Guest sunny 1.7d Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Witam wszystkich mam następujący problem z moim nissanem do tej pory nie było najmniejszych problemów z zapalaniem i temperatura na dworze nie robiła mu różnicy i niedawno to się zmieniło po prostu nie chciał odpalić silnik na zimnym kręci ale nie pali dopiero jak poczęstuje go samostartem to zaskoczy ale strasznie klekocze i zastrzęsie po odpaleniu no i kopci na biało niesamowicie i tak jakby niemiał po odpaleniu wyrzszych obrotów posprawdzałem świece i grzeją prąd na listwę dochodzi przekaznik odłoncza prąd żarówke tez podłaczyłem i gasnie elektrozawór przy pompie działa paliwo do pompy dochodzi na wtryski tez dochodzi pompa jest dobrze ustawiona cechy na kołach pasowych sie zgadzają.Tak po krótce opisałem problem i proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest domekgl Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 wymień filtr paliwa, jest po lewej stronie obok pompki hamulcowej. Miałem ten sam problem i to pomogło jak ręką odjął, no chyba, że na bieżąco wymieniałeś?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sunny 1.7d Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Witam od wymiany filtra zrobiłem coś koło 6 tys km mniej wiecęj myślisz ze to jest przyczyna tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Zmierz kompresję na zimnym. Min 27-28 musi mieć. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sunny 1.7d Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Chyba udało mi się znaleść przyczynę ale niejestem na 100% pewny wiem jedno pompa łapie fałszywe powietrze gdzieś się rozszczelniła pompka do której montowany jest filtr paliwa czy ktoś wie gdzie jest w takiej pompie jakis spost do odpowietrzenia jej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Po odpaleniu silnika układ się odpowietrza przez pompę wtryskową samodzielnie. Więc nie ma sensu martwić się odpowietrznikami. Jak pompka przy filtrze będzie nieszczelna to ją zmień, a jak chcesz sprawdzić czy to ona, to omiń ją - złącz dolot i wylot na krótko. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sunny 1.7d Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Witam kolegę już tak zrobiłem tylko kręci kręci i nic muszę załatwic duzą baterię zeby starczyło na długie piłowanie i znaleśc dużo naprawdę czasu i cierpliwości do tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 No więc zmierz kompresję, koniecznie na zimnym i koniecznie przyrządem wkręcanym w miejsce świec żarowych. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.