Guest wlancatcher Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Czy coś z tym można jeszcze zrobić? Nie chciałbym stracić tego autka, ale rdza i dziury od spodu samochodu przeraziła mnie okrutnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cylo88 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 napewno cos da sie zrobic musisz jechac do dobrego blacharza i ci powstawia nowe blachy ja tak mialem i udalo sie wszystko zalepic i jest dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 628749 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Ostatnio sam usuwam rdze z mojego sloneczka, i jestem tego zdania ze wszystko da sie zrobic w samochodzie tylko trzeba do tego sie przylozyc )) pierwszy lepszy blacharz (tylko nie partacz ) powinien sobie z tym poradzic bez wiekszego trudu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wlancatcher Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Tyle, że m.in w tych miejscach jak chwycisz porządnie ręką do z łatwością idzie oderwać niezłe kawałki. Jest możliwość jakiegoś "zregenerowania" całej podłogi? Ile tak pi razy drzwi trzeba na to przygotować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 628749 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 U mnie w samochodzie progi byly tak zgnite ze jak kiedys wymienialem kolo to lewarek nagle wpadl mi do srodka z progiem. Co do kosztow to nie mam pojecia wszystko robie sam narazie koszty pozbycia sie rdzy w mojej sytuacji wyniosly 2x reperaturka progow, 2x reperaturka tylnych nadkoli arkusz 1mm blachy no i 4 flaszki za srodki konserwujace . Reperaturki kupowalem od sasiada z firmy link-> auto tele logistik . Auta jeszcze nie skonczylem no ale robota dobiega powoli do konca, jak skoncze to sie pochwale ) w razie innych pytan co i jak zakonserwowac to moge pomoc bo wiele sie naczytalem i dostalem duzo porad od znajomych blacharzy ktorzy za zrobienie mojego auta krzyczeli ceny ponad 3tys (cale auto malowane). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Misiek_nx Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 zawsze pozostaje rozebranie na części, piaskowanie i potem wspawywanie nowej blachy- to już troche kosztuje ale na długo starczy, robienie kawałków nie wiem czy ma sens bo nie wiadomo gdzie zaraz wyjdzie rdza. Myśle ze z piaskowaniem i rozebraniem byś sie zmieścił w ok 5-6tys, przelicz czy warto. Ja nie mam aż tyle rdzy ale coś podobnego zamierzam w setce zrobić na wiosne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.