nemo Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Swici się pomarańczowa kontrolka,silnik zimny brak mocy,trzeba podrzać silnik 2-3 minutki,ijedzie,5 bieg brak mocy,max szybkość 80-100 km/ha,i jakby większe spalanie.Paliwo jest ok. na kompie pokazuje uboga miesznka .Co robic ? w serwisie powiedzieli że najlepiej jakby sztanęła w ogóle paranoja-Władek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Prawdopodobnie usterka przepływomierza. Szukaj na forum bo szkoda już o tym pisać. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mibars Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 U mnie winny jest przepływomierz powietrza. Objawy takie, że na zimnym mocy ma bardzo mało, po rozgrzaniu mocy przybywa. W te duże mrozy raz miałem tak, że max udało mi się samochód do 107km/h rozpędzić, w drodze powrotnej jechał prawie bezproblemowo (chwilowo blisko 120km/h, nie na max możliwości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 a ja bym sprawdzil lambde ktora moze oszukiwac i podawac za ubogo i nie pojedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Podczas przyśpieszania ECU pomija regulację wg. lambdy i przechodzi z closed loop na open loop... czyli mówiąc prosto olewa wskazania sondy i ładuje dawkę paliwa nie patrząc na skład stechiometryczny (stworzony dla poprawnej pracy katalizatora). Poza tym, sondy nie pracują na zimnych silnikach, a przecież zimnym silnikiem też możemy przycisnąć. Więc lambda na 100 nie. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Dzięki podpowiedzi,dziś wymieniłem sonde kontrolka przestała świecic,ale mocy brak nadal z mechanikiem uznaliśmy że przeplywomierz,odłączył przepływke i autko hula. No ale jest problem bo nie można kupić samej przepływki,w slepie a także w serwisie powiedzieli że przepływka to jest integralna razem z przepustnicą no i cena powalająca 3450 PLN-kurde za co? jestem niepełnosprawny dla mnie to kupa kasy,może wiecie gdzie to skombinować ? :sylwester: Dodano: Pią 23 Sty, 2009 19:50 podaje nr tel;0605403166 email-nwladek1@neostrada.pl :sylwester: :sylwester: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 na szrociku lub allegro.... I zatluc wszystkich co zajmuja miejsca niepelnosprawnym na parkingu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sam woze niepelnosprawnego i wiem jak to jest :< masakra w tej polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Przypuszczam, że może wystarczy przeczyścić przepływomierz? Zdejm filtr powietrza, odkręć jego dolną część, masz wtedy przed sobą przepustnicę zakrytą siateczką metalową. Możesz spróbować wyciągnąć siatkę, ale to nie takie proste. Ale możesz też przyjrzeć jej się uważnie, i patrząc z góry w jej tylnej części zauważysz kanalik a w nim cienki drucik (kilka mm). Kup spray do czyszczenia gaźników, śrubokręcikiem powiększ oczko w metalowej siatce, tak aby wsunąć rureczkę spraya i wypsykaj ten drucik. Tylko go nie dotykaj. Zauważ, czy po czyszczeniu jest czystszy, cieńszy? Złóż wszystko i odpal silnik. Może ciężej zapalić, bo go ciut podlejesz sprayem. Jeżeli to nie pomoże, to prawdopodobnie wtedy wymiana. A ma ten mechanik jakiś tester? Albo możliwość miernikiem zmierzenia napięcia na przepływomierzu na b. jałowym i na np dokładnie 1000obr/min? Wtedy powiedziałbym Ci dokładnie co i jak. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Jeśli to auto sprzed liftu, a zapewne tak, to przeczytaj też przyklejony temat o regeneracji przepływomierza. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a pomóc może . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 dzięki za podpowiedzi,na wtorek jestem umówiony z elektrnikiem,sam się za to niebiore-władek [ Dodano: Czw 29 Sty, 2009 14:28 ] Dziękuje wszystkim za podpowiedzi,była to wina przepływomierza coś tam pomajstrował przy przepływce i nie to autko,nie dało sie na maxa wyprubować bo warunki na drodze b,kiepskie zima wróciła.no ale na 7 nawierzchnia czarna było 2km. pod gorke i pusta droga no i ,TUP TUSIA pokazała pazur!!!!!!!!! -Władek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Po 6 miesiącach od regeneracji przepływki dziś zapaliła się kontrolka,narazie nie zauważyłem jakichś niepojących objawów,spadku mocy czy gasnięcia silnika itp. Ale,jest jeden objaw niewiem czy jest ztym związek,poprzejechaniu jakichś 200km w niemal ciągle przy ruszaniu wkorku bez trzymania hamulca ręcznego słychać było pisk jakby z hamulca,dzis po 70 km ten pisk zaczął się powtarzać i pózniej zapaliła się kontrolka silnika. Może coś doradzicie bo niewiem czy można kolejny raz regenerować przepływke,czy może to cos innego,narazie jeszcz nie podpinałem do kompa-Władek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mibars Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ten "pisk" przy ruszaniu (rozumiem, że hamulców) to może być objaw nieodpuszczajacych hamulców, a to może być spowodowane zatartymi tłoczkami. Mi w Hondzie nie opuszczają do końca tylne zaciski i potrafi czasem zacząć "szurać" albo raz nawet usłyszałem popiskiwanie. Co ciekawe - tarcze z tyłu się nie grzeją... W Micrze z tyłu masz bębny, tak więc pewnie przednie zaciski powoli klasyfikują się do regeneracji. Z tym bym jednak się wstrzymał... A kontrolka? Niestety, ale sama kontrolka zbyt wiele nie mówi... Coś mu nie podpasowało z silnikiem, możliwe, ze wykrył błąd sondy/przepływomierza/innego czujnika który pojawił się ot tak jeden raz, ale równie dobrze coś może powoli zaczynać szwankować... U nas w Micrze zdarzało sie, że czasem ot tak zapalała się kontrolka i po paru dniach/godzinach gasła. jeśli nie zgaśnie to jedź na komputer i niech sprawdzą co to takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.