Sznurek Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Hey dziś podczas zmiany oleju patrzyłem sobie pod maskę i wypatrzyłem brak wężyka , i zastanawia mnie od czego on jest , i jak wy macie u siebie ? auto jeździ normalnie lokalizacja : z lewej strony u góry koło podszybia foto : 1. 2. 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jACA1 Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 jutro z ciekawości zobaczę i napisze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sznurek Posted February 3, 2009 Author Share Posted February 3, 2009 fotosik padł.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 U mnie go nie ma w 1.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Cieńsza rurka tak ma być, w bardzo wielu silnikach jest instalacja przygotowana do dodatkowego osprzętu, więc takie rurki są niewykorzystane. Natomiast czarna większa jest to doprowadzenie powietrza do układu EVAP, czyli pojemnika z węglem aktywnym, pochłania on opary paliwa ze zbiornika. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sznurek Posted February 4, 2009 Author Share Posted February 4, 2009 ta rurka cieńsza jak przyłożę palec czuje jak by zasysała motor 2.0 benz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jACA1 Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 sznurek ja mam ten sam motor 2.0 16V WP11.144 i u mnie wygląda dokładnie jak u Ciebie, czyli wszystko ok!!:)Bo jak wczoraj napisałeś tego posta to sam się zacząłem zastanawiać hehhe co i jak....ale jest gitara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 ta rurka cieńsza jak przyłożę palec czuje jak by zasysała wydaje mi sie ze to powinnu być zaślepione nie wiem jak akuret w twoim silniku ale w niektórych jest taki kruciec aby podłączyć wacuometr czyli zegarek do mierzenia podcisnienia w kolektorze dolotowym. watpie aby fabrycznie było odkryte tym bardziej ze czyjesz ssanie przytykając. co do tego 2 plastikowego to niestety nie wiem. moze i tak musi być Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.