Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] CO JEST NIE TAK?W PRAWO 2,5 OBROTU A W LEWO 1,5 OB


lukas

Recommended Posts

mam taki właśnie problem ,kiedy skręce koła w prawo to robię kierownicą od prostych kół 2,5 obrotu,a w lewo tylko 1,5...co jest grane i jak to naprawić???dosłownie brak mi słów jak to mozliwe

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź, czy lewy i prawy drążek kierowniczy ma po równo widocznego gwintu. Może jeden jest mało, a drugi mocno wkręcony w końcówkę?

 

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Nie ciagnie na lewa lub prawa strone? Czy po skreceniu na max kierownicy w jedna lub druga strone promien skretu jest taki sam?

Link to comment
Share on other sites

nie promien skrętu różni się ogromnie między jedną a drugą stroną...ale dopiero co wymienialiśmy całe zawieszenie wiec moze żeczywiscie to trzebba spojżeć na koncówki drążków i ich regulację...

Link to comment
Share on other sites

Guest Maniek-ol

Podejrzewam , że była wymieniana przekładnia kierownicza i została źle ustawiona. Błąd ustawienia przekładni kierowniczej skorygowano na końcówkach drążków. Jedyne wyście to jechać na warsztat , odkręcić krzyżak łączący przekładnie z kolumną kierowniczą ( da się to zrobić spokojnie z kanału ) i ustawić przekładnię w środkowym położeniu. Na koniec ustawić zbieżność.

Link to comment
Share on other sites

Może ktoś po wymianie drążków,wyregulował sobie zbieżność przekładając kierownicę. Niektórzy mechanicy tak robią. Jeżeli robiłeś to sam to wystarczy przejechac drążkami kierowniczymi w druga stronę. A jak nie to jeszcze to tak jak wyżej :ktoś nie wycelował z ustawieniem przekładni z kolumną.

Link to comment
Share on other sites

Guest lukas3112

a może poprostu ktos skrecił za dużo blokady skrętu,jak zdejmiesz koło to będziesz widział takie długie śruby w zwrotnicach

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie jest tak jak pisze kolega serwis, przestawienie na krzyżaku nic tu nie zmieni, trzeba podjechać na zbieżność, mechanior powinien zablokować koło kierownicy w środkowym położeniu a resztę ustawić na końcówkach drążków.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...