Guest czerek5 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Mam 2 pytania. Pierwsze pytanie: Co oznacza dokładnie skrót LX w nissanowskim potworze 1.0. Drugie pytanie Czy są jakieś sprawdzone sposoby na podkręcenie tego silniczka? Wiem, że nie zrobię z niego jakiegoś smoka, ale po prostu mam micrę, która kurzy się w garażu. Chcę po prostu na nim zdobyć trochę doświadczenia, a jeżdżę aktualnie czymś innym, więc nie mam nic do stracenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ABT Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 1) LX to trochę lepiej wyposażone micrusy 2) teoretycznie to i 200 koni zrobisz spokojnie z tego silnika, zależy co masz na myśli sprawdozne sposoby? najprościej to: przyśpieszyć zapłon, wywalić katalizatory, potem pewnie filtr powietrza, zmiana wydechu a wtedy zostanie Ci pogrzebać w silniku możliwości od licha, dodać suszarkę no zależy na co masz ochotę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czerek5 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Hmm.. ja tak na razie zastanawiałem się nad odchudzeniem koła zamachowego, zmianą filtra paliwa na stożkowy. Pewnie montaż turbinki to trochę wyższa szkoła jazdy, pyzatym trochę kosztowna Wspomnę jeszcze raz, że jestem w fazie początkującej, jeśli chodzi o takie jakie podkręcanie. btw. Widziałem nie raz na jakiś zlotach, albo wyścigach na 1/4 mili, jak były wymontowywane reflektory przednie lewe. Ma to pewnie jakiś związek z ciśnieniem wtłaczanego powietrza do silnika, tylko jaki? Może mi ktoś to mniej więcej wytłumaczyć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ABT Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 zmianą filtra paliwa na stożkowy. oj nie obraź się ale widać że rzeczywiście jesteś w fazie początkowej A tak serio to myślę ze temat ten powinieneś umieścić tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewforum.php?f=42 A jak tam poszukasz to też już były pytania co można wycisnąć z micry pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czerek5 Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 oj nie obraź się ale widać że rzeczywiście jesteś w fazie początkowej Noo.. więc dla tego trzeba już zacząć coś robić W lo mnie tego nie nauczyli, a człowiek chyba z tym sam sie nie rodzi Zazwyczaj stozek jest zamontowany za lampa i sie ja demontuje by wiecej powietrza lapal. Niestety jak pisalem wczesniej stozek daje duzo dopiero powyzej 4000 obrotow, wiec do jazdy na codzien to słabo sie sprawdza Hmm.. tak gdzieś do 2 kafli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.