pgaz Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 (edited) Witam wszystkich Alme zakupiłem pod koniec listopada 2008 wersja GTi z 1996r z gazem AKME, silnika nie sprawdzałem na hamowni po zakupie wiec nie wiem jaką mocą dysponował przebieg 173kkm po ocenie Coobcia bardzo zdrowy, po ocenie elektryka nie kręcony. Od razu wymienione zostały: Amorki tył KYB EXEL G Uszczelka ERLIG pod pokrywę Olej VR1 Racing 5w50 Valvoline Filtr Oleju Knecht OC195 Filtr paliwa Filtron Filtry do inst. gaz KME Termostat Poduszka silnika tylna Paski Wydech miała ciekawy od wersji 1,4 więc szybko został on zastąpiony kwasówką z EL-TECa 2,5 miało być najciszej jak się da ale przelotowo. http://www.youtube.com/watch?v=Nkwb3XWlk8k Jak już zaczął normalnie oddychać, Coobcio zapodał mod rozrządu, oraz przestawił zapłon. Wypluło 161,2KM 179,9Nm nad momentem trzeba będzie popracować, z ciekawostek spadek mocy na LPG nie jest porażający dla mnie bo poprzednia właścicielka nie wymieniała filtrów wiec i na pewno go nie stroiła. O blacharkę i konserwacje podłogi itp. zadbam na wiosnę oraz wstawię lampy z wersji po lifcie oczywiście GTi i zderzak przedni który może uda mi się nabyć. Moc podejdzie w górę może jeszcze w lutym Edited November 1, 2009 by pgaz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MRC Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 kozak almerka :diabel: wrzucaj lampy z Gti po face liftingu i zderzak na glebę ją i będzie sztos kolektor masz jakiś SSAC czy seryjny? moc już ciekawa pewnie fajnie się zbiera :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Kolektor wydechowy seryjny, SSAC czeka u mnie w garażu A co do gleby to raczej nie auto musi być w 100% użytkowe i komfortowe - jak na GTi oczywiście Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MRC Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Kolektor wydechowy seryjny, SSAC czeka u mnie w garażu A co do gleby to raczej nie auto musi być w 100% użytkowe i komfortowe - jak na GTi oczywiście Jak Dla mnie patrząc na fotki trochę za wysoko stoi aczkolwiek jest to na pewno wygodniejszy wariant przed wydechem i modem rozrządu nie była hamowana? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgaz Posted February 3, 2009 Author Share Posted February 3, 2009 Kolektor wydechowy seryjny, SSAC czeka u mnie w garażu Ehh i sie wydało ;] przed wydechem i modem rozrządu nie była hamowana? niestety nie była Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Hehe ciężko tu zachować tajemnicę Ciekawe czy z nowym kolektorkiem do 170KM wyrobi :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgaz Posted February 3, 2009 Author Share Posted February 3, 2009 No proste musi bo już od miesiąca 98 zalewam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PMW Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 będzie 170 jak nic... fajne autko, dwa lata temu identyczną upalałem :D:D łezka się w oku kręci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puchaczz Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 fajna almerka tearz tylko dobre koło i gleba i kosmos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgaz Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 (edited) Witajcie dawno nie opisywałem mojego projekciku, od ostatniego posta Alma dostała kolektor 4-2-1 po którym nie miałem czasu jej sprawdzić na dyno ale może i dobrze bo okazało się ze sprzęgło zaczęło się ślizgać Oraz wstawiłem po liftowe od GTI światła przód i tył, z czego tylne może zastąpie VZRa. W chwili obecnej samochód oddałem w ręce ekipy z Oldschool Garage z Łomianek gdzie przejdzie blacharkę oraz malowanie. Wpadnie trochę elementów po liftowych może cały bodykit GTI ph2. Zostanie wstawione nowe kompletne wzmocnienie przednie oraz dobrze spasowany przód. ] Naprawa wgniecionego boku. Wymiana zardzewiałych progów. Colt trochę z przodu będę musiał przepchnąć Alme dalej Dwóm nie da rady... W weekend będzie przygotowany pod malowanie. Pzdr. Pgaz Edited August 20, 2009 by pgaz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MRC Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 niestety blacha w almerach nie jest najlepsza :/ ale widzę że się za nią porządnie zabrałeś rób konwersje na poliftową i będzie elegancko:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgaz Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 rób konwersje na poliftową i będzie elegancko:D staram się ale nie ułatwiłeś mi tego z ta dokładką zderzaka Coobcio po czym poznać ssący od primery a almery ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Coobcio po czym poznać ssący od primery a almery ? Hmmmm muszę zrobić zdjęcie - bo