Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

przewody hamulcoe


jurek00
 Share

Recommended Posts

witam .Bylem dzisiaj na przeglądzie i pilnie potrzebuję przewodów hamulcowych do Mikry 1,0 benzyna 1997r.Wiem, że serwis lub sklep, ale dobra pomoc to 100% sukcesu./najlepiej na terenie ślaskiego/. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Albo serwis albo dorabianie - jak masz stary przewód w ręku to można dorobić np. na ulicy panoramy przy Wale Miedzeszyńskim.

 

A ja się dołącze do pytania, mimo, że jest może nieco odbiegające od tematu. Może ktoś wie jaka jest średnica wewnętrzna przewodów elastycznych w K11. Pytanie wynika z faktu, że chcę przerobić ukłąd ham,ulcowy i puścić elastyczne przewody w oplocie stalowym od pompy do zacisków. Jurek jak masz do wymiany stary uszkodzony przewód to może mógłbyś go dla mnie rozciąć i zmierzyć średnicę wewnętrzną?

Link to comment
Share on other sites

Guest majsterus

a czy jakaś marka samochodów montuje takie przewody w autach??

jak wygląda sprawa elastyczności takiego przewodu.

Gdy jest rurka - wiadomo nie rozciągnie się. Elastyczne przewody stosuje się tylko w konieczności, gdy dany element jest ruchomy.

Może pompa nie wyrobić na takich przewodach.

myślę, ze nie tyle zły, co niebezpieczny to pomysł.

Link to comment
Share on other sites

szczerze to bym odpuscil sobie przewody w oplocie, ja mam w octavce ~190KM nowe elastyczne i wieksze tarcze. nie zagrzejesz ani nic nie zrobisz ze zwyklymi przewodami.

 

druga rzecz po co ty chcesz robic caly przewod w oplocie. dla mnie to glupota szybciej ci sie to zuzyje niz ci sie wydaje i nie bedzie potrzebne.

 

jak bys mial heble ktore dobrze reaguja jak sa zagrzane to takie przewody sie przydarza ale tak. to bedzie przerost formy nad trescia - szkoda kasy i czasu.

Link to comment
Share on other sites

myślę, ze nie tyle zły, co niebezpieczny to pomysł.

 

Nie zgadzam się - takie rozwiązanie (i wyłącznie takie!) jest stosowane a wręcz nakazane przepisami w sporcie samochodowym.

 

to bedzie przerost formy nad trescia - szkoda kasy i czasu

 

Może i tak, ale i tak muszę wywalić ABS, więc będę miał wszystko wybebeszone, więc sobie pociągnę i zobaczymy.

Link to comment
Share on other sites

Nie zgadzam się - takie rozwiązanie (i wyłącznie takie!) jest stosowane a wręcz nakazane przepisami w sporcie samochodowym.

 

nuri, zadam pytanie dlaczego musisz wywalic ABS?

 

a przewody w stalowym oplocie beda ci potrzebne jedynie przy sporcie jak sam stwierdziles sa wymagane do sportu ale wymagane tez sa heble ktore reaguja powyzej pewnet temp takie jak redstuffy (np)

Link to comment
Share on other sites

Chciałem wywalić ABS, bo jest to pierwsze auto, w którym go mam i nie podoba mi się za bardzo, ogólnie nie przepadam jak samochód coś robi za mnie..

Ale dziś stwierdziłem, że przy ABSie jest inne pompa hamulcowa - wychodzą z niej tylko dwa przewody a normalnie cztery i żeby zrobić to co chciałem musiałbym jeszcze zmieniać pompę, więc zaczynam się nad tym wszystkim zastanawiać. Może rzeczywiście na razie spróbuję tylko założyć hamulce od 100nx i zostawić ABS na seryjnych przewodach a jak się nie przyzwyczaję to pomyślę o tym w przyszłości..

Link to comment
Share on other sites

ale nadal nie wiem po co chcesz zakladac te przewody co to zmieni przy cywilnym aucie ktore ma 75KM, jaki jest sens montowania? przy wiekszej tarczy i lepszym klocku zobaczysz ze abs bedzie mniej uciazliwy. ja tam zaluje ze mloda nie ma w micrze abs przydalby sie, moze jeszcze nie miales takiej akcji na drodze w ktorej abs pomoglby.

 

najlepiej zmienic zacisk, tarcza, dobry klocek, zmienic plyn i pozadnie odpowietrzyc uklad.

 

sam tak zrobilem w octavce, z 280mm na 312mm przeszedlem, tarcza SBS, klocek TEXTAR, plyn TEXTAR roznice czuc. a przewody elastyczne zmienilem na nowe, takie same jak w serii. udalo mi sie kilka razy zagrzac hamulce ale nie byl to efekt jak na 280. i pamietaj nie kupuj zadnych tarcz naciskanych nawiercanych, po prostu wieksza srednica.

Link to comment
Share on other sites

co to zmieni przy cywilnym aucie ktore ma 75KM

 

o wypraszam sobie - nie 75 a 82 :)

 

moze jeszcze nie miales takiej akcji na drodze w ktorej abs pomoglby

 

być może tak, ale uwierz mi - do niedawna jeździłem K11 1.0 golasem i nie raz była akcja, że trzeba było "abeesować" nogą i zawsze jakoś dawałem radę.

 

Ale ogólnie zrobię jak radzisz - założę większe bloki wymienię płyn na Motula i zobaczymy jak to będzie jeździło..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...