Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Amortyzatory przód.... maxima 95 rok - USA


Guest oli22
 Share

Recommended Posts

Teoretycznie powinno byc to samo. Rama i podloga sa te same w wersji us jak i europejskiej. Roznie sie buda i wykonczeniem wnetrza

Link to comment
Share on other sites

Guest Crush

zastanawia mnie czy jak załozys sie amory od europejskiej wersji to - powinien byc samochod twardszy , wiec jesli jeden amortyzator bedzie zmieniany to moze sie bardzo zle prowadzic samochód , tak samo jesli zmienimy cały przód na twardsze to tył bedzie za miekki .Przecierz wersja US ma duzo bardziej miekkie zawieszenie niz europejska . Pzrynajmniej tak mi sie wydaje , jesli sie myle to wyprowdzcie mnie z błedu prosze .

 

pozdrwaiam

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Strzała !

 

Słyszeliście może coś o amortyzatorach Magnum ? Musze wymienić z tyłu jak najszybciej a takie właśnie moge kupić w JC które po znizkach (40%) wyjdą po 168 pln za sztuke

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest auto-moto
Słyszeliście może coś o amortyzatorach Magnum ?

 

Tak,ja słyszałem.Kupiłeś i założyłeś je?Przepraszam,że pytam i odgrzebuję stary temat ale jak się sprawują ?Podziel się opinią z innymi..... :D

Link to comment
Share on other sites

Słyszeliście może coś o amortyzatorach Magnum ?

 

Tak,ja słyszałem.Kupiłeś i założyłeś je?Przepraszam,że pytam i odgrzebuję stary temat ale jak się sprawują ?Podziel się opinią z innymi..... :D

Tak więc zasięgnąłem opinii fachowca i uzytkowników Magnum i zdecydowanie mi przeszło, kupiłem KAYABy i jest git ;) Magnumy zbyt szybko sie zużuwają, tak mi powiedzieli ci co je maja więc polecam oczywiście KAYABy ;)

Link to comment
Share on other sites

Gratuluję wyboru ja też wymieniłem tył i ostatnio przód Kay-by, drogi temat ale do tego autka to chyba tylko to.

Link to comment
Share on other sites

drogi temat ale do tego autka to chyba tylko to.

Czy drogi :D jak sie ma kogoś kto ma zniżki w JC to nawet tanio :P

LWA wpadaj jutro na spota to pogadamy ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest don_martinez
Teoretycznie powinno byc to samo. Rama i podloga sa te same w wersji us jak i europejskiej. Roznie sie buda i wykonczeniem wnetrza

Otóż chyba nie jest to samo. Sprawdzałem w kilku hurtowniach - szukałem na tył to przy okazji pytałem na przód. Przynajmniej w mojej z 1995 roku są inne niż w QX. Co ciekawe, w 3 hurtowniach twierdzili, że to samo, w 4 facio znalazł w jakimś katalogu, że są inne. Zaznaczam, że nie mam pojęcia na czym polega różnica - może chodzi jedynie o twardość?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...