Guest headlong86 Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Witam, Tydzień temu kupiłem Almere z '99 roku. Gdy przejade bez przerwy około 25 km zagary jakby sie zawieszały, np. wskaźnik paliwa pokazuje na max, prędkościomierz na 160km/h, obrotomierz na 0, a temperatura na max (są tego różne "kombinacje"), a pezebieg całkiem znika. Jak wyłącze silnik to zegary dalej "wiszą" przez kilka minut i wracaja do normy i tak przez nastepne 25 km... Z czym to może być problem? Bezpieczniki, czy coś innego? Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dj_nata Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 też miałam problem z prędkościomierzem, po przejechaniu kilku kilometrów wskazówka stawała na 80km/h mimo że stałam na światłach i czekałam na zielone.... W serwisie doradzili mi żebym wymieniła prędkościomierz (niestety nie było to zbyt tanie) ale teraz wszystko jest jak w najlepszym porządku i wszystko działa:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matrix.m5 Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 zanim kupisz nowy lub wymienisz rozkręć swój i mu się przyjrzyj dokładnie, sprawdź czy niema zimnych Lutów popękanych ścieżek na foli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitram Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 dokładnie, rozbierz i poogladaj. W najgorszym wypadku czeka Cię zakup nowego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kojak85 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Ja mam nieco inny problem. Chodzi konkretnie o licznik kilometrów. Czasem chodzi, a czasem nie. Nie wiem co może być przyczyną. Jeszcze go nie rozbierałem więc nie wiem jak tam to wygląda. Może ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Słoma79 Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Ja mam nieco inny problem. Chodzi konkretnie o licznik kilometrów. Czasem chodzi, a czasem nie. Nie wiem co może być przyczyną. Jeszcze go nie rozbierałem więc nie wiem jak tam to wygląda. Może ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Wyciągnij licznik, zdejmij szybkę, zdejmij tą część do której jest przymocowana ta folia z obwodem drukowanym (nie odkręcaj folii), odkręć 3 lub 4 śrubki (dokładnie nie pamiętam) na wysokości licznika kilometrów i masz cały mechanizm na wierzchu bez ściągania wskazówek.Sprawdź luty przy napędzie licznika albo silniczek krokowy.Żeby wyjąć licznik opuść kierownicę na sam dół, wykręć 2 śruby na górze osłony licznika i delikatnie wyszarpnij z zatrzasków, potem 3 śruby mocujące licznik, odepnij kostki i już masz go na wierzchu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.