Guest PrInGeLs Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Siemano... powiedzcie mi czy jest to czegoś warte? : Click bo zamierzam sprawić sobie cos moze cos takiego: Click czy nie bedzie duzej roznicy>??< mam teraz wydłubany katalizator wstawiony wydech końcowy i troszke sobie buczy i czy bedzie duzo glosniej? ile to da na mocy? Niech wypowie sie ktos kto ma dolocik w micrze... pozdrawiam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 mam identyczny stozek tylko rurki mam inne, ale długoscia bedzie podobnie ... ladnie sobie na tym mruczalo jak mialem stary wydech http://pl.youtube.com/watch?v=VFvRKPEn-Jw po zalozeniu nowego wydechu i na tym samym dolocie i tlumiku koncowym - troche glosniej :diabel: http://pl.youtube.com/watch?v=dRRG9AarbVg Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 coyot, a pokaż wydruk z hamowni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PrInGeLs Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 roznica jest niezła... a powiedz mi jeszcze jak to dalo na mocy i przyspieszeniu... spalanie wzrosło? i ktory jest leprzy bo roznica w cenie jest nie duza i niewiem ktory kupic czy ten tanszy czy ten troche drozszy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaSsGrU Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 sam stozek to wyzucona kasa i mocy ci nie doda . moze spalanie sie zwiekszy i inny bedzie dzwięk ale mocy ci nie przybedzie :029: lepiej kup sobie dedykowany wklad dobrej firmy który mozna czyscić :one: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariusek Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 spalanie??wzrasta,ale to dlatego ze fajnie buczy i pedał gazu wciskasz cały czas do oporu.a moc??nie ma zadnej roznicy,tylko efekt dzwiekowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eX Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 PrInGeLs, bede mial dwa doloty do opylenia, jeden dokladnie taki jak masz w aukcji a drugi do auta ktore nie ma wspomagania, czyli dolot w lewa strone delikatnie zagiety. jak bedziesz reflektowal. to musze ten zagiety zdjac wyczyscic a tamten drugi (prosty jedynie wyczyscic. [ Dodano: Sob 31 Sty, 2009 10:42 ] i o ile stozej jest minimalnie za duzy to dolot ma za duza objetosc i to co pisze profesjonalny sprzedawca jest nie do konca prawdziwe. zagiety dolot mam odrobine krotszy (czyli mniejsza obietosc) to da sie zauwazyc w mniejszym dolocie ze dziala on od zupelnie nizszych wartosci obrotowych silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nuri Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Byś może to subiektywne odczucie, być może wynika to z głośniejszej pracy, ale ja czuję różnicę. Poza tym nie wyobrażam sobie jeżdżenia z tym plastikowym czymś co niepotrzebnie zawala połowę komory silnikowej a średnicę wlotową powietrza ma 3cm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Poza tym nie wyobrażam sobie jeżdżenia z tym plastikowym czymś co niepotrzebnie zawala połowę komory silnikowej a średnicę wlotową powietrza ma 3cm... widac konstruktorzy uznali ze te 3 cm wystarcza a tak na powaznie to po wyrzuceniu standardowego dolotu robi sie naprawde duzo miejsca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.