Masakra Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Witam ostatnio mój nissan jest nieco kapryśny tydzien temu padły mi amortyzatory tył a wczoraj padła mi panewka w SR20Di tzn. obrócił sie na panewce na 2 garze tak więc remont nie opłacalny kupiłem cały kompletny i uzbrojony silnik+skrzynia za 400zł (tylko bez aparatu zapłonowego rozrusznika i cewki) SR20 niestety niejest to SR20Di wygłąda to na silnik 2.0 z nissana primery P11 bo jest na pełnym w trysku i wyglada identycznie jak na rysunku w linku http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coo...915_7055475.jpg i teraz mam pytanie czy moge przełożyć następujące żeczy z mojego SR20Di do tego drugiego : -pokrywe zaworów - separator oleju (ta czarna puszka z przodu po prawej stronie silnika) -aparat zapłonowy - cewke - kolektor sący (monowtrysk zamiast pełnego wtrysku) nio i to by było na tyle z góry dziękuje za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Ja bym się nie bawił tylko włożył tak jak jest. Przerobił tylko zasilanie wtryskiwaczy , nie jest to trudne. Opis jest gdzieś na forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 albo wiązkę i ECU przełorzył z P10 na wielopunkcie bez NATS-A 2... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masakra Posted January 24, 2009 Author Share Posted January 24, 2009 hmm tylko potrzebowałbym kilka zeczy do tego silnika aby odpalic go na wielopunkcie przepływomierz caly dolot itp. a niechce w niego juz inwestować i mam tylko silnik uzbrojony i skrzynie i nadal niewiem czy moge zrobić z wielopunkta na monowtrysk czy też niebardzo i prosiłbym o pomoc zwiazku z tym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 mozesz zrobić głowice róznią sie tylko delikatnym wyzłobieniem pod wtryski w kazdym z kanałów dolotowych. kupujesz uszczelke do jednopunktu i zakładasz swój kolektor ssący. i wszystko smiga. jeszcze coobcia zapytaj ale ja kiedys załozyłem głowice od jednopunktu pod pełną szpryce i chodziło a mówili ze nie bedzie na jednopunkcie to silnik de aparaty tez są takie same w jedno jak i wielo wtrysku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masakra Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Witam ponownie i dziekuje wszystkim za rady a dla potomnych żeby nie było ze tamat bez zakończenia potwierdzam Silnik SR20DEH pasuje zamiast SR20Di ale jest kilka małych spraw ktore trzeba zrobić tzn. - przekładamy monowtrysk - przekładamy rozrusznik - przekładamy kable zapłonowe z aparatem zapłonowym i cewka - przekladamy alternator(nie jest to konieczne ale wiedzialem ze mój jest sprawny) - przekładamy wspornik filtra oleju(nie jest to konieczne) - inne węze od wspomagania niż w SR20Di (przelożylem pompe z wezami od SR20Di) - inna pokrywa zaworów trzeba zamienić z SR20DEH na SR20Di (inne wyprowadzenia podciśnienia) - inna skrzynia biegów tzn. kołki ustalające skrzynie względem silnika w SR20Di są w skrzyni a w SR20DEH kołki są w kadłubie silnika a więc kołek w kołek nie wejdzie a ze mialem skrzynie od SR20DEH to niechcialo mi sie wiercic i przycinać kołki.Skrzynia SR20DEH podwieszana jest od góry ale ma otwory na boczną poduszke więc spokojnie podchodzi do poduszki od SR20Di.Półoski są takie same (przynajmniej u mnie tak było). - inna miska olejowa- na styk mieści sie sonda lambda (zostawilem ta od SR20DEH) Czas przekładki zajął mi tydzień dodam ze sam robiłem przekładke na dodatek poraz pierwszy nie jest to skomplikowane tyko potrzebne są dobre klucze wszelkiej maści nasadkowe, płaskie, łamane, mlotek, rurka itp. i wyciągarka + nowe płyny (chlodniczy wspomagania i olej + filtr oleju+ dobry silikon i uszczeki pod kolektory ssący i wydechowy. garaż z kanałem i jakąś belka do podniesienia silnika. Koszt : 500zł silnik ze skrzynią(wszystko zalezy jak kto znajdzie) klucze miałem olej filtr i uszczelki 150zł wyciągarka- 4tony 80zł (alledrogo ) tydzień wolnego + troche cierpliwości i zaparcia + kilka piwek Razem ok 750zł mam nadzieje ze komuś to pomoże w przyszłości dodam ze umnie pod wrockiem za sama wymiane chcą 800zl a więc wszystko zależy od tego czy kogoś stać wsadzić ok 1800zł przy dobrych wiatrach w auto o wartości 5-6 tys. czy jak to muwią POLAK POTRAFI i wydać 750zł i cieszyć sie z jazdy.Powodzenia w przekładce i życze bezawaryjnej eksploatacji nissanków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.