Guest fiurkow Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Siemka wszystkim! Mam 2 pytanka ponieważ jestem szczęśliwym użytkownikiem nissana sunny 1.6 16v (N14) już od ponad roku chciałbym zadbać tym razem o hamulce. Jaki płyn hamulcowy i klocki polecacie ?? i czy wymienia się płyn hydrauliczny wspomaganiu kierownicy jeśli tak to jaki polecacie ?? Aha ostatnio zaglądałem do tego zbiorniczka z płynem hydraulicznym i czy jest w nim jakiś max i min. ? bo szukałem i nie znalazłem. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sergiej Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 jesli chodzi o plyn to ostatnio zalewalem DOT4 a klocki TRW i jestem zadowolony ...samochod staje w miejscu ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Do wspomagania wlewasz płyn ATF, ale nie jest przewidziana jego wymiana. W zbiorniczku jest min i max, przyjrzyj się dokładnie. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 min/max jest na bagnecie na korku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fiurkow Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 dzięki bardzo za info pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adek19 Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 odswierze troche temat i sie zapytam jaka pojemnosc ma układ hamulcowy?? bo nie wiem ile kupic płynu 0,5 starczy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest podj Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 powinno wystarczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rudy89 Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Polecam klocki TRW. Podobno dobre są też Akebono, ktoś wrzucał, że Ferodo Premier piszczą. Teraz mam Ashiki i trochę je słychać w garażu (na zewnątrz wydają się ciche). Co do płynów to DOT 3 i 4 są mieszalne i różnią się tylko temp wrzenia. Pojemność układu to 0,5 litra, ale mechanikom zwykle trochę zostaje, bo zawsze nie spuszczą całego płynu (tak jakoś robią). Ostatnio zmienialiśmy płyn w 2 autach, mieliśmy litra i jeszcze jakieś zlewki zostały (co prawda klocki hamulcowe tu i tu nówki). Pzdr P.S. mam klocki TRW w bdb stanie do oddania w Wawie. Są grube, ale mają małe rowki od kantu wżeru tarczy. Wymieniałem komplet z tarczami na Ashikę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adek19 Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Rudy89 dzieki za pojemnosc układu co do klockow to jeszcze zalezy, miałem lukasy (teraz to TRW chyba własnie) no i piszczały, teraz mam ferodo zrobione ok 1k km i jeszcze nie pisneły ale zobaczymy jak bedzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.