Guest abram Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 witam wszystkich Dziś w czasie jazdy moja Primerką spotkał mnie mała niespodzianka ponieważ podczas jazdy chcę wrzucic kierunek a tu nic zero reakcji dopiero po drugiej probie załapal... jak myślicie czy moze jest to wina przełacznika cz kierownicy ...? jesli ten temat był poroszany to sorry bo ja nie znalazłem .jak cos to dajcie linka. dzieki za wszelkie sugestie... pozdro Abram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimm Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 wydaje mi się że winą może być przełącznik, rozkręć i przeczyść styki które mogły się zasyfić i dlatego nie przewodzą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest abram Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 żeby wyjac ten przełacznik trzeba zdejmowac kierownice chyba nie co? nie wiem bo jeszcze ta czesca autka sie niezajmowałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimm Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 wystarczy odkręcić osłonę kierownicy, śruby są od dołu tylko żeby wyjąć osłonę musisz kolumnę kier. obniżyć, a będziesz miał dobry dostęp do przełącznika który jest przykręcony wkrętami, potem go delikatnie wyjmujesz, odpinasz kostkę i gotowe, dalej powinieneś sam sobie poradzić mając odrobinę zmysłu majsterkowicza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest abram Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 mysle ze sobie poradze juz dalej dzieki kolego za pomoc jak znajde chwile to sie tym zajme a czy to napewno to bylo usterka okaze sie z czasem ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Dziś w czasie jazdy moja Primerką spotkał mnie mała niespodzianka ponieważ podczas jazdy chcę wrzucic kierunek a tu nic zero reakcji dopiero po drugiej probie załapal... jak myślicie czy moze jest to wina przełacznika cz kierownicy ...? Tez to dzis mialem...dziwne uczucie Po jakis 500m jazdy wrocilo do normy chyba bede musial zrobic wg opisu Grimm-a - thx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emeryt03 Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Szanowanko! Przerabiałem temat. Takie same objawy jak opisujecie - kierunki znikają i same się potem pojawiają- winny był przerywacz. Przerywacz nie wymieniałem, wystarczyło wyjecie i poruszanie zworą elektromagnesu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest abram Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 i tak trzeba zrobic tylko jak to zrobic jak za oknem ciagle ta zima i wez tu porob cos przy samochodzie a niestety nie posiadam az tak duzego garazu:( i teraz nie moge sprawdzic czy to napewno bedzie to jak piszecie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Mam pytanko. :?: Czy ktoś z was kiedykolwiek czyścił ten wyłącznik zespolony :?: Podejrzewam, że jest on tak złożony, że po jego rozmontowaniu nie da się go złożyć bez specjalnych przyrządów . Piszę to bo niegdyś rozebrałem taki od renówki, a potem musiałem wydać 120 na nowy, po straconym popołudniu i wieczorze nad reanimacją. Przed rozłożeniem sprawdziłbym najpierw przejście przez wyłącznik i tak jak kolega wyżej sprawdził przerywacz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Czy ktoś z was kiedykolwiek czyścił ten wyłącznik zespolony :?: U mnie była błahostka, tzn. przy lekkim naciśnięciu na dźwigienkę od kierunkowskazu nie załączał się, ale tylko z lewej strony. A mam taki nawyk, że jak zmieniam pas ruchu albo wyprzedzam to nie przesuwam dźwigni na sam dół ale przytrzymuje delikatnie tak, żeby kierunek zamigał 2 -3 razy. Pamiętam, że zaraz po kupnie auta strasznie mnie to dręczyło, więc rozebrałem popodginałem styki i jest ok do tej pory, czyli 5 lat. A co do budowy tego przełącznika, to nie jest ona skomplikowana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioo2 Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Rozbieralem w Civicu swego czasu (zasada dzialania swiatel i kierunkow taka sama jak w P11) i szczerze mowiac pracy bedziesz mial na max godzine. U mnie az sie styki prawie poprzepalaly wiec lepiej zrob to jak najszybciej i nie czekaj az bedzie cieplej. Wyjmiesz mechanizm w 15min a dlubac sobie mozesz juz w domu i nie awansujesz na zawodowca jak to rozkrecisz i zlozysz bo zadna to filozofia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest abram Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 w tygodniu nie ma szans zebym sie za to zabrał ale w sobote napewno do tego przysiade i napisze czy miałem problemy. dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg161 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Dodano: Wto 17 Lut, 2009 11:59 Mam problem z kierunkowskazami i swiatlami awaryjnymi w primerze p11 po lifcie 2001r - wymienilem trzy bezpieczniki ktore byly spalone i myslalem ze zacznie mi dzialac ale jednak sie nie udalo. Czy jest ktos w stanie mi pomoc? ( podpowiem ze kupilem ten samochod uderzony lekko prawa strona i oby dwa kable od kierunkowskazu byly przerwane i w ten oto sposob na 100% poszlo zwarcie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leff Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 witam mam problem z kierunkami i awaryjnymi. po wrzuceniu kierunku mignie kilka razy i zatrzymuje sie (swieci ciagle), tak z samo z awaryjnymi. czasem pomaga zgaszenie auta i odpalenie ponowne, znow chwile dzialaja poprwanie ale po chwili sytuacja sie powtarza. w przeszlosci juz kilka razy sie tak zdazylo ale po "restracie auta" bylo ok na dluzej, ale ostatnio dzieje sie tak ciagle, wiec musze cos z tym zrobic. Czy winny jest przerywacz ? gdzie go szukac w p11 '97 ? a moze cos innego? pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.