Guest mati20 Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 witam moja primerke bierze olej i to sporo mam silnik 2.0 16v czeka mnie remoncik i mam pytanie co wymienic uszczleniacze , pierścienie głowice też ??? czekam na szybką odpowiedz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 primerke bierze olej i to sporo mam silnik 2.0 16vile na 10 tyś ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mati20 Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 mam ten przypadek od 4 tys km i wzieła mi prawie 3 litry!!!!!!!! pomozecie mi co wymienic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 No wymień to co zawsze sięwymienia przy okazji roziborki silnika a więc pierścienie tłokowe, panewki korbowodowe oraz usczelniacze zaworowe, warto jak oddajesz głowicę do autoszlifu by ją splanowali o 1,5mm - trochę mocy i momentu dojdzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazg Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 oczywiście potwierdzam co guru coobcio napsał (jednocześnie nieustające i niezmierne podziękowania za pomoc). Prawdopodobnie masz to co miałem ja i wymiana tylko uszczelniaczy zaworów nie pomoże. Trzeba robić głowicę, zajrzeć do pierścieni i panewek. U mnie po 1,5 kkm uleju nie ubywa, o dziwo na bagnecie jest wciąż jasny kolor oleju.pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smeru Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 z ciekawości ile taki remoncik powinien kosztować? nie taniej silnik kupić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mati20 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 no właśnie ile taki remoncik kosztuje ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komora Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 mnie taki remont wyszedł prawie 5000zł bez planowania głowicy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mati20 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 o kurde to pół wartrości nissanka to lepiej mozę silnik kupic inny ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komora Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 ba czego sie nie robi dla ukochanej zabawki a silnika drugiego nie chciałem, bo nie miałbym zadnej gwarancji na jego stan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 mnie taki remont wyszedł prawie 5000zł bez planowania głowicy... Hehe u mnie z planowaniem tak ze 2,5 raza taniej Przy okazji trochę porządku pod maską idzie ogarnąć no i gwrancja wzrostu mocy jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 a ja tam sie w 2 tysiakach zmieściłem z wymianą silnika na angielski uszczelki pod kolektory 60 zł 1300 zł silnik z dostawą !!!!!! goły +pompa wspomagania i aparat zapłonowy jeszcze sim pod wał ,,,, 650 "mechanik" !!!??? powiecmy wymieniacz !!!! Pozatym to jaki masz przebieg silnika może nie trzeba robić "dołu" tylko wymienić pierścienie tłokowe i uszczelniacze ,,, jak ci strasznie bierze olej to musi kopcić na niebiesko chyba że micha rozwalona gdzieś ,,! albo od kolegi całą p11 z angliTU za 4000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mati20 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 mam 200 tysi ale przebieg raczej cofniety bo mocna kiera zuzyta jest bardzo mocno powycierana jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woro_woro Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 mam 200 tysi ale przebieg raczej cofniety bo mocna kiera zuzyta jest bardzo mocno powycierana jest Jak panna jezdzila co na kazdym paluchu po 2 pierscionki nosi to i po 100kkm kierownica do wymiany. Poza tym niestety kierownice i galki zmiany biegow sa wykonane z kiepskich materialow. Przynajmniej w P11.144. Poza tym jak mialbym naprawiac silnik SR20 za 5 tys to bym wolal go na VE zmienic. Cena chyba niewiele wyzsza... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 widziałem dziś 2 silniki na alldrogo jeden nawet GT@150 KM za 1900 zł ale z małym przebiegiem i tak na prawde to sie nie opłaca remontować same panewki to około 500 zł a gdzie reszta ...a dr. Coobcio jak sam poskłada do kupy to wiadomo że ok ..... a teraz o dobrego MECHANIKA to trudno ,, Ojciec miał takiego co z pół ulicy wiedział który zawór padł w głowicy zanim wjechał na kanał ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest orzel-jak Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Witam!! Myśle że w tym przypadku wymiana pierścieni załatwi sprawe. Koszt części około 400zł (pierścienie, uszczelka głowicy i miski) + płyny i mechanik. Ale oczywiście wszystko jest jasne dopiero po rozebraniu i weryfikacji. Choć faktycznie ja zastanowiłbym sie nad zamontowaniem GT gdybym miał cokolwiek z silnikiem naprawiać. Ale to kwestia gustu i potrzeb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Choć faktycznie ja zastanowiłbym sie nad zamontowaniem GT gdybym miał cokolwiek z silnikiem naprawiać. Ale to kwestia gustu i potrzeb. Ale poco silnik 130KM od 150KM różni się tylko wałkiem ssącym oraz kolektorem wydechowym Przy tej robicie odrazu planować łep... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Choć faktycznie ja zastanowiłbym sie nad zamontowaniem GT gdybym miał cokolwiek z silnikiem naprawiać. Ale to kwestia gustu i potrzeb. Ale poco silnik 130KM od 150KM różni się tylko wałkiem ssącym oraz kolektorem wydechowym Przy tej robicie odrazu planować łep... Przy 200 tysiakach przebiegu to ja tam nie wiem jak z tym łbem ale napewno pasuje gniazda przegonić do tego jeszcze uszczelki pod kolektory wydech 10 zł ssące to nie wiem ,,,ok 30 zł ,,, zcięty łeb napewno nie pomoże panewkom....chociaż silników od cholery a przed rozebramiem sprawdz ciśnienie na każdym garku ciekawe jakie bedzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Nowe panewki masz za 150zł korbowodowe... jak zciągasz łep to warto je wymienić wraz z pierścieniami dla świętego spokoju... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Nowe panewki masz za 150zł korbowodowe... jak zciągasz łep to warto je wymienić wraz z pierścieniami dla świętego spokoju... pierscienie to ok ale panewki sie wyrabiają razem z wałem jak to ma niby pasować ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 kuzwa az dziw 200 tyś chyba ze te nowsze są z jakichś juz innych elementów. moja ma dobrze ponad 400 wymieniam olej co 8 tys bo wchodzi go mało jak na tqaki silnik. jedyne co słychac to łancuch. to chyba zalezy na jakim oleju chodzi. przecie jak zyje to jeszcze takiego twardego motora nie widziałem a wydaje mi sie ze moj to nie wyjątek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mati20 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 więc minimum to 1000 zł w moim przypadku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitko Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Mati, nie baw się w żadne naprawy bo to nie tanio a efekt niepewny. Mnie naprawa kosztowała 2,5 tys.- wymiana pierścieni, tulei prowadzących w głowicy, uszczelniaczy zaworów i wymiana jednego zaworu, a tylko 3 cylinder brał olej. Po naprawie silnik chodzi super jednak ciut chyba za głośno, a ma przebieg tylko 150 kkm. Ciszej chodził mi w P10 z przebiegiem 400 kkm, ale on od poczatku był bezawaryjny. Ten obecny według mechanika był przygrzany (u Niemca). Wydaje mi się, że gdybym miał jeszcze raz decydować to wolałbym kupić używany silnik ale taki, który jest w aucie żeby go posłuchać i trochę pjeździć. Silnik SR20DE jak nic mu nie jest i dba się o niego to będzie chodził tyle aż budę rdza zeżre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mati20 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 wszyscy zanajomi i mechanik mówił mi że do wymiany są tylko uszczleniacze co wy nato ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 mam ten przypadek od 4 tys km i wzieła mi prawie 3 litry!!!!!!!! pomozecie mi co wymienic 3 litry na 4 tys mk wierzysz ze to uszczelniacze tylko???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.