Coobcio Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Kupiłem od kolegi zaniedbaną P10 w najszlachetniejszej wersji GT rok 95 pełna elektryka wraz z szyber dachem no i to by było na tyle, roboty i serca wsadziłem masę no ale Jak trasę warszawa lublin robię za 25zł to wszystkie te bóle są mi wynagrodzone Co na dzień dobry zrobiłem: - maglownica wymienoina wraz z końcowkami drożków - górne i dolne wachacze - hehe standard - obie półosie z przegubami - no i tu ciekawostka wszystkie poduszki silnika przełożyłem z P11 - łącznie z dolną belką, o wiele pewniej się trzyma silnik przy jednoczesnym komforcie jazdy (bez porownania lepsze rozwiązanie na co dzień jak poliuretan) - kolejna innowacja z myślą o modach na PB to pompa paliwa z MAXIMY 3.0 - No i piełko z gazikiem i elektryką na benzynie nie zapalała a jak zapaliła to chodziła na 3 gary tak wiec wyrabałem z niej całą elektrownię i wszedł blos + niezawodny przełacznik - wydech stary zgniły tak więc wszedł TOMALA fi 55mm o dziwo nawet cicho mu to wyszło :diabel: - nowe zimówki 195/55R15 - podnośnik do szyby bocznej - klocki z przodu - masa innych pierdół... No i można za darmo się poruszać, przy okazji jak jeszcze nie zrobiłem benzyny odwiedziłem nią Hamownię oto jak mile mnie zaskoczyła (samo LPG): No i dodam że to wynik jeszcze przed modem rozrządu no i na seryjnym silniku z P11 - nie GT Co do dalszych planów to zostało jeszcze zamontować prawy próg z GT, wrzucić jakieś AUDIO oraz coś nad mocą popracować bo nawet w darmowozie musi być jej pod dostatkiem, a więc: - Planowanie głowicy - ssący wałek z Primery P11 GT albo almery GTi - Dolot z przepływomierzem z P11 + ECU Maser Tak na bezynie dobrze by było mieć ze 160KM i 200 parę Nm a na gazie starczyło by mi 10Nm mniej tu i tam - tak myślę. Fotki zapodam jak wrócę z porannych zakupów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiLGT Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Pan kolekcjoner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPEEDY Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 No Qbcio z tego co piszesz,to mozna się tanio,a zarazem całkiem szybko wozić.Powodzenia w modach,czekamy na foty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robot Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Jestem pod wrażeniem że mimo zwężki w dolocie jaką jest blos wypluło tyle na hamowni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 To jest chyba Twoje pierwsze P10GT!!! Widziałem zaraz po zakupie.Całkiem fajny kolorek. Nie rzuca się tak w oczy jak mój. Dawaj zdjątka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MRC Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 trasę warszawa lublin robię za 25zł To Ile ona Pali :diabel: ? dodam że to wynik jeszcze przed modem rozrządu no i na seryjnym silniku z P11 - nie GT :diabel: Czyli siedzi tam SR20De z P11? Pogratulować kolejnego nissana :one: tym razem oszczędnego i pewnie nie za wolnego znając Ciebie PS Jak zamontowałeś u Siebie BLosa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wiedziu Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 You have now 3 cars same brand.Achievment Unlocked. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 You have now 3 cars same brand.Achievment Unlocked.achievement :?: Podoba mi sie nazwa-darmowóz . Skladaj esiksa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 22, 2009 Author Share Posted January 22, 2009 Hehe SX już poskładany, trzeba już niewiele poprawek Co do primy to obowiązkowa pozycja w mojej stajni, dzięki zaoszczędzonej kasie na paliwe mniej boleśnie będę mógł upalać Sunnego i niebawem SX - po tak to na codzień tymi żarłokami latałem Ps. trochę fotek dnia dziś z rana: Jak zrobi się ładniej to i z zewnątrz i w wewnątrz trzeba będzie zrobić gruntowne mycie - przez zepsutą maglownicę wszystko zarzygane było gęsto olejem i nie wygląda za efektownie to... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chemik Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 gratuluje zakupu kolejnego nissana pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Czy ten kolor GT-etki też można nazwać oceaniczny bo chrupek trochę odstaje od standardu :one: No ale jest tak naprawdę wyścigowo-szybkościowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 no ładnie kolejna P10 ale sedan ,,,, nie HB przez wydech tyle Nm....??? a Patent z przełącznikiem nie zawodny choć ostatnio odpalałem jak na filmach 2 kable do siebie i jazda gorzej z przełączaniem,,,, No już mysłałem że sie Coobciowi Primy znudziły było to czerwonego bandita sprzedawać ,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 aaaa pewnie na krótko ta primerka zostanie u ciebie-jakoś kolor nie pasuje mi do twojej osoby... