Gość gruchol Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Witam, Potrzebuje sie dowiedziec gdzie znajduje sie czujnik temperatury powietrza. Szuklem na rurach dolotowych ale nigdzie nie moge znalezc moze ktos przyblizyc miejsce lub fotke jakas?? Wiem ze to ma byc czujnik 2 pinowy, musze zmienic bo na kompiepokazuje -40 :diabel2: a nie moge go znalezc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 jeżeli masz na myśli czujnik temperatury zewnętrznej to sprawdź okolice dołu zderzaka, chłodnicy (pas przedni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gruchol Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 To jest czujniik ktory musi byc wedlug mnie gdzies na ukladzie dolotowym tylko tam jest tak ciasno ze go nie widze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 W przepływomierzu? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 ale o jakim czujniku mówisz, czujnik który jest na dolocie nie pokazuje Ci przecież temperatury na zegarach (-40). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 A o jakim on kompie pisze? O kompie z deski rozdzielczej czy kompie diagnostycznym? Bo jak tym pierwszym to czujnik gdzieś w okolicach zderzaka oczywiście. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 to już autor tematu musi wreszcie sprecyzować o co mu chodzi, bo kursu wróżbitów niestety nie dane mi było ukończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gruchol Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Sorki chlopaki ze nie napisalem jaki komp... Chodzi o komp diagnostyczny i pokazuje temp powietrza -40C i z tego co sie dowiedzialem jest taki czujnik i go juz mam nawet w domu, ale nie wiem gdzie go wlozyc bo nie moge znalezc starego.. Wyglad on tak http://allegro.pl/item523214244_czujnik_te...ugeot_reno.html Przeplywomierza nie ma, wlasnie zastepuje go ten czujnik temp Oj te francuskie wynalazki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 jak to nie masz przepływomierza? szukałem, grzebałem i nic nie znalazłem ale logika podpowiadała by że czujnik temperatury powinien znajdować się już za turbiną i za intercoolerem jeżeli takowy posiadasz a nie bezpośrednio na dolocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gruchol Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 miedzy turbina a intercoolerem jest czujnik ale od cisnienia doladowania i jest on 4 pinowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Jak to nie masz przepływomierza? Czyżby tam były tylko cz. podciśnienia? Sprawdź co jest na dolocie od filtra powietrza do turbiny. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gruchol Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Najdziwniejsze jest to, że tam niczego nie ma od filtra powietrza do turbiny( przynajmniej ja nic nie widzę) na obudowie filtra powietrza też nic nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 A możesz pstryknać fotkę tego silnika z góry bez osłony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gruchol Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Fotki dzisiaj juz nie podesle bo nie mam przy sobie auta, ale chyba znalazlem ten czujnik musze jutro popatrzec: Tutaj link zdjecia, ktore mi najprawdopodobniej pomoglo:| http://allegro.pl/item524352139_nissan_alm...ik_1_5_dci.html na czrnej rurze siwy czujnik. Oj jutro bedzie rozbierania bo to miejsce jest nie dostepne bo tak ciasno tam jest dlatego go nie widzialem;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Jest to albo czujnik temperatury powietrza albo czujnik ciśnienia doładowania. Ale jeżeli ma 2 piny to tylko temperatura. podrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gruchol Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Szuklaem wczoraj tego czujnik temp i nie znalazlem wiee wychodzi ze go nie ma, tylko dlaczego komp pokazuje -40 C . W srodku na panelu pokazuje dobrze... Podczas szukania rozebralem rure od intercoolera do turbiny i znalazlem tam duzo oleju.. Jak by przechylic ta rure pionowo to by sie pewnie polalo ciurkiem. A od jakiegos czasu auto ponizej 2500 obr nie chce jechacc i strasznie dymi na czarno. Dopiero powyzej 2500 zaczyna jechac w miare dobrze.. Myslalem ze to wina czujnika temp ze mu daje za duza dawke paliwa i taki mul ale teraz sie zastanawiam czy to nie turbina przypadkiem poleciala?? Jak myslkicie chlopaki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ale powiedz jeszcze raz, jak jest opisany ten czujnik na testerze, dokładną nazwę. Bo nie wiadomo, czy Ty odczytujesz -40st cz. powietrza do wyświetlacza, czy temp. powietrza zasysanego czy temp. powietrza doładowanego. Na desce to pokazuje temperaturę otoczenia z czujnika który najczęściej jest w okolicach przedniego spojlera, a -40stC wskazuje, że jest on wypięty z obwodu. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gruchol Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Na kompie pokazuje "temp powietrza zasysanego" i jest -40C. Dziwne jest to ze bledu nie ma tyko jak sie wchodzi w poszczegolne parametry typu obroty silnika itp to jest parametr temp powietrza zasysanego i pokazuje -40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 aaa... czyli to rozjaśnia sprawę. Słuchaj, być może w Twoim silniku nie ma tego czujnika (a jest czujnik np. powietrza doładowanego) a tylko program diagnostyczny (zakładam, że uniwersalny) widzi brak sygnału z tego czujnika i wyświetla wartość -40stC jaka jest przy otwartym obwodzie. Bo skoro tego czujnika nie ma na odcinku turbina - filtr powietrza, to go nie ma. No i gdzie jest przepływomierz w tym silniku, piszesz, że go nie masz... Najlepiej by było, abyś podjechał na jakiś inny tester i wtedy wyjaśni się sytuacja. U nas również czasem na jednym testerze pokazuje np. brak sygnału z włącznika sprzęgła, a okazuje się, że ten samochód nie ma takiego włącznika. Na drugim testerze jest już wszystko ok. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 To Cię może zainteresować http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5238 zwłaszcza wypowiedź goodhope o braku tego czujnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 no i sprawa wyjaśniona:) Bo skoro tego czujnika nie ma na odcinku turbina - filtr powietrza a czemu miał by służyć ten czujnik na tym odcinku? [ Dodano: Pią 23 Sty, 2009 13:18 ] no i sprawa wyjaśniona:) Bo skoro tego czujnika nie ma na odcinku turbina - filtr powietrza a czemu miał by służyć ten czujnik na tym odcinku? Podczas szukania rozebralem rure od intercoolera do turbiny i znalazlem tam duzo oleju.. Jak by przechylic ta rure pionowo to by sie pewnie polalo ciurkiem. A od jakiegos czasu auto ponizej 2500 obr nie chce jechacc i strasznie dymi na czarno. Dopiero powyzej 2500 zaczyna jechac w miare dobrze. prawdopodobnie turbo Ci leje w intercooler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.