Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N15] problem z zegarami


Guest headlong86

Recommended Posts

Guest headlong86

Witam,

Tydzień temu kupiłem Almere z '99 roku. Gdy przejade bez przerwy około 25 km zagary jakby sie zawieszały, np. wskaźnik paliwa pokazuje na max, prędkościomierz na 160km/h, obrotomierz na 0, a temperatura na max (są tego różne "kombinacje"), a pezebieg całkiem znika. Jak wyłącze silnik to zegary dalej "wiszą" przez kilka minut i wracaja do normy i tak przez nastepne 25 km...

Z czym to może być problem? Bezpieczniki, czy coś innego? Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest dj_nata

też miałam problem z prędkościomierzem, po przejechaniu kilku kilometrów wskazówka stawała na 80km/h mimo że stałam na światłach i czekałam na zielone.... W serwisie doradzili mi żebym wymieniła prędkościomierz (niestety nie było to zbyt tanie) ale teraz wszystko jest jak w najlepszym porządku i wszystko działa:)

Link to comment
Share on other sites

Guest matrix.m5

zanim kupisz nowy lub wymienisz rozkręć swój i mu się przyjrzyj dokładnie, sprawdź czy niema zimnych Lutów popękanych ścieżek na foli.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest kojak85

Ja mam nieco inny problem. Chodzi konkretnie o licznik kilometrów. Czasem chodzi, a czasem nie. Nie wiem co może być przyczyną. Jeszcze go nie rozbierałem więc nie wiem jak tam to wygląda. Może ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

Link to comment
Share on other sites

Ja mam nieco inny problem. Chodzi konkretnie o licznik kilometrów. Czasem chodzi, a czasem nie. Nie wiem co może być przyczyną. Jeszcze go nie rozbierałem więc nie wiem jak tam to wygląda. Może ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

 

Wyciągnij licznik, zdejmij szybkę, zdejmij tą część do której jest przymocowana ta folia z obwodem drukowanym (nie odkręcaj folii), odkręć 3 lub 4 śrubki (dokładnie nie pamiętam) na wysokości licznika kilometrów i masz cały mechanizm na wierzchu bez ściągania wskazówek.Sprawdź luty przy napędzie licznika albo silniczek krokowy.Żeby wyjąć licznik opuść kierownicę na sam dół, wykręć 2 śruby na górze osłony licznika i delikatnie wyszarpnij z zatrzasków, potem 3 śruby mocujące licznik, odepnij kostki i już masz go na wierzchu.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...