Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

P10 GT - Mój Kolejny DARMOWÓZ


Coobcio
 Share

Recommended Posts

Kupiłem od kolegi zaniedbaną P10 w najszlachetniejszej wersji GT rok 95 pełna elektryka wraz z szyber dachem no i to by było na tyle, roboty i serca wsadziłem masę no ale Jak trasę warszawa lublin robię za 25zł to wszystkie te bóle są mi wynagrodzone :D

 

Co na dzień dobry zrobiłem:

- maglownica wymienoina wraz z końcowkami drożków

- górne i dolne wachacze - hehe standard

- obie półosie z przegubami

- no i tu ciekawostka wszystkie poduszki silnika przełożyłem z P11 - łącznie z dolną belką, o wiele pewniej się trzyma silnik przy jednoczesnym komforcie jazdy (bez porownania lepsze rozwiązanie na co dzień jak poliuretan)

- kolejna innowacja z myślą o modach na PB to pompa paliwa z MAXIMY 3.0

- No i piełko z gazikiem i elektryką na benzynie nie zapalała a jak zapaliła to chodziła na 3 gary tak wiec wyrabałem z niej całą elektrownię i wszedł blos + niezawodny przełacznik

- wydech stary zgniły tak więc wszedł TOMALA fi 55mm o dziwo nawet cicho mu to wyszło :diabel:

- nowe zimówki 195/55R15

- podnośnik do szyby bocznej

- klocki z przodu

- masa innych pierdół...

 

No i można za darmo się poruszać, przy okazji jak jeszcze nie zrobiłem benzyny odwiedziłem nią Hamownię oto jak mile mnie zaskoczyła (samo LPG):

Coobcio.jpg

 

No i dodam że to wynik jeszcze przed modem rozrządu no i na seryjnym silniku z P11 - nie GT :D

 

Co do dalszych planów to zostało jeszcze zamontować prawy próg z GT, wrzucić jakieś AUDIO oraz coś nad mocą popracować bo nawet w darmowozie musi być jej pod dostatkiem, a więc:

- Planowanie głowicy

- ssący wałek z Primery P11 GT albo almery GTi

- Dolot z przepływomierzem z P11 + ECU Maser

 

Tak na bezynie dobrze by było mieć ze 160KM i 200 parę Nm a na gazie starczyło by mi 10Nm mniej tu i tam - tak myślę.

 

Fotki zapodam jak wrócę z porannych zakupów :)

Link to comment
Share on other sites

No Qbcio z tego co piszesz,to mozna się tanio,a zarazem całkiem szybko wozić.Powodzenia w modach,czekamy na foty ;)

Link to comment
Share on other sites

To jest chyba Twoje pierwsze P10GT!!! Widziałem zaraz po zakupie.Całkiem fajny kolorek. Nie rzuca się tak w oczy jak mój. Dawaj zdjątka.

Link to comment
Share on other sites

trasę warszawa lublin robię za 25zł

 

To Ile ona Pali :diabel: ?

 

dodam że to wynik jeszcze przed modem rozrządu no i na seryjnym silniku z P11 - nie GT :diabel:

 

Czyli siedzi tam SR20De z P11?

 

Pogratulować kolejnego nissana :one: tym razem oszczędnego i pewnie nie za wolnego znając Ciebie :P

 

PS Jak zamontowałeś u Siebie BLosa?

Link to comment
Share on other sites

Hehe SX już poskładany, trzeba już niewiele poprawek :D

Co do primy to obowiązkowa pozycja w mojej stajni, dzięki zaoszczędzonej kasie na paliwe mniej boleśnie będę mógł upalać Sunnego i niebawem SX - po tak to na codzień tymi żarłokami latałem :P

 

Ps. trochę fotek dnia dziś z rana:

zzewnatrz1.jpg

zzewnatrz.jpg

engine.jpg

 

Jak zrobi się ładniej to i z zewnątrz i w wewnątrz trzeba będzie zrobić gruntowne mycie - przez zepsutą maglownicę wszystko zarzygane było gęsto olejem i nie wygląda za efektownie to...

