce odwalać tego za ciebie a tam masz wszystko wytłumaczone po angielsku :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
el_conejo Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 Na poczatku chcialbym podziekowac za chec pomocy. Chcialbym takze wyjasnic co sie stalo, wiec wymienilem lampy na zakupione na allegro gdyz jak wszyscy wiemy nasze cudowne lampki sie wypalaja. Kolega podlaczyl lewa wszystko ok, odlaczyl prawa i d..a nei dziala ( uszkodzone fabrycznie kabñle w lampie ) podlaczyl stara dzial, tak zostawil i wyjechal z warsztaty celem dostarczenia mi auta i tu niespodzianka po przjechaniu ok 2 km przestaly dzialac kierunkowskazy i podswietlenie zegarow, zegarek i licznik dziennego przebiegu. Po przyjechaniu pod moj dom wymienilismy ta lampe na nowa i wymienilem kable na te ze strej lampy i lampa dziala, ale kierunkowskazy i podswietlenie nie. Pojechalem do miasta obok do warsztatu tam podlaczyli pod kompa i nic jakes stare bledy ale nic z lampami, kierunkowskazami, usuneli bledy i cud -wszystko dziala. Pozdrawiam Kris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 Zawsze mówiłem że nissan ma właściwości samonaprawcze :D Tak na prawdę to jednak nic z tego nie rozumiem. co mają kody do lamp, ale najważniejsze że wszystko hula Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
el_conejo Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 Kurde ja tym bardziej ale to przynajmniej info dla innych ze czasem jak sie wydaje ze wszystko jest do bani to nie nalezy sie poddawac i probowac roznych drog. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.