Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P10 GT - Mój Kolejny DARMOWÓZ


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem od kolegi zaniedbaną P10 w najszlachetniejszej wersji GT rok 95 pełna elektryka wraz z szyber dachem no i to by było na tyle, roboty i serca wsadziłem masę no ale Jak trasę warszawa lublin robię za 25zł to wszystkie te bóle są mi wynagrodzone :D

 

Co na dzień dobry zrobiłem:

- maglownica wymienoina wraz z końcowkami drożków

- górne i dolne wachacze - hehe standard

- obie półosie z przegubami

- no i tu ciekawostka wszystkie poduszki silnika przełożyłem z P11 - łącznie z dolną belką, o wiele pewniej się trzyma silnik przy jednoczesnym komforcie jazdy (bez porownania lepsze rozwiązanie na co dzień jak poliuretan)

- kolejna innowacja z myślą o modach na PB to pompa paliwa z MAXIMY 3.0

- No i piełko z gazikiem i elektryką na benzynie nie zapalała a jak zapaliła to chodziła na 3 gary tak wiec wyrabałem z niej całą elektrownię i wszedł blos + niezawodny przełacznik

- wydech stary zgniły tak więc wszedł TOMALA fi 55mm o dziwo nawet cicho mu to wyszło :diabel:

- nowe zimówki 195/55R15

- podnośnik do szyby bocznej

- klocki z przodu

- masa innych pierdół...

 

No i można za darmo się poruszać, przy okazji jak jeszcze nie zrobiłem benzyny odwiedziłem nią Hamownię oto jak mile mnie zaskoczyła (samo LPG):

Coobcio.jpg

 

No i dodam że to wynik jeszcze przed modem rozrządu no i na seryjnym silniku z P11 - nie GT :D

 

Co do dalszych planów to zostało jeszcze zamontować prawy próg z GT, wrzucić jakieś AUDIO oraz coś nad mocą popracować bo nawet w darmowozie musi być jej pod dostatkiem, a więc:

- Planowanie głowicy

- ssący wałek z Primery P11 GT albo almery GTi

- Dolot z przepływomierzem z P11 + ECU Maser

 

Tak na bezynie dobrze by było mieć ze 160KM i 200 parę Nm a na gazie starczyło by mi 10Nm mniej tu i tam - tak myślę.

 

Fotki zapodam jak wrócę z porannych zakupów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Qbcio z tego co piszesz,to mozna się tanio,a zarazem całkiem szybko wozić.Powodzenia w modach,czekamy na foty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest chyba Twoje pierwsze P10GT!!! Widziałem zaraz po zakupie.Całkiem fajny kolorek. Nie rzuca się tak w oczy jak mój. Dawaj zdjątka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trasę warszawa lublin robię za 25zł

 

To Ile ona Pali :diabel: ?

 

dodam że to wynik jeszcze przed modem rozrządu no i na seryjnym silniku z P11 - nie GT :diabel:

 

Czyli siedzi tam SR20De z P11?

 

Pogratulować kolejnego nissana :one: tym razem oszczędnego i pewnie nie za wolnego znając Ciebie :P

 

PS Jak zamontowałeś u Siebie BLosa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe SX już poskładany, trzeba już niewiele poprawek :D

Co do primy to obowiązkowa pozycja w mojej stajni, dzięki zaoszczędzonej kasie na paliwe mniej boleśnie będę mógł upalać Sunnego i niebawem SX - po tak to na codzień tymi żarłokami latałem :P

 

Ps. trochę fotek dnia dziś z rana:

zzewnatrz1.jpg

zzewnatrz.jpg

engine.jpg

 

Jak zrobi się ładniej to i z zewnątrz i w wewnątrz trzeba będzie zrobić gruntowne mycie - przez zepsutą maglownicę wszystko zarzygane było gęsto olejem i nie wygląda za efektownie to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten kolor GT-etki też można nazwać oceaniczny :D bo chrupek trochę odstaje od standardu :one: No ale jest tak naprawdę wyścigowo-szybkościowy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ładnie kolejna P10 ale sedan ,,,, nie HB przez wydech tyle Nm....???

