Gość nuri Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Po pierwsze witam wszystkich sympatyków Micry. Wracając do pytania - jak to zrobić żeby nie spowodowac błędu w komputerze, nie dostać poduszką w zęby i co gdzie i jak odkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Odpinasz klemę minus akumulatora i czekasz 10min. Ściągasz plastikowe zaślepki z boków kierownicy 2szt. Klucz torx 50 z dziurą (nie pamiętam fachowej nazwy) i odkręcasz śruby które są pod zaślepkami. Ustawiasz kierownicę i koła na wprost (profilaktycznie). Delikatnie wysuwasz poduszkę. Odpinasz wtyczkę. Kładziesz poduszkę na ładunku a nigdy ładunkiem do góry. Odkręcasz koło kierownicy klucz nasadowy 19mm. Ściągasz, a mocno siedzi koło z wałka. tyle. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 dzięki!!!! cholera chyba nie mam dziurawych torxów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 No to delikatnie złam/zetnij jakimś ostrym płaskim śrubokrętem te dzióbki i zwykłym torxem odkręcisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 dzięki kolego, napisze jutro jak mi poszło:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 nuri, bez ściągacza kierownicy może się okazać, że jej nawet nie ruszysz... ale próbuj, do odważnych świat należy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polo-auto-czesc Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 te torxy to sa TORX SECURITY do odkrecania poduszki....a kierownice odkrec rtoche poszarp na wyciagnetym kluczyku ze stacyji a jak zacznie sie lekko ruszac to wsadz kluczyk przekrec zeby blokada puscila i wtedy kiera zejdzie bez problemu odloncz poduszke,sesor jest pod poduszka i gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 tylko do zalozenia NABY trzeba sciagnac kolnierz od airbagu inaczej jej nie nasadzisz i musisz podciagnac sobie dodatkowe zasilenie od klaksonu chodzi o plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 eX ale masz na myśli podprowadzenie w samochodzie czy w nabie? Bo w nabie jest przewodzik z konektorem.. Kurcze trochę sie zaczynam zniechęcać jak czytam ile rzeczy może m się nie udać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 eX ale masz na myśli podprowadzenie w samochodzie czy w nabie? Bo w nabie jest przewodzik z konektorem..Kurcze trochę sie zaczynam zniechęcać jak czytam ile rzeczy może m się nie udać Do odważnych świat należy!Czasami warto się pomęczyć i oglądać efekt swojej pracy ciesząc się nim tak w przypadku małych przeróbek jak i gruntownych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 nuri, jak zdejmiesz poduche, pozniej kiere, bedziesz mial taki kolnierz ktory tez musisz zdjac bo nie wcisniesz naby, (szkoda ze nie zrobilem zdjec przed zlozeniem zpowrotem) a problem z klaksonem do kolnierza wchodzi wtyczka z kilkoma przewodami, z kolnierza dalej idzie np na klakson, ale jak zdejmiesz kolnierz to nie ma osobnego plusa od klaksonu, to ze na nabie jest konnektor i na kierze drugi to ja wiem a ze mialem pelen przelot top wystarczylo ze gwaltownie wcisnalem gaz - dzialalo lepiej jak klakson :one: :diabel2: :diabel: a co do demontazu poduszki to zetnbij srodek sruby (tez tak zrobilem) bedzie ci latwiej a nie trzyma tego srodka tak mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Powalczyłem trochę z tymi śrubami - chciałem wyłamać ten bolec w śrubie - nie dałem rady, potem w ruch poszło wiertło - niby trochę poszło, ale przy okazji wyrżnąłem kawałek uchwytu na klucz, więc się poddałem i kupię normalny torx security... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 mlotek i przecinak, albo mocny scisk obcegami szybko sie poddajesz :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Torxy z dziurą nie kosztują majątek - marketowe z kompletu w takim plastiku dają radę bez problemu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Zamontowałem kierownicę i moje wrażenia są mieszane... Po pierwsze nie działa automatyczne wyłączanie kierunkowskazów (mimo, że niby w nabie są do tego bolce, ale są za krótkie). Po drugie żeby podłączyć sygnał muszę dorobić styk na sprężynce, bo fabrycznie do "komunikacji" samochodu z kierownicą służy dłuuuuuga taśma owinięta wokół kołnierza poduszki. Po trzecie naba jest tak wykonana, że po zamontowaniu jej na wieloklin trzeba jeszcze wykombinowac jakąś tulejkę, bo inaczej nakrętka mocująca kierownicę nie dochodzi do końca i nie trzyma naby na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 mam dobra nabe i kiere, nie mialem z nia problemu, jedynie ocierala troche o obudowe za kiera. pasowalo P&P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 u mnie na nic nie ociera, ale są nieładne szpary pomiędzy nabą a obudową kolumny kierowniczej. Jednak po krótkiej przejażdżce wczoraj stwierdzam, że mimo wszystko było warto - jeździ się zaje..ście! Micra ma mało agresywne przełożenie układu kierowniczego a mniejsza kierownica zdecydowanie ułatwia szybsze "kręcenie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.