Guest Asahi Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Gdy ruszę, wciśnę sprzęgło tak że autko ledwo się toczy, popuszczam sprzęgło bez gazu, pewnym momencie czuję że sprzęgło zaczyna łapać .... ustawione wolne obroty zaczynają ciągnąć powolutku autko do przodu (do tyłu) i wówczas słyszę głuchy stukot (takie wolne terkotanie, coś jak przegub strzela) z przodu samochodu. Zaznaczam że przeguby zewnętrzne były robione tydzień temu. Ktoś może wiem co za pieron ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Łukal Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Witam. Rzuc okiem na opaski na mardżetach może są źle zaciśnięte i gdzieś chaczą. Ten terkot słychac tylko przy wolnej jeździe? Czy tylko na pierwszym biegu? Powiedz coś więcej a pomoże to w diagnozie. Pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest uchmanek Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 A ja się spytam: tylko na 1 biegu czy generalnie na bardzo niskich obrotach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 A przed przegubami jak było? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Asahi Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Witam. Rzuc okiem na opaski na mardżetach może są źle zaciśnięte i gdzieś chaczą. Ten terkot słychac tylko przy wolnej jeździe? Czy tylko na pierwszym biegu? Powiedz coś więcej a pomoże to w diagnozie. Pzdr. A ja się spytam: tylko na 1 biegu czy generalnie na bardzo niskich obrotach? Z tego co kojarzę nie jest wymagany pierwszy bieg, kwestia że samochód prawie już staje i wówczas popuszczam sprzęgło. Więc wchodzą w gre pierwszy, drugi i wsteczny. A przed przegubami jak było? Przed przegubami nie powiem, zaraz po zakupie od razu pojechałem do mechanika na przegląd, on zrobił przeguby i wymienił tylną piastę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest uchmanek Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 To może rozonuje jakaś lużna część? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Asahi Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 a co wy z tą jedynką tacy doiciekliwi byliście ?? bo jestem pewny że tak sie dzieje na 1 i na wstecznym tutaj mam 100% pewność. jeszcze jedno zapytanko mam - po czym można wyczajć że łańcuch rozrządu już sie prosi o wymianę ?? [ Dodano: Czw 19 Lut, 2009 13:05 ] Terkot nadal nie ustaje, 1-2-3 wsteczny .... ważne że samochód się powolutku toczy i czuć opór silnika, głuchy terkot słychać z przodu ja mam wrażenie że pośrodku gdzieś. Mechanior mówi że trzeba zajrzeć w poduszki silnika i skrzyni biegów. Co o tym sądzicie ?? [ Dodano: Sro 11 Mar, 2009 11:00 ] Temat zdjagnozowany. Tłucze się jeszcze (w piątek wymieniam) lewy drążek kierowniczy. Mam nadzieje że przestanie mnie ten stukot w końcu irytować [ Dodano: Sro 11 Mar, 2009 11:06 ] Temat zdjagnozowany. Tłucze się jeszcze (w piątek wymieniam) lewy drążek kierowniczy. Mam nadzieje że przestanie mnie ten stukot w końcu irytować [ Dodano: Sob 14 Mar, 2009 07:35 ] Wczoraj wieczorem został wymieniony lewy drążek kierowniczy oraz jego końcówkę. Problemy znikły. Więcej nawet niż przypuszczałem. 1. Nie ma klekotu przy wolnej jeździe. 2. Nie tłucze sie na nierównościach 3. Nie ma już uderzeń sprzęgła przy dynamicznej zmianie biegów (jeden z mechaników starał sie wmówić że to wina sprzęgła) Usterkę zdiagnozował mechanik którego gorąco polecam. Jeśli ktoś szuka dobrego fachowca od Japończyków w Kielcach - dane przekażę z czystym sercem. Polecam tego człowieka !! Myślę że temat można zamknąć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.