a Patent z przełącznikiem nie zawodny choć ostatnio odpalałem jak na filmach 2 kable do siebie i jazda gorzej z przełączaniem,,,,

 

No już mysłałem że sie Coobciowi Primy znudziły było to czerwonego bandita sprzedawać ,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SX ma podobny kolor i jakoś nie mam zamiaru się go pozbywać... Dzisiaj przy wymianie tarcz i klocków z tyłu odkryłem że są nieszczelności w zacisku hamulcowym tak więc musiałem go wymienić, obraz nędzy i rozpaczy:

zaciskzlom.jpg

 

A co do Nm to na hamowni sprawdzę co będzie na benzynie do tego Bez blosa w dolocie no i po modzie rozrządu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie w twojej stajni coś z gazownią(paliwem alternatywnym), szkoda tylko że nie sekwencyjną :/ . Na fotce silnika to jeszcze stara jednostka SR20, bo np.kolektor ssący jest inny w P11.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na fotce silnika to jeszcze stara jednostka SR20, bo np.kolektor ssący jest inny w P11.

Silnik z P11 a kolektor ssący z listwą wtrsykową i przepustnicą gazu został z P10 - nie ja go wymieniałem :D

Ja tylko go rozbiorę i splanuje mu łep o 1,5mm - sprawdzony mod :D

 

[ Dodano: Czw 12 Lut, 2009 22:42 ]

No wleciał nowy parownik, Blos zamontowałem do góry nogami i zamontowałem brakującą część progu a oto efekt przejazdu z Warszawa (stacja LPG na ul. Fildorfa) >> Ryki Bliska (ta przy kładce) wyszło 86km trasy i:

spalanie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Coobcio, pali tyle co nic :P moja za "dobrych" czasow potrafila spalic 17l LPG, po strojeniu BLOSA srednie spalanie przy jezdzie do 4000 wychodzilo 13L .

A tu ponizej 10L tylko pozazdroscic :P

Masz prawdziwy darmowoz :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darmowóz ale za to powyżej 4000obr nic się nie dzieje.

 

do dziania sie ma sunny i 200sx ten ma byc darmowoz

oba bokiem chodzą choć 200sx to Dream car ....jak dla mnie nawet S13 choć i wolno ssakiem bym nie pogardził,,,,,(240sx)... no w każdym razie Licze ze P10 zostanie w stajni Coobcia ..zwłaszcza eGT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej zostanie, zwłaszcza że pół auta wymienione - jeszcze ten spedalony grill muszę wymienić bo jakiś rzeźnik go pociął i drut siateksa wsadził no i mam problem z odklejającymi się boczkami - w żadnej z moich prim tego nie miałem a tu... :kosci:

 

No i coś nad mocą trzeba popracować, niby dupowóz ale jak na PB przełączam to chciałbym coś więcej :D Tak żeby Rokiemu, Lukasowi i Baryle nie było za lekko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kierunek przepływu zawsze jest ten sam ale chodzi o odwrócenie do górny nogami...

Ps. w wozie się nieco zmieniło, łep spadł o 1,5mm i trochu pokręciłem wałeczkami oraz dodatkowo wleciała bez zwęrzkowa przepływka - pasująca do seryjnej puszki i wystroiłem to po przez podniesienie ciśnienia paliwa - hehe dyszą od kuchenki gazowej, podnosząc tym samym ciśnienie paliwa do 4 bar - to się nazywa prawdziwe Tuningowanie (Tuning - po angielsku strojenie) :P

 

Nowy lepszy dolocik:

Bezzwerzkowaprzplywka.jpg

- gdy potrzeba więcej mocy, to BLOSa w ciągu półtorej minuty zastępuje się rurką z wspawanymi dwoma krućcami i naprawdę czuć sporą różnicę - jednak przy 2.0 Blos trochę wpiepsza tej mocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...