Guest badger79 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Koledzy, mam olbrzymi problem z moją Almą. Posiadam wersję N16 2.2 dCi 136 kM. 4 miesiące temu auto zaczęło dymić i straciło moc i brać więcej paliwa. Okazało się, że na przewodzie pomiędzy intercoolerem a kolektorew ssącym mam dziurę jak po nacięciu żyletką, długość jakieś 3 cm. Od 4 miesięcy codziennie sprawdzam allegro i nie natknąłem się jeszcze na taki przewód, serwis nissana rozkłada ręce i każe czekać na informację z centrali (już 4 miesiące!!!) z Węgier, bo nie mają jakiś błąd w numeracji części, a auto jak dymiło tak dymi i mędzy się okrutnie przy dodaniu gazu. PROSZE NISSANOMANIACY O POMOC - W ZNALEZIENIU PRZEWODU, EWENTUALNIE INFO CZY MOŻNA GO PRZEŁOŻYĆ Z PRIMERY P12 LUB W JAKIS SPOSOB ZAKLEIC GO? POZDRAWIAM, BADGER79 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adr7 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 jesli Primera P12 to ta z zegarami po srodku to tak bo ten silnik tez byl w niej montowany:) jak masz jakas gielde samochodowa w poblizu to wybierz sie na nia moze uda ci sie trafic ten przewod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest badger79 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Własnie poszukałem na aukcjach i wyglada na to, ze taki sam przewod w primerze składa sie z kilku elementow metalowo - gumowych. Moze ktos wie czy mozna nimi zastapic obecnie zamontowany u mnie przewod gumowy ktory jest jeden - w calosci z gumy? [ Dodano: Pon 02 Lut, 2009 18:31 ] Koledzy, a moze wiecie czy w przewodzie intercooler - kolektor ssący panuje duze ciśnienie/podciśnienie? Mam pomysł i chyba w tej chwili jedyny ratunek - zakleić tę dziurę (3-4 cm rozcięte jak żyletką) jakąś wmocnioną taśmą? Nie mam juz nadziei na zdobycie tego przewodu i to moje jedyne wyjście z tej sytuacji. Więc jak radzicie - kleić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.