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 23, 2009 Author Share Posted January 23, 2009 SX ma podobny kolor i jakoś nie mam zamiaru się go pozbywać... Dzisiaj przy wymianie tarcz i klocków z tyłu odkryłem że są nieszczelności w zacisku hamulcowym tak więc musiałem go wymienić, obraz nędzy i rozpaczy: A co do Nm to na hamowni sprawdzę co będzie na benzynie do tego Bez blosa w dolocie no i po modzie rozrządu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eszi Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Nareszcie w twojej stajni coś z gazownią(paliwem alternatywnym), szkoda tylko że nie sekwencyjną :/ . Na fotce silnika to jeszcze stara jednostka SR20, bo np.kolektor ssący jest inny w P11. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 25, 2009 Author Share Posted January 25, 2009 Na fotce silnika to jeszcze stara jednostka SR20, bo np.kolektor ssący jest inny w P11. Silnik z P11 a kolektor ssący z listwą wtrsykową i przepustnicą gazu został z P10 - nie ja go wymieniałem Ja tylko go rozbiorę i splanuje mu łep o 1,5mm - sprawdzony mod [ Dodano: Czw 12 Lut, 2009 22:42 ] No wleciał nowy parownik, Blos zamontowałem do góry nogami i zamontowałem brakującą część progu a oto efekt przejazdu z Warszawa (stacja LPG na ul. Fildorfa) >> Ryki Bliska (ta przy kładce) wyszło 86km trasy i: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROKI Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Coobcio, pali tyle co nic moja za "dobrych" czasow potrafila spalic 17l LPG, po strojeniu BLOSA srednie spalanie przy jezdzie do 4000 wychodzilo 13L . A tu ponizej 10L tylko pozazdroscic Masz prawdziwy darmowoz :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 darmowóz ale za to powyżej 4000obr nic się nie dzieje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROKI Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 darmowóz ale za to powyżej 4000obr nic się nie dzieje. do dziania sie ma sunny i 200sx ten ma byc darmowoz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 darmowóz ale za to powyżej 4000obr nic się nie dzieje. do dziania sie ma sunny i 200sx ten ma byc darmowoz oba bokiem chodzą choć 200sx to Dream car ....jak dla mnie nawet S13 choć i wolno ssakiem bym nie pogardził,,,,,(240sx)... no w każdym razie Licze ze P10 zostanie w stajni Coobcia ..zwłaszcza eGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 14, 2009 Author Share Posted February 14, 2009 Raczej zostanie, zwłaszcza że pół auta wymienione - jeszcze ten spedalony grill muszę wymienić bo jakiś rzeźnik go pociął i drut siateksa wsadził no i mam problem z odklejającymi się boczkami - w żadnej z moich prim tego nie miałem a tu... :kosci: No i coś nad mocą trzeba popracować, niby dupowóz ale jak na PB przełączam to chciałbym coś więcej Tak żeby Rokiemu, Lukasowi i Baryle nie było za lekko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wald Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 A odwrocenie blosa faktycznie cos dalo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 16, 2009 Author Share Posted February 16, 2009 lepszą reakcje na gaz i ciut jest jego więcej przy gazie w desce... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tz Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 a o co chodzi ze odwrotnie blos mam tak jak na twoich fotach czy chodzi o bieguny odwrotnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 22, 2009 Author Share Posted March 22, 2009 Kierunek przepływu zawsze jest ten sam ale chodzi o odwrócenie do górny nogami... Ps. w wozie się nieco zmieniło, łep spadł o 1,5mm i trochu pokręciłem wałeczkami oraz dodatkowo wleciała bez zwęrzkowa przepływka - pasująca do seryjnej puszki i wystroiłem to po przez podniesienie ciśnienia paliwa - hehe dyszą od kuchenki gazowej, podnosząc tym samym ciśnienie paliwa do 4 bar - to się nazywa prawdziwe Tuningowanie (Tuning - po angielsku strojenie) Nowy lepszy dolocik: - gdy potrzeba więcej mocy, to BLOSa w ciągu półtorej minuty zastępuje się rurką z wspawanymi dwoma krućcami i naprawdę czuć sporą różnicę - jednak przy 2.0 Blos trochę wpiepsza tej mocy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.