Guest cylo88 Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 chcial bym dokladnie wiedziec czy ta kostka jest od obrotomierza ktorego u mnie niema w n14 93r i czy moge jesli jest ona od obrotka podlaczyc tam taki oddzielny elektryczny foto http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48f34a46194a420f.html ale mam jeszcze jedno pytanko bo znalazlem jakas kostkie przy alternatorze a nie mam na nia w nim miejsca moze ktos wie od czego ona jest a tu jej foto http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b56fe1cbba4a1aff.html z gory dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Kolego .. nie ma co sie bawic w "dobieranie" obrotkow .. wiem bo probowalem Co ci polecam Kup na allegro lub dowolnym autoszrtocie caly panel z zegarami (i tutaj ważna uwaga - najlepsze to zegary od NX100 lub pochodznych .. on ma predkosciomierz na linke oraz wskazniki paliwa/temp po bokach zegarow ) i robisz tak : bierzesz swoje zegary rozbierasz tylko uwazaj na zaczepy ja sie paru pozbylem ... wymontuj sobie z niego predkosciomierz ... Wez nowe zegary zakupione .. z tamtad wywal predkosciomierz i musisz go wpasowac u mnie wszedl bez problemu pod delikatnym naprezeniem ale tarcza jest idealnie jak sie patrzy I zacznyna sie zabawa w kostki ... niestety .. ale trzeba wszytskie poprzepinac pod nowe zegary .. posiadalem schematy obu i po ok godzince .. w garazu udalo mi sie ozywic deske .. co prawda najgorsze jest podlaczenie predkosciomierza ... niestety ta deska nie posiada do niego stykow .. ja poprostu przylutowalem kable do niego i wpiolem ladnie do wtyczek i zaizolowalem ... co do sygnalu od obrotomierza jest za to odpowiedzialny pin w komputerze .. dokladnie nie pamietam juz ale chyba 108 ... jak bedziesz chcial zrobie Ci foto ktory to kabel. I deseczka jak tralala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cylo88 Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 jak bys mial jakies foto czy inne pomoce to mile widziane a ja bede szukal zegarow i wielkie dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Kolego .. mala pomylka sie wdarla zegary powinny byc takie http://allegro.pl/item527010205_akii_nissa..._wskazniki.html od starego N14 Przy okazji masz link mozesz kupic Foto Ci dzis zrobie .. a co do schematów bede musial pogrzebac po dysku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cylo88 Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 dzieki za link to teraz czekam tylko na foto i schematy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Yo Zeby nie smiecic w temacie od mojego alternatora tu CI daje narazie to: Pin z ktorego musisz sobie pociagnac sygnal do obrotka (widok jak patrzysz wprost na ECU) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cylo88 Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 No za to wielkie dzieki a jak cos nie bede wiedzial to sie spytam jeszcze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Spoko masz fart bo spalila mi sie dioda chyba od zegarka albo nie łaczy to jak bede to wybebeszać zrobie CI fotke tej masakry za deska rozdzielcza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cylo88 Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Bede wdzieczny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skażony Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Przy okazji i ja się może czegoś dowiem, skąd mam wziąć zegary z obrotomierzem do wersji bez linki ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 allegro, szroty itp itd Zegarów szukaj obojetne czy z linka czy bez - ja mialem z linka i przerobilem na bez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skażony Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 a jak tego dokonałeś ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Jak ? ano prosto .. pol kilo gwozdzi ... kilo cyny i 20dkg ziemniakow zartuje Normalnie .... z zegarow swoich wyciagasz tylko predkosciomierz z tamtych zegraow wywalasz predkosciomierz i wkladasz swoj oczywiscie jak wspominalem do przerobienia sa wszytskie kostki ktore przychodza do deski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skażony Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 w takim razie to nie dla mnie jeśli o zrobienie czegokolwiek w aucie to jestem zagubiony jak dziecko we mgle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 ja mam wersję gaźnikową (prędkościomierz na linkę). mam dwa pytania : 1.poprzekładałem kabelki we wtyczkach i nie wiem dlaczego ale temperatura płynu idzie do max.