INC Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 ktos sie moze orientuje czy da sie gdzies kupic takie sruby ? czy wogole sa dostepne do N15... po obnizeniu zawieszenia przydalo by sie troche podregulowac pochylenie, a seryjnie nie ma jak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Logicznie znając zawieszenie N15 wydaje mi się że nie ma możliwości pochylenia przedniego koła.Musiałbyś przerabiać mocowanie amortyzatora do piasty.Jak jest z tułu nie powiem bo nie pamiętam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted January 31, 2009 Author Share Posted January 31, 2009 Logicznie znając zawieszenie N15 wydaje mi się że nie ma możliwości pochylenia przedniego koła.Musiałbyś przerabiać mocowanie amortyzatora do piasty.Jak jest z tułu nie powiem bo nie pamiętam. z tylu chyba nic z tego nie bedzie jak tak sie przygladam serwisowce, z przodu wiem ze sa dostepne takie sruby do sentry, tylko nie wiem czy sentra ma takie samo zawieszenie jak almera. no i minus tych srub, regulacja nie jest plynna :/ tylko +1,75 -1,75. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Jestem w ciągłym trakcie poszukiwania stuków w lewym kole, juz tyle razy rozebrałem wszystko w mak ze naprawdę nie widzę tam żadnej możliwości pochylenia koła.Jedyną szansą jest przerobienie uchwytu przy amortyzatorze, ale bez spawarki się nie obejdzie, drua sprawa to nie widaomo jak długo pociągnąłby przegłub, więc chyba nici z twoich planów kolego :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 zrób fasolki na górnej śrubie i będziesz mail płynną regulacje co do tyłu to nie musisz nic robić bo tam jest belka na wahaczach wzdłużnych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 zrób fasolki na górnej śrubie i będziesz mail płynną regulacjeco do tyłu to nie musisz nic robić bo tam jest belka na wahaczach wzdłużnych Ale fasolke może zrobić bezpiecznie tylko do wewnątrz amortyzatora co da mu możliwość wciągniećia koła do wewnątrz, a do zewnątrz to już ryzyko, za mało miejsca.(Pisałem o wyfrezowaniu w amortyzatorze.) PS.Nie żal ci kolego oponek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 ktos sie moze orientuje czy da sie gdzies kupic takie sruby ? czy wogole sa dostepne do N15...po obnizeniu zawieszenia przydalo by sie troche podregulowac pochylenie, a seryjnie nie ma jak... Znajdź na złomie śruby od corolli CE80, rozmiar ten sam a są na mimośrodzie, masz wtedy regulację. Prościej jest jednak podpiłować odrobinę otwory w amortyzatorze i również regulujesz na zwrotnicy kąt pochylenia. pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted January 31, 2009 Author Share Posted January 31, 2009 zrób fasolki na górnej śrubie i będziesz mail płynną regulacjeco do tyłu to nie musisz nic robić bo tam jest belka na wahaczach wzdłużnych Ale fasolke może zrobić bezpiecznie tylko do wewnątrz amortyzatora co da mu możliwość wciągniećia koła do wewnątrz, a do zewnątrz to już ryzyko, za mało miejsca.(Pisałem o wyfrezowaniu w amortyzatorze.) PS.Nie żal ci kolego oponek? wlasnie zal, mam teraz lekki negatyw i mi brzegi od wewnatrz zzera. co do pilowania fasolek, nie chce tego robic zeby nie oslabiac mocowania po pierwsze, a po drugie niezaleznie jak mocno przykrecisz sruby to jest ryzyko ze przy obciazeniu sie przestawi. chyba jednak musi zostac negatyw, trudno... chcialem na 0 ze wzgl na opony, na negatywie lepiej trzyma w zakretach. cos za cos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Jak ci tnie to ja na twoim miejscu bym trochę podpiłował, ewentualnie wykręć piasty i udaj się do ślusarza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Jak ci tnie to ja na twoim miejscu bym trochę podpiłował, ewentualnie wykręć piasty i udaj się do ślusarza. A kolega wie co to są piasty, że tak dzielnie doradza? W dodatku "wykręć"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted January 31, 2009 Author Share Posted January 31, 2009 Jak ci tnie to ja na twoim miejscu bym trochę podpiłował, ewentualnie wykręć piasty i udaj się do ślusarza. A kolega wie co to są piasty, że tak dzielnie doradza? W dodatku "wykręć"? no wlasnie tez sie tak zaczynam zastanawiac... bo jakos jak robilem zawieche to nie wykrecalem piast z amorkow nic nie bede podpilowywal, bo jakos jestem przeciwnikiem prowizorki i latania, jak juz robic to pozadnie. tym bardziej biorac pod uwage ze to element zwiazany z bezpieczenstwem, a na tym sie nie oszczedza. tak jak sie nie oszczedza na ukladzie hamulcowym, amortyzatorach, sprezynach (ciecie sprezyn to dla mnie porazka) ani na oponach (w zyciu nie kupie jakis chinskich opon ;]) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Jak ci tnie to ja na twoim miejscu bym trochę podpiłował, ewentualnie wykręć piasty i udaj się do ślusarza. A kolega wie co to są piasty, że tak dzielnie doradza? W dodatku "wykręć"? Miałem na myśli zwrotnice.Jesteś jakiś nadgorliwy czy upierdliwy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Miałeś na myśli.... przegłub i spawarkę (ciekawe do czego) również? