Guest teczowa_tomek Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Dzisiaj spotkała mnie nie typowa sytuacja , a mianowicie jadądz na trasie tem. płynu skoczyła mi na max. po zaczymaniu primerki sprawdziłem płyn ( normalna tem ). Zgasiłem i ponownie odpaliłem wskażnik opadł na min. i wogóle się nie ruszył. Czy ktoś może mi pomóc ? Co mogło paść wskażnik tem. czyli licznik , czy czujnik tem. płynu , który nie wiem gdzie się znajduje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jam Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 nie wiem o co chodzi z tym zaczymaniem ale ogolnie jak czujnik sie olejem ubazgra czyli jak masz przedmuch na uszczelce i olej ci wawli do chlodziwa to czujnik sie brudzi i pokazuje pozniej glupoty ale to tylk ojeden z powodow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest teczowa_tomek Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Zatrzymałem samochód zeby sprawdzić tem. płynu organoleptycznie. Po sprawdzeniu zgasiłem samochód ponownie odpaliłem a wskaznik pokazał nic ( wogóle się nie ruszył ). Gdzie znajduje się czujnik tem. ? Dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 a jaki masz silnik w ogole kolego najpierw sprawdz czujnik. jak napiszesz jaki masz silnik powiem ci gdzie jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest teczowa_tomek Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Witam donn_primerra. Sinik w mojej Primerce to 2.0 140KM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 A czy w czasie skoków wskazówki miałeś zaniki ogrzewania wewnątrz? pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest teczowa_tomek Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Nic się nie działo wszystko było ok. nagle na wskażniku tem. na max , a przy zgaszeniu i ponownym odpaleniu wskażnik nie działa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Gdy wskazówka idzie na maxa, tzn, że jest zwarcie w obwodzie czujnika do masy, czyli przewód czujnika prawdopodobnie dotyka masy. Gdy wskazówka "leci" na zero, to jest przerwa. Szukaj czujnika z 1 przewodem. pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest teczowa_tomek Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Serdeczne dzięki . Jutro za dnia napewno będe szukał .Mam nadzieje ,że znajde i to będzie przyczeną. Pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 W ten sposób możesz sprawdzić sam wskaźnik. Przewód z czujnika do masy - wskazówka musi iść na maxa, a przy ściągnięciu na zero. pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 witam juz ci koledzy wytłumaczyli w twoim pocisku czujnik jest wkrecony w kolektor ssący po stronie filtra oleju bardzo blisko z resztą bedziesz miał . czujniki tam sa dwa jeden od komputera a drugi od zegara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.