Link to comment
Share on other sites

Czy ten kolor GT-etki też można nazwać oceaniczny :D bo chrupek trochę odstaje od standardu :one: No ale jest tak naprawdę wyścigowo-szybkościowy :P

Link to comment
Share on other sites

no ładnie kolejna P10 ale sedan ,,,, nie HB przez wydech tyle Nm....???

a Patent z przełącznikiem nie zawodny choć ostatnio odpalałem jak na filmach 2 kable do siebie i jazda gorzej z przełączaniem,,,,

 

No już mysłałem że sie Coobciowi Primy znudziły było to czerwonego bandita sprzedawać ,,,,

Link to comment
Share on other sites

aaaa pewnie na krótko ta primerka zostanie u ciebie-jakoś kolor nie pasuje mi do twojej osoby...

Link to comment
Share on other sites

SX ma podobny kolor i jakoś nie mam zamiaru się go pozbywać... Dzisiaj przy wymianie tarcz i klocków z tyłu odkryłem że są nieszczelności w zacisku hamulcowym tak więc musiałem go wymienić, obraz nędzy i rozpaczy:

zaciskzlom.jpg

 

A co do Nm to na hamowni sprawdzę co będzie na benzynie do tego Bez blosa w dolocie no i po modzie rozrządu :D

Link to comment
Share on other sites

Nareszcie w twojej stajni coś z gazownią(paliwem alternatywnym), szkoda tylko że nie sekwencyjną :/ . Na fotce silnika to jeszcze stara jednostka SR20, bo np.kolektor ssący jest inny w P11.

Link to comment
Share on other sites

Na fotce silnika to jeszcze stara jednostka SR20, bo np.kolektor ssący jest inny w P11.

Silnik z P11 a kolektor ssący z listwą wtrsykową i przepustnicą gazu został z P10 - nie ja go wymieniałem :D

Ja tylko go rozbiorę i splanuje mu łep o 1,5mm - sprawdzony mod :D

 

[ Dodano: Czw 12 Lut, 2009 22:42 ]

No wleciał nowy parownik, Blos zamontowałem do góry nogami i zamontowałem brakującą część progu a oto efekt przejazdu z Warszawa (stacja LPG na ul. Fildorfa) >> Ryki Bliska (ta przy kładce) wyszło 86km trasy i:

spalanie.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Coobcio, pali tyle co nic :P moja za "dobrych" czasow potrafila spalic 17l LPG, po strojeniu BLOSA srednie spalanie przy jezdzie do 4000 wychodzilo 13L .

A tu ponizej 10L tylko pozazdroscic :P

Masz prawdziwy darmowoz :one:

Link to comment
Share on other sites

darmowóz ale za to powyżej 4000obr nic się nie dzieje.

 

do dziania sie ma sunny i 200sx ten ma byc darmowoz

oba bokiem chodzą choć 200sx to Dream car ....jak dla mnie nawet S13 choć i wolno ssakiem bym nie pogardził,,,,,(240sx)... no w każdym razie Licze ze P10 zostanie w stajni Coobcia ..zwłaszcza eGT

Link to comment
Share on other sites

Raczej zostanie, zwłaszcza że pół auta wymienione - jeszcze ten spedalony grill muszę wymienić bo jakiś rzeźnik go pociął i drut siateksa wsadził no i mam problem z odklejającymi się boczkami - w żadnej z moich prim tego nie miałem a tu... :kosci:

 

No i coś nad mocą trzeba popracować, niby dupowóz ale jak na PB przełączam to chciałbym coś więcej :D Tak żeby Rokiemu, Lukasowi i Baryle nie było za lekko ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kierunek przepływu zawsze jest ten sam ale chodzi o odwrócenie do górny nogami...

Ps. w wozie się nieco zmieniło, łep spadł o 1,5mm i trochu pokręciłem wałeczkami oraz dodatkowo wleciała bez zwęrzkowa przepływka - pasująca do seryjnej puszki i wystroiłem to po przez podniesienie ciśnienia paliwa - hehe dyszą od kuchenki gazowej, podnosząc tym samym ciśnienie paliwa do 4 bar - to się nazywa prawdziwe Tuningowanie (Tuning - po angielsku strojenie) :P

 

Nowy lepszy dolocik:

Bezzwerzkowaprzplywka.jpg

- gdy potrzeba więcej mocy, to BLOSa w ciągu półtorej minuty zastępuje się rurką z wspawanymi dwoma krućcami i naprawdę czuć sporą różnicę - jednak przy 2.0 Blos trochę wpiepsza tej mocy...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...