różnica jest wizualnie spora... Ps. kiedy planowany odbiór auta ? A no i tymczasowo wyciszymy Ci auto przed planowaną daleką podróżą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgaz Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Hmmmm muszę zrobić zdjęcie - bo różnica jest wizualnie spora... Ps. kiedy planowany odbiór auta ? A no i tymczasowo wyciszymy Ci auto przed planowaną daleką podróżą Z chęcią zobaczył bym fotki bo tak se pomyślałem moja jest z 96r(pierwszy rok bicia GTi) może mieć starego ssaka ? Auto mam odebrać w next piątek ale zobaczymy jak będzie jutro jadę z nowymi szybami to zobaczę czy już blacharz dał radę go ogarnąć, dokładnie z chęcią przygarnę seryjny wydech lub ten lekko sportowy a Ty będziesz mógł się cieszyć moim przelotem. A zapomniałem jeszcze dodać w mojej jest nietypowa rdza na nadszybiu możliwe ze koledzy będą musieli wyciąć i wsawić nowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgaz Posted August 28, 2009 Author Share Posted August 28, 2009 Postęp prac: Nowe nadszybie: Nowe progi: Nowe reperaturki nadkoli: Sorrki za jakość fotek ale z telefonu. Alma z paszą na masce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Ostro wchodzisz, wóz jak nowy bedzie Jak już blaszka zrobiona to trzeba odpocząć finansowo i z czasem silnik na VE zmodować albo przynajmniej tak jak w mojej czerwonej będzie zrobiony Do zobaczenia w piątek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Negra Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 (edited) ...wóz jak nowy bedzie Wiem, że jestem nowy na forum, wiem też, że Paweł wyjechał odpocząć, z racji tego że razem z chłopakami tworzymy OldschoolGarage w Łomiankach, to pomyślałem, że wrzuce kilka zdjeć z prac nad jego Almerką. Mam też nadzieję, że "pgaz" mnie za to nie zabije Autko wyszpachlowane, gotowe do malowania podkładem (było troche tego), Autko w pierwszym podkładzie - kontrolnym. Teraz szlifowanie, poprawie "zyg", później podkład po całości, szlifowanie, lakier i klar. Następnie składanie wszystkiego "do kupy". Jeżeli uważasz, że ten post jest nie na miejscu - usuń go. pozdro, Negra PS poprawiłem zdjęcia, bo mi znowu server padł Edited September 28, 2009 by Negra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Są Efekty pracy Ps. może by tak zmiana koloru na Biały ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Negra Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Witam ponownie, autko Pgaz'a zostało wytarte "na łapie" papierem wodnym, odtłuszczone i na pierwszy ogień baranek poleciał na progi, nadkola i zakola. Następnie całe nadwozie pomalowane zostało bazą oraz klarem, wg mnie wyszło na prawdę dobrze. Zostało wytrzeć całość na mokro i zrobić polerkę. Jutro będziemy wklejać nowe szyby, które dostarczył nam Paweł Co do koloru to ja owszem wiem jaki to jest kolor, ale mam nadzieje ze Paweł sam Wam powie co to jest na prawdę Sorry za zdjęcia, robione iPhonem wieczorem... pozdro, Negra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgaz Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Już wróciłem z odpoczynku Maciek dziękuję bardzo za foto relację bardzo miło się to za granicą oglądało. Kolor pozostał czarny ale pochodzący z Dodge o oznaczeniu PXR czyli Brilliant Black Pearl, nad wyborem koloru spędziłem troszkę czasu początkowo myślałem nad czarnym z GTR'a ale okazało się że jest to ten sam kolor który był na Almie seryjnie, potem myślałem nad czarnym z jeep'a w wersji SRT czyli maxymalnie czarnym jak smoła. Wybrałem perłe bo w sumie jak już robić to po maxie, zresztą koloru sie nie zmienia jak rękawiczek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wujek_trzcina Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Nooo super. I zacna ekipa jak widzę wzięła się za robotę. Myślę że oldschoolowcy z taką jakością wykonania znajdą więcej klientów. Pozdro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Negra Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Pgaz, jak tam czuje się Alma ? z tego co wiem opuściła już "Nasz" warsztat Czekam na zdjecia pozdro, Negra PS oddałem grill do odbitki dla Ciebie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgaz Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 (edited) Alma już odebrana świeże fotki wkrótce Tu z przed paru dni. Zabezpieczenie podwozia: Polerka lakieru (matowanie): Edited December 9, 2009 by pgaz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noSSbuk Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Powiem Ci, że to kawał dobrej roboty. Efekt będzie niesamowity. Jena z niewielu używanych "nowych" almerek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.