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Miałeś na myśli.... przegłub i spawarkę (ciekawe do czego) również? Nie, ty jesteś przygłupiasty :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Pomyłka. To mnie drażnią przygłupiaste porady klaunów Zacznij czytać to co piszą inni, to będziesz miał szansę się coś nałuczyć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 jak dzieci... panowie, to naprawde nie pomaga w rozwiazaniu problemu ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 jak dzieci... panowie, to naprawde nie pomaga w rozwiazaniu problemu ;] Porostu trzeba przestać karmić trolla , ale popatrz do twoich sruby się nie przyczepił. Ps.Wracając do tematu jak masz zamiar rozwiązać problem kątów? edit@ http://www.korektor.net/slownik.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 jak dzieci... panowie, to naprawde nie pomaga w rozwiazaniu problemu ;] Porostu trzeba przestać karmić trolla , ale popatrz do twoich sruby się nie przyczepił. Ps.Wracając do tematu jak masz zamiar rozwiązać problem kątów? a co nie tak ze srubami ? pisze bez pl fontow poprostu narazie nie wiem jak, szukam caly czas camber kita. wiem ze jest do sentry ale nie wiem czy to takie samo zawieszenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 W toyotach corolla model CE80, roczniki 86-88 były takie śruby, rozmiar ten sam co w almerze. Spróbuj poszukać a masz pewne rozwiązanie problemu. Jak nie, to dorób takie u tokarza. pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Zapodaj kolego jakieś fotki jak wygląda ta dama na tych kólkach. Śróby chyba pisze się przez "ó" http://www.korektor.net/slownik.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 W toyotach corolla model CE80, roczniki 86-88 były takie śruby, rozmiar ten sam co w almerze. Spróbuj poszukać a masz pewne rozwiązanie problemu. Jak nie, to dorób takie u tokarza.pozdr. ale tam jest plynna regulacja czy tez skokowo ? [ Dodano: Nie 01 Lut, 2009 11:29 ] Śróby chyba pisze się przez "ó"http://www.korektor.net/slownik.html omg !! a od kiedy ? jakas zmiana slownika mnie ominela ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 [ Dodano: Nie 01 Lut, 2009 11:29 ]Śróby chyba pisze się przez "ó"http://www.korektor.net/slownik.html omg !! a od kiedy ? jakas zmiana slownika mnie ominela ? No jakoś słownik zrobił mnie w balona, zresztą siedzę w garażu i walczę z TYM problemem i chyba już go rozwiązałem, jestem już zmęczony :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Słownik... Na takich śrubach masz płynną regulację, popuszczasz wtedy nakrętkę i odpowiednio ustawiając śrubę pochylasz koło na + albo na - . pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Q Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Ja miałem u siebie w 1.6 SR ragulowany kąt pochylenia ( fabrycznie fasolki ), tylko nie byłem w stanie ustalić jakiej firmy były kolumny ( auto kupiłem na bardzo niskim zawiasie, około -70 od serii na sprężynach H&R'a ) - kolumny też raczej były wymienione w hitlerowie, nissanowskie w serii nie mają regulacji ( mam parę kompletów, także org od GTI i też nie mają fasolek ). Co do ustawienia to zawsze miałem full negat i było świetnie (w zakrętach szedł jak wariat), te obecne też mam zmiar przerobić ( po rozpiłowaniu warto wzmocnić spawami ). Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 5, 2009 Author Share Posted February 5, 2009 a jak miales na negatywie do konca to nei zarlo ci brzegow opon ? u mnei bylo tak za zewnetrzne krawedzie opon byly ladne, a od wewnatrz druty wylazly :diabel: teraz kupilem nowki toyo i szkoda by mi bylo... a zapowiada sie ze teraz czesto po torze bede smigal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.