(jak silnik jest zimny pokazuje silnik nie nagrzany) 2. jak podpiąć obrotek do instalacji żeby funkcjonował ?tam są jakieś trzy gniazda (śrubki) i dokładnie chciałbym wiedziec co gdzie przychodzi. z góry dzięki:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cylo88 Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 A ma ktos fote w ktorym miejscu jest linka wpieta bo nie mam pojecia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Linka ? od predkosciomierza ? nie mam pojecia .. wiem tylko ze jest on po lewej stronie zegarow bodajze ... Co do kostek nie przerazajcie sie rozebranie tej deski to MOMENT ... Kostki to nie problem choc troszke czasu trzeba posiedziec ze srubokrecikiem i powyciagac piny. Co do rosnacej temperatury : zobacz czy nie wpieles na odwrot sygnałow Jesli jest wszystko ok to prawdopodobnie te zegary mialy inny czujnik temp i nejlepiej bedzie jak sobie przelozysz ze swojego. U mnie np jest mniej jak powinno byc ale ja sie tym nie zrazam .. wazne ze pokazuje Dzis pstrykne foto dla zainteresowanych co i jak oraz postaram sie zamiescic schematy deski rozdzielczej. Pin gdzie sie trzeba wpiac z obrotkiem jest wyzej (tak jak sie patrzy na ECU nalezy delikatnie naciac przewod do miedzi i zakrecic tam swoj kabelek lub przylutowac i zaizolowac ot cala filozofia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jasiek77 Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Kolego Komprezz czekamy z niecierpliwością Dzisiaj zgodnie z Twoją sugestią zakupiłem licznik z obrotkiem od 100NX, ja posiadam N14 z licznikiem bez linki, więc czeka mnie w/w przeróbka. Zatem jesteśmy na stend baju Pozdrówka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Ok wiem ze jestem szybki bil lol ... ale macie juz to Milej zabawy ... Oto 4 modele licznikow (nalezy zobaczyc jaki sie ma , i jaki sie zakupilo) wyprowadzenia rozpisane zgodnie z kostkami - aby sie upewnic miernik w lape i znalesc kontrolke od recznego i sprawdzic czy pojawia sie 12V po zaciagnieciu (oczywiscie stacyjka wlaczona) PLUS ZEGARY CYFROWE ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 obrotek się wpina pod ecu jak się ma prędkościomierz elektroniczny a nie na linkę jak ja mam.podobno w moim przypaku muszę ciagnać z cewki ale nie wiem jak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 A co Ty chcesz ciagnac z cewki ? Wszystko co jest potrzebne masz w aucie Masz predkosciomierz na linke ? - przekladasz go do drugich zegarow Podobnie jesli masz elektroniczy tez go przekladasz Oczywiscie w drugim wypadku trzeba przylutowac kabelki do predkosciomierza i wsadzic odpowiednio we wtyki poniewaz w desce nie ma tych sygnalow. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 reasumując: mając nissana sunny 1,4 gaźnik wystarczy,ze wepne się w ten wskazany pin przy kompie i po sprawie?jeżeli tak to czy muszę jeszcze jakiś sygnał doprowadzić do obrotka żeby ten zadziałał? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeroM Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Kolega komprez troche namieszał :-) - tak mi się wydaje Silniki z gaźnikiem: sygnał ciągniesz z wtyczki która powinna znajdować się u Ciebie pod maską(poszukaj na forum, było już o tym). A jeżeli jej nie znajdziesz, to ciągniesz sygnał bezpośrednio z cewki. Ja tak przynajmniej zrobiłem i hulało, a autko było na gaźniku ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 a pamiętasz może sposób podpięcia ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Wydaje mi sie ze komp MUSI miec sygnal obrotow. Inaczej jak po podpieciu Conzulta pokazywalo by ilosc obrotow ? Z powietrza on sobie tego raczej nie bierze Podepnij obrotek pod ten pin i zobacz ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.