jurek00 Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 witam .Bylem dzisiaj na przeglądzie i pilnie potrzebuję przewodów hamulcowych do Mikry 1,0 benzyna 1997r.Wiem, że serwis lub sklep, ale dobra pomoc to 100% sukcesu./najlepiej na terenie ślaskiego/. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eX Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 przod tyl, miedziane, elastyczne ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nuri Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Albo serwis albo dorabianie - jak masz stary przewód w ręku to można dorobić np. na ulicy panoramy przy Wale Miedzeszyńskim. A ja się dołącze do pytania, mimo, że jest może nieco odbiegające od tematu. Może ktoś wie jaka jest średnica wewnętrzna przewodów elastycznych w K11. Pytanie wynika z faktu, że chcę przerobić ukłąd ham,ulcowy i puścić elastyczne przewody w oplocie stalowym od pompy do zacisków. Jurek jak masz do wymiany stary uszkodzony przewód to może mógłbyś go dla mnie rozciąć i zmierzyć średnicę wewnętrzną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majsterus Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 a czy jakaś marka samochodów montuje takie przewody w autach?? jak wygląda sprawa elastyczności takiego przewodu. Gdy jest rurka - wiadomo nie rozciągnie się. Elastyczne przewody stosuje się tylko w konieczności, gdy dany element jest ruchomy. Może pompa nie wyrobić na takich przewodach. myślę, ze nie tyle zły, co niebezpieczny to pomysł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eX Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 szczerze to bym odpuscil sobie przewody w oplocie, ja mam w octavce ~190KM nowe elastyczne i wieksze tarcze. nie zagrzejesz ani nic nie zrobisz ze zwyklymi przewodami. druga rzecz po co ty chcesz robic caly przewod w oplocie. dla mnie to glupota szybciej ci sie to zuzyje niz ci sie wydaje i nie bedzie potrzebne. jak bys mial heble ktore dobrze reaguja jak sa zagrzane to takie przewody sie przydarza ale tak. to bedzie przerost formy nad trescia - szkoda kasy i czasu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nuri Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 myślę, ze nie tyle zły, co niebezpieczny to pomysł. Nie zgadzam się - takie rozwiązanie (i wyłącznie takie!) jest stosowane a wręcz nakazane przepisami w sporcie samochodowym. to bedzie przerost formy nad trescia - szkoda kasy i czasu Może i tak, ale i tak muszę wywalić ABS, więc będę miał wszystko wybebeszone, więc sobie pociągnę i zobaczymy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eX Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Nie zgadzam się - takie rozwiązanie (i wyłącznie takie!) jest stosowane a wręcz nakazane przepisami w sporcie samochodowym. nuri, zadam pytanie dlaczego musisz wywalic ABS? a przewody w stalowym oplocie beda ci potrzebne jedynie przy sporcie jak sam stwierdziles sa wymagane do sportu ale wymagane tez sa heble ktore reaguja powyzej pewnet temp takie jak redstuffy (np) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nuri Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Chciałem wywalić ABS, bo jest to pierwsze auto, w którym go mam i nie podoba mi się za bardzo, ogólnie nie przepadam jak samochód coś robi za mnie.. Ale dziś stwierdziłem, że przy ABSie jest inne pompa hamulcowa - wychodzą z niej tylko dwa przewody a normalnie cztery i żeby zrobić to co chciałem musiałbym jeszcze zmieniać pompę, więc zaczynam się nad tym wszystkim zastanawiać. Może rzeczywiście na razie spróbuję tylko założyć hamulce od 100nx i zostawić ABS na seryjnych przewodach a jak się nie przyzwyczaję to pomyślę o tym w przyszłości.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eX Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 ale nadal nie wiem po co chcesz zakladac te przewody co to zmieni przy cywilnym aucie ktore ma 75KM, jaki jest sens montowania? przy wiekszej tarczy i lepszym klocku zobaczysz ze abs bedzie mniej uciazliwy. ja tam zaluje ze mloda nie ma w micrze abs przydalby sie, moze jeszcze nie miales takiej akcji na drodze w ktorej abs pomoglby. najlepiej zmienic zacisk, tarcza, dobry klocek, zmienic plyn i pozadnie odpowietrzyc uklad. sam tak zrobilem w octavce, z 280mm na 312mm przeszedlem, tarcza SBS, klocek TEXTAR, plyn TEXTAR roznice czuc. a przewody elastyczne zmienilem na nowe, takie same jak w serii. udalo mi sie kilka razy zagrzac hamulce ale nie byl to efekt jak na 280. i pamietaj nie kupuj zadnych tarcz naciskanych nawiercanych, po prostu wieksza srednica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nuri Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 co to zmieni przy cywilnym aucie ktore ma 75KM o wypraszam sobie - nie 75 a 82 moze jeszcze nie miales takiej akcji na drodze w ktorej abs pomoglby być może tak, ale uwierz mi - do niedawna jeździłem K11 1.0 golasem i nie raz była akcja, że trzeba było "abeesować" nogą i zawsze jakoś dawałem radę. Ale ogólnie zrobię jak radzisz - założę większe bloki wymienię płyn na Motula i zobaczymy jak to będzie jeździło.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 o wypraszam sobie - nie 75 a 82 Magnetyzer? Zmierzone na hamowni, czy tak sobie napisałeś ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nuri Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 oj Domiss to Ty nie wiesz, ze silnik CGA3 ma więcej niż CG13? Totalna seria ma 82 czy 84 konie, jakoś tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 A bo Ty masz przecież te K11 po lifcie... tylko nigdzie nie masz wypisanego rocznika . Zwracam honor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nuri Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 No wiesz - po symbolu silnika można się zorientować luzik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.