lukas Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 mam taki właśnie problem ,kiedy skręce koła w prawo to robię kierownicą od prostych kół 2,5 obrotu,a w lewo tylko 1,5...co jest grane i jak to naprawić???dosłownie brak mi słów jak to mozliwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Sprawdź, czy lewy i prawy drążek kierowniczy ma po równo widocznego gwintu. Może jeden jest mało, a drugi mocno wkręcony w końcówkę? pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ZAHYR Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Nie ciagnie na lewa lub prawa strone? Czy po skreceniu na max kierownicy w jedna lub druga strone promien skretu jest taki sam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted January 31, 2009 Author Share Posted January 31, 2009 nie promien skrętu różni się ogromnie między jedną a drugą stroną...ale dopiero co wymienialiśmy całe zawieszenie wiec moze żeczywiscie to trzebba spojżeć na koncówki drążków i ich regulację... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Podejrzewam , że była wymieniana przekładnia kierownicza i została źle ustawiona. Błąd ustawienia przekładni kierowniczej skorygowano na końcówkach drążków. Jedyne wyście to jechać na warsztat , odkręcić krzyżak łączący przekładnie z kolumną kierowniczą ( da się to zrobić spokojnie z kanału ) i ustawić przekładnię w środkowym położeniu. Na koniec ustawić zbieżność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lego Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Może ktoś po wymianie drążków,wyregulował sobie zbieżność przekładając kierownicę. Niektórzy mechanicy tak robią. Jeżeli robiłeś to sam to wystarczy przejechac drążkami kierowniczymi w druga stronę. A jak nie to jeszcze to tak jak wyżej :ktoś nie wycelował z ustawieniem przekładni z kolumną. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lukas3112 Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 a może poprostu ktos skrecił za dużo blokady skrętu,jak zdejmiesz koło to będziesz widział takie długie śruby w zwrotnicach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Prawdopodobnie jest tak jak pisze kolega serwis, przestawienie na krzyżaku nic tu nie zmieni, trzeba podjechać na zbieżność, mechanior powinien zablokować koło kierownicy w środkowym położeniu a resztę ustawić na końcówkach drążków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.